Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies pilasi uudenvuoden

Vierailija
31.12.2014 |

Ei kiinnosta tänään mikään muu kuin koira, koira, koira, koira, koira! Koiraa ei pelota, kävin itse tarkistamassa asian. Ulkokoira kyseessä. Olisi pitänyt pilata lasten iltatoimet, nukkumaanmenot ja kaikki kun koira sisällä. En antanut ottaa ja nyt on vihainen mies. Ei ymmärrä miten tärkeä päivä tämä minulle on, eikä halua ymmärtää koska KOIRA.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 01:11"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:25"]

Tämä keskustelu pilasi minun uv:n. Miten voi olla noin ajattelemattomia ja vastuuttomia ihmisiä olemassa, kuin ap. "Koira ei ole meidän..." Luoja sentään.

[/quote]

luitko muutakin, esim

" Ap Ps. Koira on otettu vasten minun tahtoani, minun itkiessä etten halua tänne koiraa "

[/quote]

Kai tajuat että AP on provo?

Vierailija
42/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 01:16"]

Onko olemass joku ihmeen laki, että kaikkien pitää pitää koirista. Minusta ne ovat vastenmielisiä ja niiden omistajat edustavat minulle saastaisia koteja. Onneksi vaimoni yökkäilee yhdessä kanssani näille koirien inhimillistäjille. Hän sitä, hän tätä. Meille ei koiraperheet ole tervetulleita.

[/quote]

Minusta sinä olet vastenmielinen ja sinunkaltaisten lapset. Sinunkaltaiset eivät ole tervetulleita mihinkään eikä kukaan halua teidän kanssa missään tekemisissä ollakkaan.

Olet halveksittava ihminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 01:34"]

Kaikki hyvin, pauke loppui ja koira puolustaa luutaan edelleen ihan saman näköisenä, kuin paukkuessa... Me mennään miehen kanssa nukkumaan, hyvää yötä kaikille. Ap

[/quote]

Toivottavasti et enää herää koskaan

Vierailija
44/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehes tajuaa jättää sut ja pian. Kuulostat todella tylsältä vastenmieliseltä ihmiseltä, sellaiselta, jolla ei mikään koskaan ole hyvin ja nuttura kireällä. Minäminäminä. Kärsitkö prinsessasyndroomasta? Ihana eläinrakas mies, moni osais arvostaa sellaista. ;)

Vierailija
45/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:16"]

Toivottavasti miehes tajuaa jättää sut ja pian. Kuulostat todella tylsältä vastenmieliseltä ihmiseltä, sellaiselta, jolla ei mikään koskaan ole hyvin ja nuttura kireällä. Minäminäminä. Kärsitkö prinsessasyndroomasta? Ihana eläinrakas mies, moni osais arvostaa sellaista. ;)

[/quote]

Täysin samaa mieltä

Vierailija
46/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän tuntuu olevankin oikein hyvä suhde, kun mies tekee yksinään niinkin ison päätöksen kuin koiran hankkimisen, itsekseen. Kannattaa miettiä tätä asiaa.

Vierailija
47/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 01:34"]

Kaikki hyvin, pauke loppui ja koira puolustaa luutaan edelleen ihan saman näköisenä, kuin paukkuessa... Me mennään miehen kanssa nukkumaan, hyvää yötä kaikille. Ap

[/quote]

Toivottavasti et enää herää koskaan
[/quote]
Vaikka en olekaan ap:n kanssa samoilla linjoilla niin toi kommentti on aivan asiaton ja mauton. Ei tuolla tavalla vaan sanota.

Vierailija
48/48 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet perustanut perheen miehen kanssa, joka yleensä edes ottaa koiran ilman yhteistä päätöstä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi