Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskaltaako terv.keskuksen psyk.hoitajalle mennä?

Vierailija
31.12.2014 |

Siis kirjoittaako se asioita ylös mitä puhuu?
Ja siellä ne taas on ties kenen luettavina.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:25"]Mikset uskalla? Tottakai asiat kirjataan, mutta sehän on vain sinun oman etusi sekä hoitajan oikeusturvan vuoksi. Mikä on saanut sinut noin epäilevälle kannalle ? Terveydenhuollon henkilökuntaa sitoo vaitiolovelvollisuus, se on lakiin kirjattu asia.
[/quote]

On aikoinaan kirjattu papereihin täysin väärää tietoa ja siksi olen epäileväinen.
Sattumalta näin sen väärän tiedon.

Vierailija
2/11 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisikeskukseenkin voi mennä, jos paikkakunnalla on. Koulutettua porukkaa, voi pysytellä halutessaan jopa nimettömänä. Auttaa keskustelunavauksessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, ite oon uskaltanut ja hyötynyt siitä.

Vierailija
4/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittettele. Voisin perustella miksi mutta en jaksa. Aika monta kappaletta tekstiä saisin suoltaa jotta se kuulostaisi yhtään uskottavalta.

Vierailija
5/11 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiähän nuo hoitajatkin ovat, ja jotkut ihmiset vain ovat ammatissaan parempia kuin toiset. Myös asiakkailla on erilaisia odotuksia näistä ammattihenkilöistä, eivätkä nuo asiat välttämättä aina kohtaa.

Vierailija
6/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset uskalla? Tottakai asiat kirjataan, mutta sehän on vain sinun oman etusi sekä hoitajan oikeusturvan vuoksi. Mikä on saanut sinut noin epäilevälle kannalle ? Terveydenhuollon henkilökuntaa sitoo vaitiolovelvollisuus, se on lakiin kirjattu asia.

Vierailija
7/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko hyötyä- lapsestani teki lasu ilmoituksen, kun valitti syömishäiriöstään-petyin

Vierailija
8/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti uskaltaa! Olen itsekin käynyt useamman kerran puhumassa murheistani eikä ollut yhtään kauheaa, että joku niitä kuunteli! Ihan tavallista keskustelua oli. Ja ihan tavallinen ihminen, jolla alan koulutus.

Vierailija
9/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että uskaltaa ja jopa kannattaa mennä :)

Vierailija
10/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vain kertoo mitä oireita on, onhan apua haettava.

Vierailija
11/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tavallaan utelias kuulemaan noita negatiivisiakin kokemuksia ihan muuten vain. Itse olen tällä hetkellä prosessissa. Omakanta vai mikä se olikaan, voi lukea mitä itsestä on kirjoitettu. En vielä osaa sanoa auttaako vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme