Lue keskustelun säännöt.
voinko jättää...
31.12.2014 |
Synnytin kaksi päivää sitten pienen lapsen. Lapsella vinot ja ulkonevat silmät. Laihat koivet ja lihaksettomat kädet. Voinko vaan jättää sen kuvatuksen sairaalaan vai pitääkö Se hirviö ottaa mukaan muka kotiin?
Kommentit (2)
Lapselle varmasti parempi, jos jätät sairaalaan. Saa rakastavan perheen jostain muualta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jätä sairaalaan.