Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

P*skin duuni missä olet ollut

Vierailija
31.12.2014 |

Kauanko kestit sitä, millä ehdoilla menisit uudelleen

Kommentit (344)

Vierailija
201/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkija. Täysin alipalkattua hommaa. Etenkin jos saat apurahaa. Aamusta iltaan saat olla töissä, ja kun pääset kotiin voit kirjoittaa raportteja ja vastata sähköposteihin. Elämä pyörii täysin tutkimuksen ympärillä, ja kaverit ja harrastukset saat unohtaa.

Nykyisin teen duunarihommia, enkä voisi olla tyytyväisempi. Oman alan töihin lähden sitten kun siitä maksetaan kunnon korvaus.

Mutama vuosi duunarihommia ja ei enää pääse "oman alan" töihin.

Vierailija
202/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin vastaus on tylsästi puhelinmyynti. Kolmessa viikossa ehdin olla kahdessa eri firmassa. Ei vakuuttanut.

Lähinnä pelotti se, että kuinka hyvä olin työssäni noinkin lyhyessä ajassa. Ei vain moraalisesti kyennyt duuniin; esim.provisiopalkalla ollessani jätin useamman tilauksen ottamatta esim. opiskelijoilta ja vanhuksilta. Muutenkin koko firma tuoksuikin huijaukselta -  kävin juttelemasa "Pomon"kanssa, että miten näitä fyrkkia (hyväntekeväisyys? ) oikein käytetään? Nauroi vain. Minä toki lähdin.  Parin vuoden päästä toki konkurssi ja vankeutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele että tämä jo kerran tulikin: kelan asiakaspalvelija. Puhelimessa vielä. Voi sitä paskan määrää, mitä asiakaspalvelijan niskaan sataa, ihmisillä ei ole mitään suodatinta, arvostus työtä kohtaan miinuksen puolella, palkka surkea vaativuuteen nähden. Piti tietää tyyliin kaikesta kaikki, hirvee kiire.. Asiakkaiden puolelta sitä paskaa satoi eniten, mutta talon sisälläkin ollaan suurin piirtein alinta kastia.

En menisi enää mistään hinnasta, oma mielenterveys on tärkeämpää.

Vierailija
204/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhekoti. En tiedä mitä olin ajatellut kun menin hetkeksi sijaisuuksia tekemään. Traumatisoituneet nuoret, täydellinen käytöstapojen ja sivistyksen puute, huutaminen, kiroilu, nuorten jatkuva itsensä viiltely, alapääjuttujen puhuminen ohjaajille, seksuaalinen häirintä teinipoikien puolelta naisohjaajia kohtaan. Tämä kaikki yhdistettynä normaaliin teiniangstiin ja palkkaus sama kuin kaupan kassalla. Älkää ikinä menkö. Yksi naispuolinen kaveri sanoi että vankilassa vartijana oleminen on HUOMATTAVASTI helpompaa ja vähemmän ottaa henkisen hyvinvoinnin päälle. Perhekoti voi olla pahimmillaan kuin jokin sairas friikkisirkus, johon tuntuu että itse ei voi vaikuttaa millään tavalla.

Vierailija
205/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Operaattorin puhelinasiakaspalvelu. Asiakkaat oli ihan ok, vaikka koskaan ei toki tiennyt huutaako seuraava asiakas puhelimessa kurkku suorana kun maksukanavat on 1,5kk maksamatta olleen laskun takia suljettu (=aspan vika) tai kaivuri on sohaissut kaapelia ja netti on poikki (=aspan vika) tai tv:n 25 vuotta vanha antennijohto ei ihan toimi (=aspan vika).

Pahinta oli kyttäys ja pakkomyynti sekä se, että palveluisen irtisanominen olisi pitänyt hinnalla millä hyvänsä estää. Ihan sama vaikka asiakas olisi ollut saattohoidossa sairaalassa, niin ei nyt lopeteta kanavapakettia vaan laitetaan vielä parempi paketti tulemaan.

Ja se kyttäys. Vessatauot kellotettiin sekuntien tarkkuudella, jos puheluita ei tullut tarpeeksi niin toruttiin, muita aspoja (esim just aloittaneita) haukuttiin oman tiimin ryhmächatissa jne).

Vierailija
206/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa. Kestin 5 kk.

Vierailija
207/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän minäkin allekirjoitan. Lindströmin työvaatepesulasta. Takaisin ei onneksi ole tarvinnut mennä.

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 22:42"]Lindströmin pesula, lakanoiden mankelointi.

Aamuyöltä töihin, palkka Tessin mukainen paska, työkaverit pelkkiä zombieita, kone laskee työtehosi, ruokatunnit menee torkkuessa.

Ei.

