Mitä 18-19 -vuotiaat tekevät uutena vuotena?
Kommentit (27)
panevat ja ryyppäävät. sitten taas panevat vähän lisää. ja ryyppäävät. oi kultainen nuoruus...
Itse olin vielä neitsyt 19 v ja todennäköisesti olin jossain j asuin jo yksin.
Meidän 18.v.tyttöystävänsä kaa.Ensin ampuivat raketteja ja sit kuulemma johonkin ravintolaan.Lokakuussa täytti 18 ja aika vauhti päällä -jakso menossa..
Meidän 18v jo koneella, jossa hänellä on seuraa.
18v lähti kaupungille vuotta vaihtamaan.
Mun 18v. poika on kavereidensa kanssa juhlimassa. Eivät kaiketi menneet mihinkään baariin, vaan yhden pariskunnan kotona ovat. Tuossa juuri päivittivät porukkakuvan ulkoota Facebookkiiin. Hyvä meininki näytti olevan.
Kävivät jossakin ja tulivat ennen puolta yötä meille. Varmaan pelaavat tai katsovat jotakin, myöhemmin kuhertelevat luulen. :)
18-vuotias kotona, kuten sisaruksensakin. Perhetuttuja kylässä.
Kotona poikaystävän kanssa, raketteja ammuttu ja oleiltu vaan.
Istun sohvalla, katon Game of thronesia ja neulon boleroa. Just tuli viesti, et mis oot ku ei näy (kotibileissä). No ei näy ei ku ette urpot kutsuneet vaikka kysyin onko missään mitään. Joka vitun vuosi sama juttu. Kelpaan taksiksi, mutta jos kyyti on niin unohdetaan pyytää mukaan ja jälkeenpäin kysellään olinko kipee tai todetaan et ai mä luulin et joku muu jo pyysi. Ei, ku ette vaan taaskaan kertoneet et ootte menossa. Vituttaa.
Tehtiin sushia siskon kanssa skumpan kera.
Syön juustonaksui ja datailen, kylläkin pitkästä aikaa:D tuli sillon vähän nuorempana riehuttua jo tarpeeksi uusina vuosina.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:59"]Istun sohvalla, katon Game of thronesia ja neulon boleroa. Just tuli viesti, et mis oot ku ei näy (kotibileissä). No ei näy ei ku ette urpot kutsuneet vaikka kysyin onko missään mitään. Joka vitun vuosi sama juttu. Kelpaan taksiksi, mutta jos kyyti on niin unohdetaan pyytää mukaan ja jälkeenpäin kysellään olinko kipee tai todetaan et ai mä luulin et joku muu jo pyysi. Ei, ku ette vaan taaskaan kertoneet et ootte menossa. Vituttaa.
[/quote]
Täällä sama juttu :-)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:59"]Istun sohvalla, katon Game of thronesia ja neulon boleroa. Just tuli viesti, et mis oot ku ei näy (kotibileissä). No ei näy ei ku ette urpot kutsuneet vaikka kysyin onko missään mitään. Joka vitun vuosi sama juttu. Kelpaan taksiksi, mutta jos kyyti on niin unohdetaan pyytää mukaan ja jälkeenpäin kysellään olinko kipee tai todetaan et ai mä luulin et joku muu jo pyysi. Ei, ku ette vaan taaskaan kertoneet et ootte menossa. Vituttaa.
[/quote]
Täällä sama juttu :-)
[/quote]
Kohtalotoveri. Mä alan kyllä kallistua jo sen kannalle, että pitäkööt tunkkinsa. Ei tartte hirveenä tulla enää itkeen mulle, kun on ongelmia. :D
Olen täyttänyt jo 20 mutta vastaan silti. En mitään, ei ole kavereita.
Katsoin sarjaa ja nyt menen nukkumaan :). Huomenna työpäivä..
Itse aikoinaan 18-19v olin baarissa tanssimassa kavereiden kanssa tappiin asti.
Syön sipsiä ja katon netflixistä leffaa. Muut taitaa olla kaivohuoneella.
Nainen19