Hyvää uutta vuotta vaan kaikille muillekki :(
Meidän uusivuosi ei eroa tänä vuonna mistään. Tili 0€ jääkaappi tyhjä. Ruuaksi puuroa. Oli tarkotus jää lapsille omat juhlat, sipsii ja namii ja muita herkkuja sit kattottaasii elokuvaa. Elokuvan myö voidaa kattoo mut kaik muj jääpi poies. :'( tekisin mitä vain et ees heil olis mukavaa! <3
Kommentit (53)
Et kuitenkaan jo vuosi sitten voinut vaikka päättää että laitat joka kuu kympin sivuun seuraavaa uutta vuotta varten??
Joka kuu menee tililtä autolaina (450€) palkan piti tulla tänään..
En jaksa kuin ihmetellä tätä ihmistyyppiä joka lyö puukolla käteensä ja sitten itkee kun sattuu.
Tuliko uusi vuosi yllätyksenä?
Miksi teillä on noin kurjaa? Voisitko avata tätä hieman enemmän?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:21"]Joka kuu menee tililtä autolaina (450€) palkan piti tulla tänään..
[/quote]
No osta visalla!!
Ei tullut vaan se että palkka ei tule palkkapäivänä.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:23"]Ei tullut vaan se että palkka ei tule palkkapäivänä.
[/quote]
Osta luottokortilla...
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:17"]Meidän uusivuosi ei eroa tänä vuonna mistään. Tili 0€ jääkaappi tyhjä. Ruuaksi puuroa. Oli tarkotus jää lapsille omat juhlat, sipsii ja namii ja muita herkkuja sit kattottaasii elokuvaa. Elokuvan myö voidaa kattoo mut kaik muj jääpi poies. :'( tekisin mitä vain et ees heil olis mukavaa! <3
[/quote]
Miten muuten päästätte jääkaapin tyhjäksi ennenkuin menette kauppaan?
Autolaina 450€, tilillä oli 400€ joten jäi viel miinukselle. Palkkapäivä piti olla tänään mutta ei tullutkaan... Että kyllä se nyt oli joku muu joka puukolla löi...
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:21"]Joka kuu menee tililtä autolaina (450€) palkan piti tulla tänään..
[/quote]
No osta visalla!!
[/quote]
Köyhän ei kannata kasvattaa luottoa enempää... Eikös visallakin ole omat korkonsa ja sitten pääsiäisenä on vielä vähemmän varaa mämmiin...
Oi voi. Tämän takia olisi aina hyvä pitää syrjässä ei parisataa euroa, jos käykin niin ettei palkka tule ajoissa. Oletko soittanut työnantajalle? Olet tietääkseni oikeutettu viivästyskorkoon, mikäli palkan piti tulla tänään ja on nyt myöhässä.
Onko luottokorttia? Ei varmasti ole paha juttu ostaa nyt muutamaa juttua ja maksaa ne pois ensi kuussa. Entä onko ystäviä, sukulaisia, perhettä yms. jotka voisivat lainata?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:27"]
Oi voi. Tämän takia olisi aina hyvä pitää syrjässä *ei parisataa euroa, jos käykin niin ettei palkka tule ajoissa. Oletko soittanut työnantajalle? Olet tietääkseni oikeutettu viivästyskorkoon, mikäli palkan piti tulla tänään ja on nyt myöhässä.
Onko luottokorttia? Ei varmasti ole paha juttu ostaa nyt muutamaa juttua ja maksaa ne pois ensi kuussa. Entä onko ystäviä, sukulaisia, perhettä yms. jotka voisivat lainata?
[/quote]
*edes
kirjoitusvirhe
Eikö ihmisillä ole edes muutamaa kymppiä säästössä? Itse olen opiskelija, mutta en ikinä päästä säästötilini saldoa alle tonniin. Tänä jouluna meni paljon rahaa, joten olen vastaavasti tehnyt pitkiä päiviä töissä koko joululoman, ettei tarvitse kajota vararahastoon.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:28"]
Eikö ihmisillä ole edes muutamaa kymppiä säästössä? Itse olen opiskelija, mutta en ikinä päästä säästötilini saldoa alle tonniin. Tänä jouluna meni paljon rahaa, joten olen vastaavasti tehnyt pitkiä päiviä töissä koko joululoman, ettei tarvitse kajota vararahastoon.
[/quote]
Kaikilla säästäminen alkaa jostain. Nytkin varmasti ap tämän jälkeen pistää rahaa vähän syrjään pahan päivän varalle, mutta tähän tilanteeseen se ei nyt auta.
Lasten kanssa ei saa päästää tiliä tyhjäksi.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:17"]Meidän uusivuosi ei eroa tänä vuonna mistään. Tili 0€ jääkaappi tyhjä. Ruuaksi puuroa. Oli tarkotus jää lapsille omat juhlat, sipsii ja namii ja muita herkkuja sit kattottaasii elokuvaa. Elokuvan myö voidaa kattoo mut kaik muj jääpi poies. :'( tekisin mitä vain et ees heil olis mukavaa! <3
[/quote]Sipsipussin saa eurolla?