Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kenelläkään muulla muovikuusta?

Vierailija
23.12.2014 |

Että mua sieppaa tuo muovikuusi mikä meille on raahattu, vietän joulun siis vanhempieni luona. Ei mitään joulun tuntua, kuusen tuoksua, ei mitään..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olet uniikki lumihiutale miovikuusinesi.

Vierailija
2/4 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mun kaverilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikuusi on ihana, ei niin paljoa sotkua, ei sitä hajua, ei tarvitse muistaa kastella kuusta, tai muutenkaan kaataa muutaman päivän takia elävää puuta :)

Vierailija
4/4 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ekaa joulua muovikuusi. Todella kaunis! Ja miten ihana on kun ei niiskututa ja silmiä kutita. Maksoi 180e, eli niin aidon näköinen kuin epäaito kuusi voi olla. Ei tarvitse raahata pois parin päivän jälkeen, jolloin olo on jo sietämätsietämätön aidon kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi