G: Montako ulkomaan matkaa teit vuonna 2014?
Kommentit (63)
Kävin vain kolmessa maassa, sillä kulunut vuosi on ollut vauvavuosi.
0. (Viimeisen ulkomaanmatkani olen tehnyt vuonna 1986)
3 kertaa kävin Suomen ulkopuolella. 1 kunnon ulkomaanlomamatka, 1 krran Tallinnassa (lasken ulkomaanmatkaksi, sillä täältä Pohjois-Suomesta ei niin vain lähdetä Tallinnaan), 1 kerran Haaparannassa (tätä en laske ulkomaanmatkaksi vaikka teknisesti ulkomailla käytiinkin).
Viisi!
Siis Tukholma ja Tallinna lasketaan ulkomaiksi. Lisäksi Venäjä, Puola ja Norja.
Ysi korjaa: niitä olikin 5, kun aloin kunnolla muistella.
Kolme matkaa. Liian vähän mutta rahavarat ei anna myöten enempään.
Ja ysi korjaa vieläkin: en muistanut Tallinnaa, joten tuleekin 6.
En ythään! Ei, hetkinen! Lasketaanko Haaparanta? :D
Taitaa tulla 6, niistä 2 kylläkin samaan maahan.
Kuusi matkaa. 2x Viro, 2x Ranska, Usa, Italia.
2. Kuusi viikkoa Norjassa ja viikko Roomassa.
Jos samalla reissulla käy useammassa maassa, onko se yksi reissu. Kävin siis 9 maassa.
t. 9
4