Lue keskustelun säännöt.
onko kenelläkään muulla muovikuusta?
23.12.2014 |
Että mua sieppaa tuo muovikuusi mikä meille on raahattu, vietän joulun siis vanhempieni luona. Ei mitään joulun tuntua, kuusen tuoksua, ei mitään..
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muovikuusi on ihana, ei niin paljoa sotkua, ei sitä hajua, ei tarvitse muistaa kastella kuusta, tai muutenkaan kaataa muutaman päivän takia elävää puuta :)
Meillä on ekaa joulua muovikuusi. Todella kaunis! Ja miten ihana on kun ei niiskututa ja silmiä kutita. Maksoi 180e, eli niin aidon näköinen kuin epäaito kuusi voi olla. Ei tarvitse raahata pois parin päivän jälkeen, jolloin olo on jo sietämätsietämätön aidon kanssa.
Ei, olet uniikki lumihiutale miovikuusinesi.