Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvuuttelevatko naiset mielessään kuka on hyvä sängyssä?

Vierailija
31.12.2014 |

Onko tuo vain miesten juttu? Tai en ole varma onko se miestenkään juttu, sillä itse en yleensä arvuuttele. Paitsi jos nyt sattuu olemaan baarissa ja etsii seuraa, niin ehkä se käy mielessä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä arvioin.

- Kuvittelen, miltä miehen kädet tuntuisivat ihollani

- miltä tuntuisi painautua miehen syliin

- saatan toivoa, ettei miehellä olisi aivan mikrosirua housuissa

- arvioin käsivarsien ja rinnan mahdollista karvoitusta

- arvioin miehen itsevarmuutta ym.

Eli teen jatkuvasti pieniä johtopäätöksiä miehen mahdollisista kyvyistä rakastajana :)

Vierailija
2/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä ainakin arvoin, vaikka olen uskollisista uskollisin vaimo

Vierailija
4/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:12"]

kyllä minä ainakin arvoin, vaikka olen uskollisista uskollisin vaimo

[/quote]

No jos tulee vastaan jossain yhteydessä mielenkiintoinen mies, niin arvioin kyllä aika monin tavoin. Millainen aviomies, isä, ja tottahan toki kuvittelen hänet sänkypuuhissa. Silti ei ole aikomustakaan pettää, kenenkään kanssa.

Vierailija
5/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te sitten arvioitte asiaa mielessänne? Otatteko huomioon luonteen ja sen perusteella vedätte johtopäätöksiä kuinka miellyttämisenhaluinen mies on? Vai ajatteletteko vartaloa ja miltä se näyttää tai tuntuu alasti sängyssä? Kertooko jokin omaisuus taidoista?

Vierailija
6/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvioin kestävyytää ja hellyyttää ja haluan silitetellä rintakarvoja ja päälakea

t- uskollisista uskollisin

Vierailija
7/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinkkunaisena arvioin kyvyn kohdella naista muunakin kuin pelkkänä tyhjennysautomaattina. Arvostelen miehen kykyä huomioida nainen, hänen tapaansa kosketella, esileikkiä, suudelmia. Itse yhdyntä on ehkä se pienin juttu, mukavaa tottakai, jos mies on hoitanut edellämainitut asiat kunnolla. Jos mies saa minut tuntemaan halutuksi, on luvassa kunnon ilotulitus.

Vierailija
8/8 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:20"]

Miten te sitten arvioitte asiaa mielessänne? Otatteko huomioon luonteen ja sen perusteella vedätte johtopäätöksiä kuinka miellyttämisenhaluinen mies on? Vai ajatteletteko vartaloa ja miltä se näyttää tai tuntuu alasti sängyssä? Kertooko jokin omaisuus taidoista?

[/quote]

Ei tätä voi selittää. Tunne on vähän samankaltainen, kuin aikoinaan omaa kumppania arvioidessa. Vielä kun on vaimon kanssa tämä kohde, niin sehän tekee asiasta vielä jännemmän. Heidän keskinäinen kemiansa, ilmeet, kosketukset, mielenkiintoista kerrassaan.