Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko voittaneet Veikkauksesta?

Vierailija
29.08.2026 |

Kiinnostaisi, ettö ootteko kukaan voittaneet Veikkauksesta nyt vaikka viimeisen 7 vuoden sisään mitään merkittävää? Siis edes vaikka 1000 euroa?  Pohdin että onko mulla vaan todella huono tuuri kun en ole ikinä eläessäni voittanut Veikkauksesta edes 100 euroa vai onko se niin, että sitten kun olet pistänyt tuhansia euroja niin voit voittaa 200 euroa tms.

En koskaan ole pelannut millään satasilla, mutta kyllä se lotto on ollut vetämässä lähes joka viikko viimeiset 10 vuotta ja lisäksi eurojackpot aika usein.  Pohdin laskeeko se järjestelmä, että sitten jos olet käyttänyt tietyn summan niin sitten voi antaa pikkuvoiton. Tai sit mulla on vaan tosi huono tuuri Veikkauksen suhteen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen pari kertaa voittanut loton ja kerran eurojackpotin. Onpa sinulla huono tuuri, kyllä jokainen joskus voittaa isosti.

Vierailija
2/12 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran 5 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran n. 50 markkaa.

Vierailija
4/12 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiosta pari kertaa n 3000€

Vierailija
5/12 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut sen verran, että epäsäännöllisesti lottoa ja Eurojackpotia pelaamalla olen ehkä 100 euroa enemmän pelannut kuin voittanut. Voitot ovat kerralla olleet max 10 euroa.  Olen yleensä ottanut jonkun valmisporukan eli voittoni on ollut 1/5 tai 1/10 koko voitosta. 

Vierailija
6/12 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin kerran 12 euroa, enemmän mennyt Veikkauksen peleihin rahaa kuin saanut voittoina ulos. Enpä ole kauheesti jaksanut lottoja vääntää, ku ei mitään voita.

Vierailija
7/12 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin v 2012 lotossa 660000 euroa. Viime vuonna voitin monivedossa 27000 euroa. Mulla oli siinä 120 euron panos. Monivedosssa voi saada isotkin rahat pienellä panoksella. Olen myös voittanut 18000 euroa 4.80 eurolla. Monivedossa olen aika paljon voittanut mutta panoksen pitää olla joku 20-40 euroa.

Vierailija
8/12 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus olisi rikki jos sen pelaaminen kannattaisi.

Kerran sain useamman tonnin joten minun kohdallani taidetaan olla plussalla.

Vierailija
9/12 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

90€ voitin tässä elokuun aikana. Olikohan jackpotista. Tulee pelattua kaikkia lottoja, vuorotellen.

Vierailija
10/12 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin luullut että kun tarpeeksi pelaan juurikin tuhansilla euroilla niin sitten alkaa jotain isompia voittojakin tulla vaan ei. Pelaan sadoilla euroilla kuussa Kenoa, Lottoa, Eurojackpottia, Vikinlottoa ja Milliä. Välillä ostan myös porukkapelejä. Olen vissiin hyvä lypylehmä kun on rahaa, tappiolla olen tuhansia euroja. Voitot on olleet muutamia euroja tai kymppejä. Koitin jossain vaiheessa olla pari viikkoa pelaamatta ja testasin että tuleeko sitten edes pieni voitto että jos Veikkaus huomaa että mua ei kiinnosta antaa heille enää satoja euroja kuussa mutta ei sekään auttanut. 

Vierailija
11/12 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90€ voitin tässä elokuun aikana. Olikohan jackpotista. Tulee pelattua kaikkia lottoja, vuorotellen.

Paljonko olet voitolla/tappiolla?

12/12 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin voittoni Eurojackpotista on kymmenen euroa. 

Rahapelit eivät ole taloudellisesti kannattavia muille kuin pelifirmalle. Peliongelmaiset eivät sitä ymmärrä vaan ajoittainen vahvistaminen eli satunnaisesti tulevat pikkuvoitot dopamiiniryöpsähdyksineen saavat heidät jäämään koukkuun pelaamiseen.

M60+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi