Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menenkö bileisiin joihin minut kutsuttiin?

Vierailija
04.12.2014 |

Olen nyt ekan vuoden opiskelija yliopistossa ja mietin kuumeisesti et pitäskö mun mennä bileisiin mihin mut kutsuttiin. Asiassa on kuitenkin pari muuttujaa... Kutsuttiinko minut sinne OIKEASTI?

1. Ensisijaisesti minut kutsui toinen luokkatoveri, mutta tämä bileiden järjestäjä kyllä "yhtyi pyyntöön" ja kirjoitti minulle osoitteen.

2. Minut kutsuttiin pikkujouluissa, kun ihmiset olivat jo kännissä. Nämä bileet olivat tiedossa jo viikkoa etukäteen eikä minua oltu kutsuttu vielä silloin. Toisaalta siihen saattoi olla syynä se, että minulla ei ole ollut luentoja paljoa pariin viikkoon enkä ole hengaillut heidän kanssaan paljoa. He eivät myös tienneet jäänkö kaupunkiin viikonlopuksi.

3. Sinne on menossa aika paljon muitakin fukseja, mutta eivät minun lähimmät kaverit. Olen kaveri näiden muidenkin kanssa, mutta pelkään kokevani itseni ulkopuolisiksi koska heillä on "oma porukkansa" ja minulla oma.

4. En ole satavarma monelta ne alkaa ja milloin suurin osa aikoo virrata paikalle. Ja jos ne etkoilee jossain. En myöskään tiedä minkä tyyliset juhlat ne on, kun ne kuulemani mukaan alkaa melko aikaisin.

5. Ne on kaukana ja bussiliikenne ei kai kulje yhtä jouhevasti ainakin iltaa kohden itsenäisyyspäivänä.

6. Olen vieläkin väsynyt pikkujoulujen jäljiltä.

 

Summa summarum: Periaatteessa en jaksaisi lähteä, mutta koska elän tutustumisen takia tärkeitä aikoja, mietin pitäiskö kuitenkin mennä. Pelkään, et jos jään niiltä pois niin mua ei kutsuta sitten muihinkaan bileisiin ja jään ulkopuoliseksi, koska "ei se tule kuitenkaan".

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kattele vähän että mikä fiilis sinä iltana, jos tuntuu että voisit mennä, niin mene, mutta älä väkisin lähde jos väsyttää.

Vierailija
2/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:39"]

4. En ole satavarma monelta ne alkaa ja milloin suurin osa aikoo virrata paikalle.

[/quote]

Vielä ehtisit selvittää tämän. Oletan, että sinulla on jonkun bileisiin menevän sähköpostiosoite.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä. Liian hankalaa. Muutenkin pikkujouluhulinasta tulee vaan harmia.

Vierailija
4/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:39"]

4. En ole satavarma monelta ne alkaa ja milloin suurin osa aikoo virrata paikalle.

[/quote]

Vielä ehtisit selvittää tämän. Oletan, että sinulla on jonkun bileisiin menevän sähköpostiosoite.

 

[/quote] Tiedän. Olen vaan niin vaikea ja epävarma ihminen, että ajattelen, ettei ne halua mua sinne oikeesti ja en KEHTAA kysyä, vielä ainakaan D:

Vierailija
5/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sun kannattais mennä just sen tutustumisen takia. Pääseehän sieltä sitpois jos on tylsää.

Vierailija
6/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Itse aina kutsuin kaikki, ja huh huh jos vähän kaukaisemmat tutut ois analysoineet asiaa noin negatiivisesti... :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene, en usko että viihtyisit kuitenkaan jos nyt jo stressaat. Vinkkinä: ihmiset ei yleensä ota näitä juttuja noin vakavasti.

Vierailija
8/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:50"]

Musta sun kannattais mennä just sen tutustumisen takia. Pääseehän sieltä sitpois jos on tylsää.

[/quote] Tuo sen suuren dilemman aiheuttaakin :( Miks kaiken pitää olla näin vaikeeta.

Miksi te painelette niitä peukkuja alaspäin? Mikä tässä nyt ärsyttää noin paljon? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te olisitte tuollein kännissä heittänyt kutsun, niin olisitteko tosissanne? :D

Tää ei ois läheskään näin vaikeeta jos se tyyppi ei asuis 10 kilometrin päässä, tietäisin millaset juhlat ois ja ois jotain takajoukkoja mukana. Oon vähän erakkoluonne, mutta tykkään bileistä kuitenkin aina kun sinne vauvaudun paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän