Olen raskaana, enkä aio kertoa siitä kenellekään!
Poikkeuksena tietenkin puoliso, tulevat isovanhemmat ja sisarukset. He saavat juoruta, jos niin tahtovat. Vastaan myöntävästi, jos joku kysyy mutten todellakaan aio pitää mitään tiedotustilaisuutta.
Kommentit (15)
Ole kertomatta, jos siltä tuntuu. Varhaisteininä kun kuulin jonkun olevan raskaana, tyyliin kauhistuin kun heti tuli mieleen että kyseisen pariskunnan on ollut pakko harrastaa SITÄ! Aivan jäätävä ajatus sen ikäiselle xD
Otsikoit, että et kerro kenellekään. Seuraavassa lauseessa luettelet, kenelle kaikille kerrot.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:11"]
Ole kertomatta, jos siltä tuntuu. Varhaisteininä kun kuulin jonkun olevan raskaana, tyyliin kauhistuin kun heti tuli mieleen että kyseisen pariskunnan on ollut pakko harrastaa SITÄ! Aivan jäätävä ajatus sen ikäiselle xD
[/quote]
.. Ja nyt sitten olet teini-äksdee.
Samaa sukua tyhmyri-ap:n kanssa, veikkaan ma.
[/quote]
Tarkoitus oli vain demonstroida silloisen teini-minäni reaktiota ja tunnelmia. Nykyään lähinnä itkettää, kun kuulen jonkun saaneen munaa...
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:11"]
Ole kertomatta, jos siltä tuntuu. Varhaisteininä kun kuulin jonkun olevan raskaana, tyyliin kauhistuin kun heti tuli mieleen että kyseisen pariskunnan on ollut pakko harrastaa SITÄ! Aivan jäätävä ajatus sen ikäiselle xD
[/quote]
.. Ja nyt sitten olet teini-äksdee.
Samaa sukua tyhmyri-ap:n kanssa, veikkaan ma.
[/quote]
Mitä tyhmää on siinä, ettei kuuluta raskauttaan kaikille vastaantulijoille?
Ei se pakollista ole. Kyllä se pullistuva maha puhuu omasta puolestaan sitten aikanaan.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:16"]Otsikoit, että et kerro kenellekään. Seuraavassa lauseessa luettelet, kenelle kaikille kerrot.
[/quote]
Luettelin poikkeukset. AP
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:20"]Ei se pakollista ole. Kyllä se pullistuva maha puhuu omasta puolestaan sitten aikanaan.
[/quote]
Nimenomaan. En siis meinaa salailla raskauttani. Ei vaan kiinnosta erikseen kaikille mainita asiasta. Huomatkoon sitten, kun huomaavat. AP
luulin otsikon perusteella etta ouluwoman on paassyt nettiin ..
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:22"]luulin otsikon perusteella etta ouluwoman on paassyt nettiin ..
[/quote]
Hyii ::Dd
onko raskauden salaaminen kiellettyä? onko pakko käydä neuvolassa?
miksi oikeesti olisi pakko kertoa kellekkään? silloinhan kaikki tietävät, että olet harrastanut "sitä" v%¤voi nolous¤
eikai mikään pakko olekkaan kertoa kellekkään!!
Kuulostaa ihan ookoolta. Noille kun kerrot niin ne kyllä tietävät kenelle kannattaa kertoa kenelle ei ja saat varmasti oikeanlaista vertaistukea.
OK.