Hävetkää!
Suurin osa tämän paikan kirjoittajista, ketkä arvostelevat ja haukkuvat muita ovat itse epävarmoja, katkeria, itsekeskeisiä ja pettyneitä itseensä.
Tätä seikkaahan he eivät edes itselleen myönnä, niin miten sitten muillekkaan.
Tsemppiä kaikille, paitsi edellämainituille henkilö ilmentymille.
Kommentit (9)
Ai. Eiks tänne juuri siksi kirjoteta että saisi lukea toisten mielipiteen kyseisestä asiasta. Se vain sattuu välillä niin että osa ihmisistä ei ole samaa mieltä kuin aiheen aloittaja. Ei pidä kirjoittaa tänne, jos ei ole valmis lukemaan myös suoraa kritiikkiä.
Muista. Kaikki kritiikki on kasvattavaa.
Häpesin. Ketä se nyt auttoi? Ai ei ketään
Oletko kuullut, että myös itsensakorottaminen on aika oksettavaa?
Koska täältä nurkasta saa tulla pois?
Oletko yhtään ajatellut, miksi joku on epävarma?! Tälläisellä käytöksellä kompesoidaan sitä omaa epävarmuutta, kun on tullut itse lyödyksi vastaavassa tilanteessa.
Missä sitten on oman käytöksesi vika?! Kyvyttömyydessä asettua toisen asemaan?! Vai luutetko, että he ihan silkkaa pahuttaan sitä tekevät.
Olet varmaan saanut elään suht turvatun lapsuuden, josta sinulla on periytynyt hyvä sydän ja lämmintahto, mutta entä jos olisit koko lapsuuden saanut kuulla, että et ole yhtään mitään.
Häpeä!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 12:31"]
Oletko yhtään ajatellut, miksi joku on epävarma?! Tälläisellä käytöksellä kompesoidaan sitä omaa epävarmuutta, kun on tullut itse lyödyksi vastaavassa tilanteessa.
Missä sitten on oman käytöksesi vika?! Kyvyttömyydessä asettua toisen asemaan?! Vai luutetko, että he ihan silkkaa pahuttaan sitä tekevät.
Olet varmaan saanut elään suht turvatun lapsuuden, josta sinulla on periytynyt hyvä sydän ja lämmintahto, mutta entä jos olisit koko lapsuuden saanut kuulla, että et ole yhtään mitään.
Häpeä!
[/quote
Hienosti kiteytit. En ole itsekään osannut ajatella tuota kompensaatiota, vaikka minulla oli maallista mammonaa lapsuudessa, kaipaan sitä kodin lämpöä. Kaikkea ei kai voi saada kukaan. Täällä ei kannata aina ottaa niin vakavasti, moni päästää höyryjä ulos.
Mm, se on kyllä totta, että täällä saa usein osakseen vaan negatiivista palautetta. Minäkin olen tänne tyhmyyksissäni joskus sydänsurujani vuodattanut, ja palauta, muutamaa lukuunottamatta, satutti minua vain lisää. Netissä on helppo huudella ja haukkua, kun ei kotona kehtaa/osaa purkaa tuntojaan mitenkään muuten.
Ok.