Viikonloppu Helsingissä. Suositelkaa tekemistä.
Kulttuuri, ravintolat, shippailu.
T. Keski-ikinen yksinäinen nainen
Kommentit (23)
Ei hitossa Heseihin, ota ennemmin päivä tukholmassa-risteily.
Itäkeskukseen fiilistelemään tunnelmaa.
Onko mitään kinserttia, kun tulet? Tai joku kiva teatteri. hki:ssä on useqmpi pienempikin teatteri. Shoppailua, hyvää ruokaa ja illalla, vaikka salakapakkaan.
Puhoksen ostarille yökerhotällingissä näyteikkuna ostoksille.
Riippuu, mistä pidät. Shoppailua, museoita, näyttelyitä, teatteria, konsertteja, oopperaa, Korkeasaareen tai Suomenlinnaan, ruokaa, virvokkeita jne.
Tinderiin ilmoitus että "Keski-ikinen yksinäinen nainen, tulossa stadiin ja mielessä kulttuuri, ravintolat ja shippailu"
Otat sen joka tarjoaa sulle, konsertin, ravintolakierroksen ja shippailun ilot sun hotellihuoneessa.
ET siis niin että SINÄ tarjoaisit ne sille miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Tinderiin ilmoitus että "Keski-ikinen yksinäinen nainen, tulossa stadiin ja mielessä kulttuuri, ravintolat ja shippailu"
Se ei ole mikään stadi vaan HESET.
Vierailija kirjoitti:
Käypä pönde itse katsomassa ja hämmästy. Siellä on varakasta valkonaamaa tuhatmäärin. Sinulle on valehdeltu, kun kuvittelet että se olisi jotenkin ähläm tai vaarallinen. Älä ole noin lapsellisen hyväuskoinen!
Didrichsenin taidemuseo ja Villa Gyllenberg.
Ateneumin uusi näyttely on ainakin mulla listalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole mikään stadi vaan HESET.
Se ei ole mikään häät, vaan TSADI! Guuglatkaa vaikka, Afrikan mantereelta löytyy yhtä ja toista ja kyllä matkailu avartaa!
Kauniit 16-22-vuotiaat toivotan aina luukulleni kosteisiin bileisiin. -daddy
Tripla. Tuo ruotsinlaivasimulaattori. Terminaalikin kuuluu pakettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käypä pönde itse katsomassa ja hämmästy. Siellä on varakasta valkonaamaa tuhatmäärin. Sinulle on valehdeltu, kun kuvittelet että se olisi jotenkin ähläm tai vaarallinen. Älä ole noin lapsellisen hyväuskoinen!
"Itäkeskuksen peruskoulu, Luokat 19
Postinumeroalue 00900 Helsinki
Koulun päättäneiden keskiarvo
7,81
S2-oppilaiden osuus
210 / 390
Alueen mediaanitulo, netto/kk
1806 €
Alueella korkeakoulutettuja
25 %
Alueen työllisyysaste
55 %"
Design museo on aina hauska. Myös Ham. Ateneumin ghootti näyttelyn haluan itse nähdä. Joku maksullinen pieni kösityöpaja yms. Oodiin lounaalle . Riippuu ajankohdasta milloin vierailet. Hirjaruuth. Baletti. Merenrannan kahvilat tms. Temppeliaukion kirkko.
No ei tarvitse mennä Vuosaareen, kun se jotain niin pelottaa. Mites olisi vaikka Vantaa ja Heureka? Tai vielä kauemmaksi Espooseen EMMA.
www.myhelsinki.fi