Temptation Island Suomi - TIS 2021 syksy OFFICIAL
Kommentit (1987)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän logiikalla Elisabeth viskattiin jo ensimmäisessä sinkkupudotuksessa resortista pihalle, mutta joku Juulia saa olla edelleen tuolla ? :D
Juulia on ihana. Parhaat analyysit ja kommentit. Ja on hauska! Lähteekö Valtterin kanssa 24:lle?
Juulia on hauska. Mutta minun mielestäni ihan väärässä ohjelmassa. Tai voisi olla joku kommentoija tai muu taustahahmo. Jos Valtteri valitsee hänet, siinä oikein alleviivaa että nainen on mahdollisimman kaukana hänen maustaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu jotenkin pahalta osallistujien puolesta kun kaikki on niin nuoria. vaikka on laillisesti aikuinen, niin tuntuu että lapsia käytetään hyväksi tässä. Osallistujien alaikäraja voisi olla 25 tai jopa 30..
Juurikin tämä. Hei eivät millään ymmärrä mihin osallistuvat. Edes aivot eivät ole valmiit tuossa iässä. Sitten lisäksi alkoholi, se on tuotannolta nimenomaan hyväksikäyttöä.
Eihän se eroa siitä jos annettaisiin mukeja joissa erilaisia päihteitä, huumeita ja katsotaan mitä tapahtuu. Alkoholi on yksi pahimmista. En kehtaisi koskaan olla Kurosen kengissä ja tuollaisen ohjelman juontaja :/ se tuotannon laskelmoivuus mitä taustalla tehdään, on jäätävää.
Tästä tulikin viimemetreillä #FreeJani
Minua ihmetyttää tämä Essin ja kumppaneiden huoli ja murhe siitä, että Essi tulee nyt saamaan lokaa niskaansa eikä se ole oikein...
Siis... Tottahan se on, että pettäminen on aina pettäjän valinta ja hän siitä on vastuussa sen oman parisuhteensa osalta, mutta onko tosiaan nuorten moraalikäsitys nykyään yleisestikin se, että jos MINÄ olen sinkku niin saan tehdä mitä haluan eikä siinä ole mitän väärää? Onhan sekin valinta, jos tietoisesti hyppäät sänkyyn varatun kanssa. Ei minulla sinkkuna tulisi mieleenkään vikitellä esimerkiksi kavereiden aviopuolisoita ja kuvitella, että se olisi jotenkin hyväksyttävää käytöstä koska MINÄ olen sinkku.
Tässäkin tapauksessa Essi on ollut enemmän kuin tietoinen, että hän toiminnallaan 100% varmuudella loukkaa Juliaa. Onko tämä siis hyväksyttävää, koska hän ei ole Julian kanssa parisuhteessa?
En tiedä miksi edes katson tätä sarjaa, järkytyn joka vuosi siitä, miten itsekästä nuoriso on.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää tämä Essin ja kumppaneiden huoli ja murhe siitä, että Essi tulee nyt saamaan lokaa niskaansa eikä se ole oikein...
Siis... Tottahan se on, että pettäminen on aina pettäjän valinta ja hän siitä on vastuussa sen oman parisuhteensa osalta, mutta onko tosiaan nuorten moraalikäsitys nykyään yleisestikin se, että jos MINÄ olen sinkku niin saan tehdä mitä haluan eikä siinä ole mitän väärää? Onhan sekin valinta, jos tietoisesti hyppäät sänkyyn varatun kanssa. Ei minulla sinkkuna tulisi mieleenkään vikitellä esimerkiksi kavereiden aviopuolisoita ja kuvitella, että se olisi jotenkin hyväksyttävää käytöstä koska MINÄ olen sinkku.
Tässäkin tapauksessa Essi on ollut enemmän kuin tietoinen, että hän toiminnallaan 100% varmuudella loukkaa Juliaa. Onko tämä siis hyväksyttävää, koska hän ei ole Julian kanssa parisuhteessa?
En tiedä miksi edes katson tätä sarjaa, järkytyn joka vuosi siitä, miten itsekästä nuoriso on.
Tosielämässä on noi, mutta nyt on kyseessä tv-ohjelma, jossa Essin tehtävä on toimia näin! Muuten koko ohjelma on turha! Esteille pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosielämässä on noi, mutta nyt on kyseessä tv-ohjelma, jossa Essin tehtävä on toimia näin! Muuten koko ohjelma on turha! Esteille pisteet.
Aivan. Koska omien arvojen ja moraalin hylkääminen tv-viihteen tähden onkin sitten selkään taputuksen paikka.
Ei muita huomioon ottava ihminen, joka kunnioittaa ja välittää toisten tunteiata edes hakeudu tuollaiseen "rooliin". Ei siis muuta asiaa miksikään, että surullisen itsekästä sakkia, joita ei paljoa muiden tunteet kiinnosta.
Eetu toki vielä pahempi, häntä ei kiinnosta enää yhtään Julian tunteet, kun tuli jo mokattua. Nyt sitten otetaan koko rahan edestä, sen sijaan, että säästettäisiin sen toisen tunteita eikä enempää satutettaisi, vaikka peli onkin jo menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ihmiset ovat tuollaisia. Olen itsekin tehnyt nuorena asioita, joita en nykyään edes harkitsisi. Asioita vain tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä viimeistään nyt selvis, mikä kpää Siiri on. Kehtaako vielä mennä nenä pystyssä tissejään esittelemään Turun baareihin? Voi mikä äly on mimmillä.
Tisseillä Siiri saa kaikki pervot puolelleen ja niitähän riittää baareissa. Yrittää saada sinkkumiehet niillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ihmiset ovat tuollaisia. Olen itsekin tehnyt nuorena asioita, joita en nykyään edes harkitsisi. Asioita vain tapahtui.
Höpöhöpö, nuorillekaan mitään asioita vain tapahdu, ja vaikka harkintakyky voikin pettää ja virheitä tulla tehtyä, kyllä parikymppisen jo pitäisi ymmärtää, mikä on oikein ja mikä väärin. Näiden mielestä tuossa toiminnassa ei sinkkina ole mitään väärin. Tämä on huolestuttavaa.
Harvoin näkee noin tossunalla olevaa miestä kuin Valtteri. Viivi täysin ehdollistanut ja alistanut miehen palvomaan häntä. Valtteri vaikuttaa todella lapselliselta, tosin niin on myös Viivikin; kyllä jo 18-vuotiaanakin tulee olla aikuisempi ja valmiimpi elämään kuin kumpikaan näistä henkilöistä. Tuskin kestää suhde, aina on joku jolla on kiiltävämpi auto ja enemmän rahaa kuin Valtterin isällä.
Siis Viivi otti Marlonin kaksnelosille. Miltäköhän on tuntunut jälkeenpäin kuulla, mistä miehellä on syytteet? 🤮
Matias_1990 kirjoitti:
Harvoin näkee noin tossunalla olevaa miestä kuin Valtteri. Viivi täysin ehdollistanut ja alistanut miehen palvomaan häntä. Valtteri vaikuttaa todella lapselliselta, tosin niin on myös Viivikin; kyllä jo 18-vuotiaanakin tulee olla aikuisempi ja valmiimpi elämään kuin kumpikaan näistä henkilöistä. Tuskin kestää suhde, aina on joku jolla on kiiltävämpi auto ja enemmän rahaa kuin Valtterin isällä.
Taitaa olla kyllä niin päin että Viivi vaan peesailee tuota Valtterin "rahakasta" elämää, jos tuossa suhteessa jollain on tossut jalassa niin se on Valtterin vanhemmat
En ymmärrä tuota Valtteria. Onko se ihan tosissaan näissä jutuissaan? Siis kaikki ne hermostumiset siitä, kun leikkimissikisoissa joku kandidaatti sanoo jo hurmanneensa kaikki miehet tms., niin Valtteri jumittaa siinä asiassa ilmeisesti ilman huumorin häivääkään. Onko sillä tavanomaista huumontajua tai edes leikkimielisyyttä ollenkaan, vai onko tuokin kaikki jotain viimeiseen asti hifisteltyä kontrollia, ettei vain Viiville näyttäisi siltä, että hänenkin sydämensä on nyt viety? Toisaalta jos hän on jatkuvasti todella tietoinen kameroista, miten hän ei tajua, että myös tällainen käytös näkyy kameroille? Samaa sarjaa on myös muiden miesten jarruttelu, Janin houkutteleminen pois bileistä kirjoittamaan päiväkirjaa (?!), ja osaltaan varmasti se jatkuva puhe Viivistä. Minusta on ihan ymmärrettävää puhua omasta tuoreesta rakkaudestaan paljon, mutta useimmat ymmärtävät vähän naurahtaakin itselleen viimeistään siinä vaiheessa, kun toiset huomauttavat, että voisihan tässä muutakin juteltavaa olla. Että voisitko vaikka jotain muuta hetken aikaa pohdiskella kuin että lentääköhän tuo kärpänen Viivin luo. Ei se rakastaminen ja oma kumppani niinkään muita ärsytä, vaan tuo omituinen ja useimmiten täysin ennakoimaton suhtautuminen johonkin suhteellisen normaaliin.
Iltanuotioilla Valtteri on mielstäni ihan miellyttävä keskustelija, mutta siellä huvilalla omassa porukassa aivan ufo. Omien ja parisuhteen rajojen kunnioittaminen on siis aivan täysin ok, mutta Valtterin kohdalla kyse on mielestäni jostain ihan muusta. Eihän esimerkiksi tuo missikisojen leikkiminen ole millään tavalla seksuaalista tai seurustelukumppania loukkaavaa! Mikään ei ollut edes pikkutuhmaa, mutta Valtteri ei pääse asian yli millään. Jos se olisi jotain huumoria, tavallisesti kai ihan yksi tai kaksi sanomista riittäisi tuollaisen jankkaamisen sijaan? Ja jos ei itse halua ryypätä, miksi ei voi vaan hetken aikaa hengailla mukana vaikka kohteliaisuudesta ja poistua sitten itsekseen? Miksi pitää alkaa kinumaan muitakin pois bileistä, vieläpä kirjoittamaan päiväkirjaa?!
