Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks aikuiset ihmiset valittaa täällä jos eivät saa joululahjoja?

Vierailija
05.12.2014 |

Onhan joulu paljon muutakin kuin lahjat? Lahjat on mieluisia ja tärkeitä lapsille varsinkin, mutta kyllä mun mielestä aikuinen ihminen pärjää jo ilman joululahjojakin.

Mä en välitä lahjoista. Onhan ne ihan kivoja, jos saa jotain oikeasti hyödyllistä. Muistan kun lapsena sitä niin odotti että pääsee kuusen alle aukasemaan omat lahjat :)

Mulle joulu on hyvää ruokaa, paljon suklaata, joululauluja, koristeet on kivoja ja piristäviä ja kun saa käpertyä oman miehen kainaloon hyvän viinin ja suklaiden kera.

Me ei miehen kanssa osteta toisillemme lahjoja tänä jouluna. Ei meillä oikeastaan ole siihen edes nyt varaa. Jos olisi, tuskin ostaisimme siltikään. Ei vaan yksinkertaisesti ole sellaista, mitä me kumpikaan nyt kauheena tarvittaisiin.

Riittää kun saa olla yhdessä ja nauttia hyvästä ruoasta. Ennemmin panostamme jouluruokiin kuin lahjoihin. Eikä ruokiakaan mitenkään hirveenä kummemmin ostella, kinkku ja jotain laatikoita. Tähtitortut kuuluu myös meidän jouluun.

Miten muilla? Onko oikeasti lahjat tärkeintä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan samaa mieltä. Yhdessäolo, tunnelma ja hyvä ruoka tuovat joulun, siihen en lahjoja kaipaa. Lapset tietysti saavat muutaman mieleisen paketin, mutta aikuisten kesken lahjoja ei vaihdeta. Meillä on jo kaikkea, mitä tarvitsemme, ja turhat tavarat vievät vain tilaa.

Vierailija
2/2 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta joulu on kans muuta ku lahjat (: mutta toivon, että saan edes yhden lahjan. Mieluummin kuitenkin ei mitään kun jotain krääsäää. Toivon, että mies antaisi vaikka hajuveden tai kirjan, niin se olisi hyvä lahja (: mutta joulu ei ole pilalla, vaikka en mitän saisi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi