Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana, enkä aio kertoa siitä kenellekään!

Vierailija
31.12.2014 |

Poikkeuksena tietenkin puoliso, tulevat isovanhemmat ja sisarukset. He saavat juoruta, jos niin tahtovat. Vastaan myöntävästi, jos joku kysyy mutten todellakaan aio pitää mitään tiedotustilaisuutta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK.

Vierailija
2/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nytki kerroit meille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
4/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä

Vierailija
5/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kertomatta, jos siltä tuntuu. Varhaisteininä kun kuulin jonkun olevan raskaana, tyyliin kauhistuin kun heti tuli mieleen että kyseisen pariskunnan on ollut pakko harrastaa SITÄ! Aivan jäätävä ajatus sen ikäiselle xD

Vierailija
6/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikoit, että et kerro kenellekään. Seuraavassa lauseessa luettelet, kenelle kaikille kerrot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:11"]

Ole kertomatta, jos siltä tuntuu. Varhaisteininä kun kuulin jonkun olevan raskaana, tyyliin kauhistuin kun heti tuli mieleen että kyseisen pariskunnan on ollut pakko harrastaa SITÄ! Aivan jäätävä ajatus sen ikäiselle xD

[/quote]

.. Ja nyt sitten olet teini-äksdee.

Samaa sukua tyhmyri-ap:n kanssa, veikkaan ma.
[/quote]
Tarkoitus oli vain demonstroida silloisen teini-minäni reaktiota ja tunnelmia. Nykyään lähinnä itkettää, kun kuulen jonkun saaneen munaa...

Vierailija
8/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:11"]

Ole kertomatta, jos siltä tuntuu. Varhaisteininä kun kuulin jonkun olevan raskaana, tyyliin kauhistuin kun heti tuli mieleen että kyseisen pariskunnan on ollut pakko harrastaa SITÄ! Aivan jäätävä ajatus sen ikäiselle xD

[/quote]

.. Ja nyt sitten olet teini-äksdee.

Samaa sukua tyhmyri-ap:n kanssa, veikkaan ma.
[/quote]

Mitä tyhmää on siinä, ettei kuuluta raskauttaan kaikille vastaantulijoille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pakollista ole. Kyllä se pullistuva maha puhuu omasta puolestaan sitten aikanaan.

Vierailija
10/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:16"]Otsikoit, että et kerro kenellekään. Seuraavassa lauseessa luettelet, kenelle kaikille kerrot.
[/quote]

Luettelin poikkeukset. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:20"]Ei se pakollista ole. Kyllä se pullistuva maha puhuu omasta puolestaan sitten aikanaan.
[/quote]

Nimenomaan. En siis meinaa salailla raskauttani. Ei vaan kiinnosta erikseen kaikille mainita asiasta. Huomatkoon sitten, kun huomaavat. AP

Vierailija
12/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin otsikon perusteella etta ouluwoman on paassyt nettiin ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:22"]luulin otsikon perusteella etta ouluwoman on paassyt nettiin ..
[/quote]

Hyii ::Dd

Vierailija
14/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko raskauden salaaminen kiellettyä? onko pakko käydä neuvolassa?

miksi oikeesti olisi pakko kertoa kellekkään? silloinhan kaikki tietävät, että olet harrastanut "sitä" v%¤voi nolous¤

eikai mikään pakko olekkaan kertoa kellekkään!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan ookoolta. Noille kun kerrot niin ne kyllä tietävät kenelle kannattaa kertoa kenelle ei ja saat varmasti oikeanlaista vertaistukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän