Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2021 syksy OFFICIAL

Vierailija
25.10.2021 |

Temppareiden virallinen lanka.

Kommentit (1987)

Vierailija
781/1987 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos luojalle, että toi suhinahampainen Tony poistui ohjelmasta. Ehdottomasti ärsyttävin tyyppi varatuista. Kehoittaisin vielä tunnustelemaan itseään ja seksuaalista suuntautumistaan. Jos siitä löytyisi syy omaan pahaan oloon?

Sama puhetyyli kuin Anneli Auerilla

Vierailija
782/1987 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tony rakastaa koiraa, ei voi olla huono ihminen. Tärkeä ominaisuus ihmisessä, eläinrakkaus.

Se, että rakastaa/on kiintynyt omaan/perheen koiraan ei vielä todista mitään henkilön todellisesta luonteesta.  Monet valitsevat lemmikikseen koiran joka on alistuva, tottelee ja hyväksyy isäntänsä ehdoitta.  Eläinrakkaus on mielestäni sitten aivan eri luokkaa.  Eläinrakas ihminen ei koskaan sano mm. ettei voi sietää kissoja.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1987 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadaankohan edes uutta paria lähteneiden tilalle? Katsoin jonkun Tonyn haastattelun ja olivat kuulemma päässeet peruutuspaikalle mukaan ohjelmaan. Onkohan heillä enää muita varapareja käytettävissä..

Ei varmasti tule. Kautta jäljellä enää parit pirskeet, ei olisi mitään järkeä ottaa uutta pariskuntaa mukaan.

Vierailija
784/1987 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia on 7/10. Essi 10/10. Ymmärrän Eetua.

Sama. Kyllä tässä on vaihto parempaan päin.

Sekä ulonäöllisesti että henkisestikin. Mustasukkaisesta amislaisesta sirpakan leikkisään korkeakouluopiskelijaan.

Eetu itse vaikuttaa pariutuneen markkina-arvoaan alemmaksi. Tällä voi ehken korjata tilannetta toiseen suuntaan.

Julia varmaan vähintään pienesti painostetaan jatkamaan ohjelmassa loppuun asti. Jos ei muuten, niin mukavalla rahasummalla. Ja itse odotan kyllä, että tilanne ei välttämättä ole ohi. Juliassa on sisua, ja voi olla niin, että ei miehestään (joka hänelle on ollut hyvä catchi) ei luovu helpolla.

Vierailija
785/1987 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisalla oli hyvä asu bileissä - rintojen alaosa melkein paljaana, Yllättävän muodokas, kun vähissä vaatteissa näytettiin. Nam. Sellainen taskuraketti.

Jos ihan esineinä ajattelisi, niin Elisa kyllä olisi näistä se, jonka haluaisin vatsani päälle tekemään lantion lihaksi voimistavia jumppaliikkeitä.

Liikkui pihalla juomapelissä sähäkän oloisesti. Ja on sellainen sopivan ironinen tyyli esimerkiksi Jania jututtaessaan, ei selvästi ota Temppari-touhuja ihan vakavasti.

Vierailija
786/1987 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia on 7/10. Essi 10/10. Ymmärrän Eetua.

Sama. Kyllä tässä on vaihto parempaan päin.

Sekä ulonäöllisesti että henkisestikin. Mustasukkaisesta amislaisesta sirpakan leikkisään korkeakouluopiskelijaan.

Eetu itse vaikuttaa pariutuneen markkina-arvoaan alemmaksi. Tällä voi ehken korjata tilannetta toiseen suuntaan.

Julia varmaan vähintään pienesti painostetaan jatkamaan ohjelmassa loppuun asti. Jos ei muuten, niin mukavalla rahasummalla. Ja itse odotan kyllä, että tilanne ei välttämättä ole ohi. Juliassa on sisua, ja voi olla niin, että ei miehestään (joka hänelle on ollut hyvä catchi) ei luovu helpolla.

Essi ei olisi tavallisessa elämässä kiinnostunut eetusta. Eetu ja Julia kyllä samaa tasoa.

Vierailija
787/1987 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskasta kattoa noin pahoinvoivia ihmisiä ku Jemina ja Tony.

Ai, minusta he olivat ainoa kiinnostava pariskunta tällä kaudella ja tottakai - keskeyttivät. Nyt ei olekaan enää mitään kiinnostavaa jäljellä.

Ja olen Team Tonyn kannattaja. Jemina vaikuttaa tosi raskaalta drama queenilta.

Jep jep tony

Vierailija
788/1987 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkeepi jo palstan tundrahanhet Toni ja Jemina ansaitsemaansa rauhaan. Kummallakaan ei ole narsistisia piirteitä edes nimeksi. Ja kyllä olen diletanttina Taina Kuuskorven "Pahat mielessä" -teoksen sekä kattavasti muuta ammattikirjallisuutta lukenut näin todetakseni. Naiiveja ja nuoria ovat molemmat ja mahdollisesti luonteiltaan liian erilaisia rakentamaan toimivaan parisuhdetta, mutta joka tapauksessa se ei meille "sopofiilikoille" kuulu eikä sitä ole tästä syystä syytä spekuloida. Sitä paitsi he palannevat yhteen ainakin lööppien mukaan, joten luulatavasti saivat asiat pakistua halki, poikki ja pinoon.

Jätä tony myös sää tää palsta rauhaan

Vierailija
789/1987 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Tony vihaaja tähän ketjuun ilmestyi? Monta viestiä putkeen selvästi samalta kirjoittajalta. Vastaan vain yhteen moneen kertaan toistamistasi väitteistä. Sanoit ettei Tonyn väitteille ole muita perusteita kuin hänen puheensa. Olet tässä väärässä. Jemina myönsi itse Tonyn väitteistä suurimman osan ihan noissa esitetyissä jaksoissa. 

Ja sitten spekulointia Jeminasta. Vaikuttaa siltä ettei Jemina ole osannut olla parisuhteessa, on käyttänyt Tonya likasankona ja kuten itsekin sanoi, puhunut ilkeästi ja ottanut hänet itsestäänselvyytenä. Suhde päättyi kriisiin, mutta Jemina myönsi virheensä. Kun kyseessä on noin nuori ihminen ja takana vähän - jos lainkaan - vakavaa seurustelua, on isokin muutos täysin mahdollinen. Jos ovat päätyneet takaisin yhteen, toivon heille kaikkea hyvää! Kahden täysin eriluontoisen ihmisen yhteiselämä vaatii valtavasti töitä toimiakseen, mutta kun yhteinen sävel löytyy, voi erilaisuus muuttua kantavaksi voimaksi.

Jemina ei ole myöntänyt mitään. Sanoi vaan että saa nähdä koiraa. Tonya on arviota vain hänen sanojensa ja tekojensa perusteella. Siksi arviot niin huonoja.

Vierailija
790/1987 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oudoksutti tämä koirakeskustelu. Kenen koira se ylipäätään on? Yleensä koirilla on paperit, joista se omistaja selviää. Omistaja saa tietenkin nähdä koiraansa, muilla ei tällaista oikeutta ole. Meidänkin koira on miehen nimissä, ja jos ero tulisi, koira lähtisi hänen mukanaan, näin ajattelisin. Näin siitäkin huolimatta, että minä olen ollut se, joka on koiran kanssa enemmän touhuillut.

Ja minulla huvittaa miten kaikki jättää huomiotta kuinka helposti tony heitti pyyhkeen kehään. " kun en osannut pitää puoliani" vaikka paras kaveri piti olla kyseessä niin luulisi että olisi pitänyt.

Vierailija
791/1987 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Eetuko parempaa tasoa kuin Juulia? Ei ole mitenkään erityisen komea ja käyttäytyy sikamaisesti. Kyllä Juulia väistää tässä luodin, ei tuommoisia miehiä tarvitse katsella.

Tonyn puhetyyli oli superärsyttävä. Jemina taisi oppia jotain reissusta, hyvä niin.

Viivi ja Valtsu feikkaavat loppuun asti ja lähtevät yhdessä, ei yllätyksiä.

Siiri on suurin mysteeri. Eikö oikeasti halua olla suhteessa kun niin pienestä ottaa nokkiinsa? Omassa käytöksessä ei tietenkään parannettavaa ole? Eihän tästä parista mitään tule. Jani ansaitsee sellaisen naisen, joka ei häntä hylkää heti ensimmäisen vastoinkäymisen myötä.

Vierailija
792/1987 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaapa Iltasanomain sivulta juuri sinne ilmaantuneen jutun, jonka kuvateksti kuuluu: "Lahtelainen Johanna Lehto on joutunut käymään lävitse helvetillisen vuoden osallistuttuaan Temptation Island- tosi-iv-formaatin".

Miettikääpä nuoret pikkuisen etukäteen ennen kuin menette ilmoittautumaan tällaiseen tv-ohjelmaan mukaan, että kannattaako menettää oma maineensa ja paljon muutakin ohjelman seurauksena.  Aina on joitakin jotka muistavat vuosienkin jälkeen.

Ihmetyttää kun näitä esiintymishaluisia kypsymättömiä teinejä aina vain ilmestyy, vaikka ei ole pitkää aikaa kun Mira sai osakseen samantapaisen myrskyn. Kun Miran pettäminen kumppaniaan Valtoa kohtaan tuli esille viimeisellä iltanuotiolle, Valto antoi välittömästi Miralle kenkää, kuitenkin olosuhteen huomioon ottaen uskomattoman sivistyneesti. Mira puolestaan sai osakseen ennen näkemättömän p-myrskyn katsojilta. No onneksi lehtitietojen mukaan Valto on jo löytänyt itselleen kauniin Lauran ja kerrotaan pariskunnan olevan nyt syvästi rakastunut toisiinsa. Mutta Miran onni ei tainnut kestää sinkku-Markuksen kanssa yhtä hyvin, koska Mira on jo itse kertomansa ehtinyt muuttaa eri asuntoon Markuksen luota.

Vierailija
793/1987 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuups! Oon inhonnut Jeminaa, koska luulin Joannaksi. Ei sillä, silti tympeä tyyppi.

Vierailija
794/1987 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Utelias-Ulla kirjoitti:

Mitä tämän päivän jaksossa tapahtui?

Juulian mies, oliko Eetu nimeltään pani jotain sinkkua.

jess - vihdoin jotain actionia! On kyllä kaikkien aikojen surkein temppari.

Niinpä - ja sit tällä palstalla vingutaan 5 sivua jostain Tonyn narsismista ja Jeminan kylmyydestä - juuri siksi kun temppareissa ei tapahdu yhtään mitään. Boooooriiiiiiing! Lisää bylsimistä kehiin.

En ymmärrä mitä hittoa se mersupari tekee tuolla. Olen aivan varma että se jätkä on h0mppeli

Vierailija
795/1987 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho tony ja jemina tapailee edelleen ( jemina kertoi instassa)

Vierailija
796/1987 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oho tony ja jemina tapailee edelleen ( jemina kertoi instassa)

Toihan voi olla käsikirjoitettu juttu koko homma.

Vierailija
797/1987 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Eetu pääsi viimein ykköspesälle! Oon niin ylpee Eetusta <3

Vierailija
798/1987 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko PLIIS kirjoittaa jos teillä on ruutu +, kaikki ei halua lukea etukäteen mitä jaksoissa tapahtuu!

Kiitos

Vierailija
799/1987 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko PLIIS kirjoittaa jos teillä on ruutu +, kaikki ei halua lukea etukäteen mitä jaksoissa tapahtuu!

Kiitos

Ole hiljaa senkin kommunisti!

Jos sua oikeesti pelottaa spoilerit yhtään missään sarjassa niin sä et todellakaan mee lukemaan siihen liittyviä nettikeskusteluja :D

Vierailija
800/1987 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu sinä senkin sonni :3 Nyt oli kyllä hieno avausmaali

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän