Lue keskustelun säännöt.
flavours VAI flavors?
Kommentit (6)
OK. Kiitti. :)
Ja sama juttu ilmeisesti colours vs colors?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:16"]
OK. Kiitti. :)
Ja sama juttu ilmeisesti colours vs colors?
[/quote]
Kyllä, briteissä colours ja jenkeissä colors.
Myös favourite/favorite sama homma. Briteissä on lisätty se u sinne väliin. :)
Kuten myös neighbour (br) - neighbor (am)
Ja honour vs. honor... itse suosin brittienglantia.
Brittienglannissa flavours, amerikanenglannissa flavors. Siis molemmat oikein, kun niitä käytetään oikeassa paikassa.