Aluksi siis pidin Valtteria vain vähän naurettavana luksushaaveineen (ei se tuoreena restonomiopiskelijana varmaan kovin huikeaan elämäntyyliin kykene, kaikki golfit ja purjehtimisetkin tulivat ihan uutuutena), mutta nyt mietin että jotain tosi kummallista tuossa nuoressa miehessä on. Hän ei ole rentoutunut samaan tapaan kuin Viivi, joka alussa vaikutti olevan ekaa kertaa alkoholinhuuruisissa bileissä, vaan pikemminkin Valtteri vaikuttaa vain jäykistyneen entisestään. En siis ajattele, että olisi pakko tykätä ryyppäämisestä tai tyhmistä seksileikeistä, tai että niihin pitäisi osallistua väkisin, kun kerran tuonne on mennyt. Ei todellakaan pidä. Ihmettelen ainoastaan sitä jäykkyyttä, jolla Valtteri suhtautuu oikeastaan mihin tahansa. Siis ihminen voi pitää tilanteisiin liittyvää huumoria huonona, mutta ymmärtää sen silti olevan sellaista. Valtteri ei jotenkin näytä ymmärtävän tällaista ollenkaan.
Eetun ja Essin sänkyynmeno näytti vielä vähemmän himokkaalta kuin mun ja mun puolison "no kai sitä tässä kuussakin pitää, vaikka ei kyllä kiinnosta tälleen 18 vuoden jälkeen."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän logiikalla Elisabeth viskattiin jo ensimmäisessä sinkkupudotuksessa resortista pihalle, mutta joku Juulia saa olla edelleen tuolla ? :D
Juulia on ihana. Parhaat analyysit ja kommentit. Ja on hauska! Lähteekö Valtterin kanssa 24:lle?
Mun mielestä hän on todella ärsyttävä.
Juulia on todella rasittava ja toksinen. Mulle tulee mieleen hänestä sellainen 50v pubiruusu joka kolmen kaljan jälkeen alkaa lääsäämään kaikille roiseja kielikuvia käyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Juulia on todella rasittava ja toksinen. Mulle tulee mieleen hänestä sellainen 50v pubiruusu joka kolmen kaljan jälkeen alkaa lääsäämään kaikille roiseja kielikuvia käyttäen.
Myrkyllinen onkin aika hyvä sana tähän. Jotkut keski-ikäiset tädit ovat kyllä aikamoisia pahasuisia paremmin tietäjiä, valitettavasti olen muutamaan törmännyt. Ja kieltämättä muistuttaa tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Eetun ja Essin sänkyynmeno näytti vielä vähemmän himokkaalta kuin mun ja mun puolison "no kai sitä tässä kuussakin pitää, vaikka ei kyllä kiinnosta tälleen 18 vuoden jälkeen."
Totta ja jonkun aiemmin käyttämä ilmaisu "junttijyystöä" oli minustakin aika huvittavan sopiva tuohon mitäänsanomattomaan toimintaan, jota ei oikein mitkään muut suomenkieliset ilmaisut paremmin kuvaa. Tuntuikohan tuo loppujen lopuksi oikein miltään kummastakaan, eniten taisi tuntua Juuliassa, sääli vaan häntä.
av-tantat haukumassa eetua instassa
kristjemina, kyllä hänellä on rumia kuvia
Valtterista ja Viivistä tulee oikein hyviä puolisoja toisilleen tai jollekin muulle, kunhan vähän kasvavat. Valtterin käytös kieltämättä alkaa olemaan jo aika ärsyttävää.
Siiriä en ymmärrä, siis Jani ei koskaan edes vastannut näihin viesteihin ja hän on nyt menettänyt luottamuksensa? Siis, miehethän saavat esimerkiksi fb messangeriin jatkuvasti näitä "hei olen sinkku haluisitko tutustuu sexyhottis" viestejä, eihän siinä muuta ehtisi tehdäkään jos jokaisesta pitäisi juosta tyttöystävälle kertomaan.
Tietysti jos suoraan kysytty niin voisi sanoa, mutta en kyllä itse osaa nähdä tuota mitenkään luottamusta määrittelevänä tekijänä, jos viestiin ei ole edes vastattu ja ihmettelen tähän takertumista.
Julian puolesta on paha mieli. Selvää on, että Eetulle suhde ei ole merkinnyt kovin paljoa, ja nyt kun itsellä ei ole enää mitään menetettävää niin ei paljon toisen tunteet vaakakupissa enää paina. Toivottavasti Julialla on riittävä itsetunto hoitaa homma päiväjärjestyksestä pois ja mennä elämässä eteenpäin.