Lindströmin työvaatepuolikaan ei ollut kiva paikka. Ihan järkyttävää työpaikkakiusaamista ja esimiehet kamalia.

Vierailija
208/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalassa kiireisellä osastolla laitoshuoltajana. Siivoat, tiskaat, kärräät ruokaa, jynssäät, hinkkaat, koitat pysyä tulevien ja lähtevien potilaiden tahdissa, erityisruokavaliot, tiettyjen sairauksien lisävaatimukset ruokiin, kiire, kiire, kiire. Siivoat lattioilta, seiniltä, vessoista ja sängyistä mitä iljettävimpiä eritteitä...jynssäät vessoja oksennusta pidättäen. Eristyshuoneet tietty antoivat lisäpotkua. Huh ja hyi.

Mulle toi on ollut helpointa rahaa ikinä, ei tosin ollut vuodeosasto.

Vierailija
209/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen Pahasen Leena kirjoitti:

Kelan asiakaspalvelu. Need I say more? Vuoden määräaikaisuus koko kansan sylkykuppina riitti. Jatkossa jotain positiivisempaa kiitos.

*Do I need to say more?

Vierailija
210/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen Pahasen Leena kirjoitti:

Kelan asiakaspalvelu. Need I say more? Vuoden määräaikaisuus koko kansan sylkykuppina riitti. Jatkossa jotain positiivisempaa kiitos.

*Do I need to say more?

👩🌴

Vierailija
211/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pomo piileksi hautakivien takana kyttäämässä tekeekö kaikki ahkerasti töitä 

Nauratti tää ajatus pomosta piileskelemässä hautakiven takana ja kyttäämässä :D Päälaki vain vilkkuen. Itse ollut myös hautausmaalla viitenä kesänä ja neutraalit kokemukset. Töissä oli paljon kyykyttäviä ja juoruavia akkoja, mutta mulla kävi uskomattoman hyvä tuuri, että vaikka jouduin melkein joka kesä eri alueelle/lohkolle töihin, niin en kertaakaan joutunut niiden kanssa. Pahinta oli ainainen vesisade ja vaatteet eivät ehtineet kuivua tauon aikana. Sää oli kesällä usein nolla-asteista ja siellä hyristen haravoin lehtiä (oli tarpeeksi päällä, mutta 7-15.30 ulkona kosteissa vaatteissa). Oli jonkin verran draamaa ja juoruja, joku lähti itkien kotiin, kun oli noiden juoruakkojen kanssa töissä. Paljon oli vakkarityöntekijöitä ja sitten kesän alussa aloitti nuoria tyttöjä (itsekkin aloitin siellä 16-vuotiaana) ja noin 60% lopetti ensimmäisen päivän tai viikon jälkeen. Ehkä aika on kullannut muistot, mutta voisin mennä joku kesä uudestaan. Ongelma on vaan se, että en asu enää samalla paikkakunnalla ja en haluaisi hakea muun kaupungin hautausmaalle. Pelkona juuri se, että se työ ei olisi yhtään samanlaista kuin aikoinaan paikassa, missä olin. Meillä ei onneksi ollut hirveää pomoa, sai kuunnella musiikkia ja taukoja oli sopivasti.

Vierailija
212/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikala..ei tarvitse varmaan selittää enempää.

Toimistotyö..ei tarvitse varmaan selittää enempää.

Vierailija
213/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yhden vuoden töissä pienemmässä sisustuskaupassa missä oli arvokkaampia sisustustavaroita, mattoja jne. Töitä oli ma-pe klo 9-16.30 asti. Ei siinä mitään, mutta työpaikalla ei yksikertaisesti ollut mitään tekemistä. Asiakkaita saattoi tulla muutama tunnissa jos sitäkään. Vähän riippui onko kaupungin keskustassa markkinat tai muuta tapahtumaa. Varastot oli kunnossa, paikka oli siisti ja pomo hoiti kaikki paperihommat kotona. Paikanpäälle ei käytännössä ollut mitään tekemistä. Joskus sattui tulemaan joku tilaus joka purettii varastoon tai hyllyyn. Jonkun mielestä ehkä unelma töitä, mutta musta se oli kauheeta vaan olla ja odottaa. Tuntui ettei päivät mene millään eteenpäin. 

Kuulostaa mun unelmaduunilta näin hoitoalalla työskennelleenä :-) Olisiko aikaa voinut kuluttaa esim. lukemalla, tekemällä käsitöitä tms.? 

Vierailija
214/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oulun isolle kadulle avattiin viime keväänä uusi ravintola..karmea meininki. Pomo ihan hukassa, palkat maksamatta ja sillä omat lellikit muista puhutaan paskaa. Mitään hoideta kunnolla. En menis takaisin ja tekee mieli tuon kokemuksen jälkeen vaihtaa alaa kokonaan!

Ed.paikassa alalla omistaja vaati epäinhimmillisiä suorituksia..jopa 17h päiviä, välillä 15pvän putkeen ilman vapaata. Ja ilman ylityölisiä...luulin löytäneeni parempaa mutta samaa tuntuu olevan kaikissa

Tarkoitatko Isokatua vai jotain isoa katua?

Tarkoitan.

Vierailija
215/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoasema, 4 v

Vierailija
216/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bajamajojen tyhjentäjä, kirjaimellisesti paskaduuni, duunina kyllä ihan mukavaa

Vierailija
217/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISS siivooja

Oon nyt kolme viikkoa kestänyt, lähden ens viikolla. En ehdi pitämään mitään taukoja, työt alkaa kuudelta mutta bussi lähtee jo viideltä (mikä ei iss:än vika mutta vituttaa kuitenkin), koko ajan jumalaton kiire eikä siksi mitään ehdi tekemään hyvin. Kun soitan pomolle etten ehdi tekemään aluettani ja tarvitsen apua, tai pyydän jos voisin jäädä ylitöihin, niin vastaus on että kyllä se on laskettu että pitäisi ehtiä. Alueellani on myös ympäri vuorokauden porukkaa, joten aina joku on tiellä tai sitten tulee valittamaan jostain, vaikka itsekään varmaan työtehtävissään mua hirveesti korkeammalla..

Mun työpari on melko vanha ulkomaalaistaustainen nainen joka on aivan rikki tosta työstä. Inhottaa, koska tiedän ettei hänen ole niin helppoa (kuin minun) löytää mitään uutta työtä vaikka kuinka haluaisi. Muutenkin melkein kaikki muut on maahanmuuttajia, ja ne pari jotka on suomalaisia, on johtorooleissa ja saa autoistaan päätellen paljon mukavampaa palkkaa..

Sitten vielä sellanen  että viime viikolla ilmassa oli bentseeniä. Kaikki Nesteen työntekijät saivat oikein kunnon happinaamarit mutta meidän pomo vaan sano että "lyhyt altistuminen ei ole vaarallista, hoitakaa ulko-alue vaan tosi nopsaan" ???? tuli sellanen olo että vau, mun terveydellä ja elämänlaadulla ei ole vittuakaan väliä:) muutenkin toi koko tehdasalue ahdistaa mua, suorat assosiaatiot johonkin Mordoriin kun aamuyöstä näkee ne isot liekit. 

Ainakin tästä on tie vaan ylöspäin! Ja todellakin menen ensvuonna opiskelemaan. 

Vierailija
218/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketin kalatiskin siivoaja SOL:in leivissä. Kestin n. viikon. Tosin lopputilin otin lähinnä siksi että pomo huusi minulle puhelimessa kurkku suorana että olisi pitänyt ilmoittaa aiemmin, kun soitin sairastuneeni. Ja soitin välittömästi kun totesin etten pysty töihin menemään, n. klo 14 aikaan kun työt olisi pitänyt alkaa klo 21. Edellisenä päivänä olisi kuulemma pitänyt ilmoittaa (!). Oli niin epäasiallista huutamista että ilmoitin samassa puhelussa etten tule sitten enää ollenkaan. Onneksi oli koeaika. Itse työkin oli kyllä todella vastenmielistä kun en välitä kalan hajusta.

Vierailija
219/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjänä myymässä matkapuhelinliittymiä. Hirveä pomo pakotti tekemään töitä kuutena päivänä viikossa (kiva oli pilata ihmisten päivä soittelemalla lauantaisin) jotta saavutettaisiin tulostavoitteet. Pomo oli muutenkin kamala. Ahdisteli seksuaalisesti, yritti saada juotettua humalaan vapaa-ajalla. Muutenkin taisi harrastaa työssä vilunkipeliä. En menisi takaisin, myyn vaikka itteeni mieluummin.

Vierailija
220/344 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajana yksityisellä. Eräs hoitaja pelasi omaan pussiin ja varasteli ruokaa ja rahaa, poltti salaa tupakkaa, vaikka oli savuton työmaa. Kun sai varoituksen, oli kuin Euroopan omistaja, että ei hälle kukaan mitään mahda. Pomo oli aivan lampaan tissi ja pihi. Pelkäsi hoitaa asioita ja ajeli ympäri pitäjiä muka tärkeissä tapaamisissa. Selvisi myöhemmin, että akkansa kanssa oli huviajelulla. Hoitajat vaihtui jatkuvasti ja hoitaminen oli joillakin ihan mitä sattuu. Onneksi sain muualta työpaikan ja pääsin eroon siitä painajaisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi