mies pilasi uudenvuoden
Ei kiinnosta tänään mikään muu kuin koira, koira, koira, koira, koira! Koiraa ei pelota, kävin itse tarkistamassa asian. Ulkokoira kyseessä. Olisi pitänyt pilata lasten iltatoimet, nukkumaanmenot ja kaikki kun koira sisällä. En antanut ottaa ja nyt on vihainen mies. Ei ymmärrä miten tärkeä päivä tämä minulle on, eikä halua ymmärtää koska KOIRA.
Kommentit (48)
En mäkään olisi halunnut meidän koiraa, mutta mies juhlallisesti vannoi, että hoitaa yms. vaan kuinkas kävikään, mies käy noin viisi kertaa vuodessa lenkillä sen kanssa. Sentään ruokkii toisinaan, muuten on mun vastuulla. Meilläkin ulkokoira, yritti syliin kun vein ruokaa, vähän sitä pelotti, mutta pärjää kyllä, asutaan niin syrjässä, ettei täällä montaa rakettia ammuta.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:20"]
Koira ei ole meidän, koira on miehen. Koira ei koskaan ole oppinut olemaan sisällä, vaan kusee ja paskoo lattialle, vinkuu, riehuu. Meidän lapsi ei todellakaan malta mennä nukkumaan jos joku täällä riehuu. Ja kävin ihan itse katsomassa koiraa, sillä ei ole mitään hätää kun se rentona katsoo raketteja korvat pystyssä. Ap Ps. Koira on otettu vasten minun tahtoani, minun itkiessä etten halua tänne koiraa
[/quote]
Onnea vaan kun oli niin kiire saada pentu maailmaan ettet ton paremmin voinu miestä valita.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:35"]En mäkään olisi halunnut meidän koiraa, mutta mies juhlallisesti vannoi, että hoitaa yms. vaan kuinkas kävikään, mies käy noin viisi kertaa vuodessa lenkillä sen kanssa. Sentään ruokkii toisinaan, muuten on mun vastuulla. Meilläkin ulkokoira, yritti syliin kun vein ruokaa, vähän sitä pelotti, mutta pärjää kyllä, asutaan niin syrjässä, ettei täällä montaa rakettia ammuta.
[/quote]
No annat sen pois jonnekin. Eihän kukaan toisen rakkia vapaaehtoisesti hoida?
entinen vihervasurimamupatja taas vinkuu kun olisi pitänyt nuolla hänen vittuaan koko ilta kusenmaku suupielissä.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:20"]
Koira ei ole meidän, koira on miehen. Koira ei koskaan ole oppinut olemaan sisällä, vaan kusee ja paskoo lattialle, vinkuu, riehuu. Meidän lapsi ei todellakaan malta mennä nukkumaan jos joku täällä riehuu. Ja kävin ihan itse katsomassa koiraa, sillä ei ole mitään hätää kun se rentona katsoo raketteja korvat pystyssä. Ap Ps. Koira on otettu vasten minun tahtoani, minun itkiessä etten halua tänne koiraa
[/quote]
Onnea vaan kun oli niin kiire saada pentu maailmaan ettet ton paremmin voinu miestä valita.
[/quote]
Totta vitussa joo :)
Ap
Ei koirien kuulu olla pelkkiö ulkokoiria... koirahan on perheenjäsen. Se on laumaeläin, jonka pitää saada olla laumassaan eli ihmistensä kanssa. Ja jos se pennusta saakka opetetaan perheen tavoille, ei se kuse ja pasko sisälle tai rieku sisällä ollessaan. Olette kyllä molemmat aika vastuuttomia koiranomistajia.
Juu, meillä on koira tosiaan. Ei sekään pelkää raketteja, mutta silti se saa nukkua sisällä ja talvisaikaan muutenkin on sisällä, vaikka kesällä päivät tarhassa. Se on lapsillekin rakas kaveri. Ei meilläkään koiraa ylettömästi paapota, se nukkuu omalla petillään, syö koiranruokaa (no joo, ruuantähteitäkin joskus) ja on "koiran asemassa". Sillä tavoin kaikilla on hyvä - koira tietää paikkansa laumassa ja on onnellinen, ja ihmisten on helppo tulla sen kanssa juttuun.
siis aikuiset ihmiset on mustasukkaisia koirasta. tsiisus!
Taitaa liittonne olla lopussa. Uutta matoa vaan koukkuun
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:25"]
Tämä keskustelu pilasi minun uv:n. Miten voi olla noin ajattelemattomia ja vastuuttomia ihmisiä olemassa, kuin ap. "Koira ei ole meidän..." Luoja sentään.
[/quote]
luitko muutakin, esim
" Ap Ps. Koira on otettu vasten minun tahtoani, minun itkiessä etten halua tänne koiraa "
Onko olemass joku ihmeen laki, että kaikkien pitää pitää koirista. Minusta ne ovat vastenmielisiä ja niiden omistajat edustavat minulle saastaisia koteja. Onneksi vaimoni yökkäilee yhdessä kanssani näille koirien inhimillistäjille. Hän sitä, hän tätä. Meille ei koiraperheet ole tervetulleita.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 01:16"]
Onko olemass joku ihmeen laki, että kaikkien pitää pitää koirista. Minusta ne ovat vastenmielisiä ja niiden omistajat edustavat minulle saastaisia koteja. Onneksi vaimoni yökkäilee yhdessä kanssani näille koirien inhimillistäjille. Hän sitä, hän tätä. Meille ei koiraperheet ole tervetulleita.
[/quote]
No, tässä ketjussa nyt ei ollut kyse teidän erikoisesta fobiastanne. Mukavaa, että olet löytänyt samanlaisen ihmisen, kanssasi olisi muuten melko hankalaa kenenkään elää.
Kaikki hyvin, pauke loppui ja koira puolustaa luutaan edelleen ihan saman näköisenä, kuin paukkuessa... Me mennään miehen kanssa nukkumaan, hyvää yötä kaikille.
Ap
Vitsi surettaa koirien puolesta :(
Meidän koira nukkui joulukuusen alla. Telkkari oli isolla ja verhot kiinni eikä koiraa pelottanut ollenkaan. Nyt meni pihalle käymään. Meillä koira on "ulkokoira" myös. Päivät on ulkona suurimman osan ajasta ja yöks tulee sisälle.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 23:59"]
Ei kiinnosta tänään mikään muu kuin koira, koira, koira, koira, koira! Koiraa ei pelota, kävin itse tarkistamassa asian. Ulkokoira kyseessä. Olisi pitänyt pilata lasten iltatoimet, nukkumaanmenot ja kaikki kun koira sisällä. En antanut ottaa ja nyt on vihainen mies. Ei ymmärrä miten tärkeä päivä tämä minulle on, eikä halua ymmärtää koska KOIRA.
[/quote]
Olet pelkkä provo. Tietenkin koira otetaan sisälle yöksi. Se nyt on päivänselvä asia
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:20"]
[/quote]
Lopeta nyt toi paskanjauhaminen.
Kyllä on säälittävää, kun pitää olla mustasukkainen koirastakin. :D