G: Montako ulkomaan matkaa teit vuonna 2014?
Kommentit (63)
4: Afrikka (3 eri maata), Unkari, Saksa ja Viro.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:23"]
Jos samalla reissulla käy useammassa maassa, onko se yksi reissu. Kävin siis 9 maassa.
t. 9
[/quote]
10 laski ainakin yhdeksi reissuksi tuon ulkomaan loman, jolla käytiin kahdessa maassa. Toisessa tosin vain vaihdettiin junaa.
New York tammikuussa, Lontoo maaliskuussa, Ranskan kiertomatka 5 viikkoa touko-kesäkuussa, Tallinna heinäkuussa, Kreikka, Hania elokuussa. Eli 5 matkaa.
vuodelle 2015 buukattuna nyc maaliskuu, krakova toukokuu, loppuvuodesta tai kesästä ei vielä hajua.
Kaksi. Kävin risteilyllä Tallinnassa ja Tukholmassa. :D
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:26"]
New York tammikuussa, Lontoo maaliskuussa, Ranskan kiertomatka 5 viikkoa touko-kesäkuussa, Tallinna heinäkuussa, Kreikka, Hania elokuussa. Eli 5 matkaa.
vuodelle 2015 buukattuna nyc maaliskuu, krakova toukokuu, loppuvuodesta tai kesästä ei vielä hajua.
[/quote]
Kateelline olen!!!!
Toukokuussa Saksassa viikko, kesäkuussa Kroatiassa viikko, elokuussa taas Saksassa viikko, lokakuussa Gdansk, joulukuussa Tallinnassa, joten 5 ulkomaanamatkaa mahtui minun vuoteeni 2014.
7 kertaa. Kolmesti Tukholmassa, kahdesti Tallinnassa, kerran Barcelonassa ja kerran Kööpenhaminassa.
Nelisenkymmentä matkaa...kaikki ruotsiin jossa satu olemaan viikot töissä, työnantaja tarjoaa lennot
Kylläpä matkustelette paljon. Kateeksi käy! Meillä myös vauvavuosi ja siitä johtuen nolla ulkomaanmatkaa. Ei ole ollut nyt yhtään ylimääräistä rahaa. Eikä kyllä lasten kanssa minnekään huvittaisi lähteäkään. Eikä vielä pidemmäksi aikaa hoitoonkaan halutti laittaa. Toivottavasti tulevana vuonna tulisi edes pari reissua.. Ainahan sitä haaveilla saa!
Tukholma, Tallinnax2, Rodos, Budapest eli neljä maata, viisi reissua :)
Mietitäänpäs:
Aruba
Alankomaat
Ruotsi
Tanska
Turkki
Viro
Aika vähän niitä tuli 2014 näköjään.
Suomessa helmikuussa ja joulukuussa, eli kaksi.
Passi vanheni keväällä enkä saanut aikaiseksi uusittua kuin vasta syksyllä, niin jäi reissut kovin vähäisiksi.
5. Tukholma, Tallinna, Lontoo, Pariisi ja Santorini (Kreikka)
2, jos risteilyä ei lasketa.
Jos kysytään montako ulkomaanmatkaa on tehnyt, silloin ei kysytä monessako maassa on käynyt, 9 maan kiertomatkakin on vain yksi matka.
Neljä, joista kaksi oli päiväristeilyjä Tallinnaan.