2 viikoksi Thaimaaseen vai 1 viikoksi Kanarialle?
Kommentit (67)
Wt menee Kanarialle tai Thaikkuihin. Me boheemit tiedostavat vihervassarit mennään Nuuksioon poimimaan mustikoita.
Kanarialla on joulu-maaliskuussa aika kylmä. Ajatellen sitä että tuollaiset pikkuiset tykkää vesi- ja rantaelämästä eniten. Thaimaassa on takuuvarma lämpö. Lapset voivat uida vaikka kuinka eikä tule kylmä missään vaiheessa. Toki auringolta saa suojata ihan urakalla. Pitkähihainen ohut pusero on tosi hyvä "uimapuku" pikkuisille kun tuntuu ettei mikään rasva riitä ja pysy.
Mutta jos ette ole käyneet lasten kanssa ennen kuumissa ja aurinkoisissa paikoissa, niin voi olla ensin hyvä harjoitella tuolla Kanarialla. Mutta katsokaa että siellä on lämmitetty hyvät altaat lapsille niin saavat uida. Sehän se on lapsen matkan kohokohta.
Lennon kannalta on ihan sama istuuko koneessa 6,5 tuntia Kanarialle vai 10 tuntia yölennolla Thaimaahan, jolloin meillä ainakin lapset nukkuvat lähes koko matkan.
Onko dubai oikeasti hyvä paikka? En ole ikinä käynyt. Mulla on ihan hirveät ennakkoluulot muslimimaita kohtaan. Dubaista ei ole kovin pitkä matka isis-alueille. Mitä mieltä olette te enemmän matkustaneet?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:29"]
Onko dubai oikeasti hyvä paikka? En ole ikinä käynyt. Mulla on ihan hirveät ennakkoluulot muslimimaita kohtaan. Dubaista ei ole kovin pitkä matka isis-alueille. Mitä mieltä olette te enemmän matkustaneet?
[/quote]
Kaikki Dubaissa käyneet ovat vaan ylistäneet paikkaa.
Ilman lapsia Thaikkuihin, lasten kanssa Kanarialle. Olen käynyt molemmissa ja minusta Kanaria olisi kuitenkin ehkä noin pienille parempi...ei ole niin pitkä lentomatkakaan.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:29"]
[/quote]
Dubai on suht länsimainen sillä siellä on paljon kansainvälisiä yrityksiä ja esim suomalaisiakin töissä. Toki paikallinen kulttuuri näkyy ja kuuluu, alkoholia ei saa kuin isoimmista hotelleista (no, eipä ole ollut ongelma) ja pukeutumisen suhteen tiettyä hienotunteisuutta tarvitaan (ei narutoppeja eikä minisortseja tai -hameita rannan ulkopuolella).
Olemme viihtyneet hyvin, rannat on hyvät ja siistit, ruoka erinomaista ja lämpö tasaista ja riittävää myös tammikuussa
Hyvin turvallinen paikka sillä rangaistukset on todella kovia.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:51"]
Ei 1 ja 4 vuotiaita lapsia lentokoneeseen, please!
ihan vaan muiden matkustajien säästämiseksi.
[/quote]
Meillä lapset on matkustaneet 3kk ikäisestä ilman ongelmia, enemmän häiriötä on kaljaa litkivistä jatkuvasti vessassa ramppaavista aikuisista!!
4:n äiti