Menetkö edelleen testiin joka oireesta?
Itse olen käynyt tämän pandemian aikana koronatestissä lähemmäs 10 kertaa. Olen päiväkodissa töissä ja kuuliaisesti olen käynyt joka kerta testissä kun on tullut koronaan sopivia oireita vähänkään.
Nyt tänä aamuna olen taas sairaana enkä pääse töihin. Kurkku kipeä ja nenä tukossa. Ei vaan yhtään huvittaisi taas mennä koronatestiin. Olen yhden rokotteen saanut.
Menettekö te yhä testiin joka oireesta?
Kommentit (32)
En ole käynyt tämän "pandemian" aikana kertaakaan koronatestissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hulluja tänne taas kirjoittaa? Itsekin olen flunssassa ja olo on keskinkertainen. Ennen ei kukaan ennustanut tilan huononemista, vaan pikaista toipumista. Tsemppiä ap, pikaista paranemista. Menen testiin, sillä haluan selvittää olisiko nyt covid.
Kiitos tsempistä, samoin sinulle pikaista paranemista! Ehkä mä varaan ajan testiin kuten kunnon kansalaisen kuuluu. T.ap
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, että missäpäin on saatu vasta eka rokote. Mun lapsetkin on saaneet kaksi jo kuukausi sitten.
Jos on hakenut ensimmäisen rokotteen myöhään, niin toisen rokotteen ajankohtakin menee myöhäiseksi.
En o käyny kertaakaan ku o ollu terve ku pukki.
Vierailija kirjoitti:
Ei varhaiskasvattajia tarvitse testata kuin rajuissa oireissa, on linjaus. Eivät näet työskentele ihmisten parissa.
Mistä alapeukut? Näin on linjattu.
Kyllä menen. Testissä käyty yhteensä jo 6 kertaa.
En ole käynyt kertaakaan koronatestissä enkä mene, vaikka flunssaoireita tulisikin. Molemmat rokotukset saatu, enkä ole työssä konktaktissa muihin ihmisiin.
Ei olla tänä syksynä enää menty — ei lapset eikä aikuiset. Koronakin oli jo. Ylähengitystieoireita siihen ei kuulunut.
Ei täällä pääsääntöisesti rokotetut enää testiin pääsekään. Ystäväpiirissä kuitenkin kaksi tapausta lyhyen ajan sisään, molemmat kahteen kertaan rokotetuilla. Toinen testattiin koska on sairaalassa töissä ja toinen vaatimalla vaati päästä perussairauteensa vedoten (hänellä hieman voimakkaampia oireita) ja positiivisia olivat.
Että siinä mielessä kävisin testissä jos pääsisin, etten ainakaan levittäisi eteen päin. Toisaalta, tiedä nyt sitten paljonko nuo rokotetut lievä oireiset joita ei enää suostuta testaamaan levittävät joka tapauksessa...
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, että missäpäin on saatu vasta eka rokote. Mun lapsetkin on saaneet kaksi jo kuukausi sitten.
Sairastin koronan maaliskuussa, ekan rokotteen sain syyskuun lopussa. Meillä lasten rokotukset alkoivat vasta elokuussa ja rokoteannosten välillä on 12 vko, joten täällä ei lapsilla ole tuplarokotetta saatuna.
Kertaakaan en oo käyny. Enkä käy.
Paitsi jos meinaa lähtee ulukoomaalle.
Mitä hulluja tänne taas kirjoittaa? Itsekin olen flunssassa ja olo on keskinkertainen. Ennen ei kukaan ennustanut tilan huononemista, vaan pikaista toipumista. Tsemppiä ap, pikaista paranemista. Menen testiin, sillä haluan selvittää olisiko nyt covid.