G: Montako ulkomaan matkaa teit vuonna 2014?
Kommentit (63)
Ensimmäistä vuotta eläkkeellä, vihdoinkin aikaa matkustella. Tammi-helmikuussa kuusi viikkoa Las Palmasissa, huhtikuussa kaksi viikkoa Lagosissa Portugalissa(lapsenlapset äitiensä kanssa mukana), syyskuussa viikko Taorminassa Sisiliassa ja marraskuussa neljä viikkoa Puerto del Carmenissa Lanzarotella.
Muutaman päivän päästä lähdemme kahdeksi kuukaudeksi Funchaliin Madeiralle ja kevätmatka on varattu Menorcalle(lapsenlapset mukaan). Kesällä ollaan mökillä ja kertaakaan ei vuoden aikana käyty sen paremmin Tallinnassa kuin Tukholmassakaan.
8.
Ruotsi, Viro, Tanska x 3, Espanja, Thaimaa
Hmm, täytyy ihan miettiä
- tammikuu - talviloma Thaimaa
- maaliskuu - työmatka Tanskaan
- toukokuu - työmatka Tanskaan
- toukokuu - työmatka Viro
- heinäkuu - loma Italiassa
- heinäkuu - loma Virossa
- lokakuu - työmatka Italia
- lokakuu - työmatka Kroatia
- marraskuu - työmatka Viroon
9 matkaa näyttäis olevan jos muistin kaikki... matkapäiviä yhteensä lähes 60.Tulevalle vuodelle sitten enemmän:)
Vain yhden, matkustin viime kesänä Suomeen. Samalla reissulla kävin tosin myös Ruotsissa.
1.Saksa
2.Thaimaa
3.Kreikka
4.Viro
5.Espanja
6.Ruotsi
Siinä vuoden 2014 matkat
Kävin Saksassa kahdesti ja kerran Portugalissa. Eli 3.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:13"]Ap aloittaa: 2.
[/quote]
Yhden, mutta se kesti neljä kuukautta ja kävin sinä aikana kahdessa maassa.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:55"]
1.Saksa 2.Thaimaa 3.Kreikka 4.Viro 5.Espanja 6.Ruotsi Siinä vuoden 2014 matkat
[/quote/]
Tavallaan 7. Kun käytiin Saksasta autolla myös Ranskassa.
9-10 kertaa. Ranska, Usa,Honduras, Ranska, Tukholma, Ranska, Ranska, Amsterdam, Saksa, saksa
Pitäähän kerran kuukaudessa päästä pois suomesta ostoksille ;-)
1 matka, 2 maata. Tää on ollut raskas vauvavuosi. Ei ole käynyt mielessäkään lähteä mihkään kauaksi. Tulevana vuonna on tarkoitus taas parantaa.
Ahvenanmaalla saakka käytiin, sitä pitemmälle ei opiskelijabudjetilla pötkitty. Mut kun siellä pitää silmät ja korvat auki, voi toki leikkiä olevansa ruotsissa..
Vain kaksi mutta ne oli kyllä kivoja matkoja. Ensi vuonna toivottavasti yksi pidempi matka.
Toistakymmentä. Näistä lomamatkoja 3 kpl, muut työmatkoja.
Buenos Aires, Tokio, Lontoo, Chicago, Barcelona, Berliini, New York, Toronto, Havanna, Peking. Kaikki lomamatkoja.
0.
Vuonna 2011 Egypti ja Kypros, v.2012 0, v.2013 Thaimaa, Turkki ja Kreikka, v.2014 0 ja nyt on v.2015 helmikuulle buukattu Thaimaan 2,5vkon reissu.