Temptation Island Suomi - TIS 2021 syksy OFFICIAL
Kommentit (1987)
Vierailija kirjoitti:
Mikä Eetu-fani täällä on puolustamassa sen pettämistä? äkkiä sais mun ukko kengän kuvan persukseen jos noin tekisi.
Oletko itse sitten täysin virheetön? Jännittävää tavata täydellinen ihminen!
Ainakin tällä kaudella miehet saavat sanotuksi vähän enemmän iltanuotiolla kun aiemmat osallistujat
Milloin se panojakso on? Ens viikolla?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä heteroseksi idiootin näköistä. Pelkkää aivotonta, simpanssimaista paahtamista. Akka on kuin kuollut ja mies pakkoliikkeinen autisti joka ei pysty elämään ilman halkonsa työntämistä limakoloon. Ei ihme että heterot itsekin häpeävät ja vihaavat seksielämäänsä, toki te siirrätte kaiken inhon naisiin, sillä miehet ovat itsekeskeisiä pas*oja.
Huomaatteko miten naisvihaisia olette? Aina huorittelemassa, sallimassa miehen perheväkivallan, aina miesten ja heidän hirmuvaatimustensa puolella. Mies saa useita vaimoja, mies saa määritellä aina lapsen sukupuolen, mies saa kiusata tyttöjä. Nainen vain tollottaa paikallaan ja väittää muita naisia susiksi.
Kyllä on suhteenne säälittäviä. Jaksatte vielä leikkiä kotia, vaikka elämänne on vain typerää nykimispanemista ja lentävää spermaa.
Puhut naisvihasta ja käytät itse termiä limakolo. Jep jep.
Huh ei olisi eetustakaan heti uskonut 😳
Janiko siellä pussaili sinkkua suulle jaksossa 13?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Eetu-fani täällä on puolustamassa sen pettämistä? äkkiä sais mun ukko kengän kuvan persukseen jos noin tekisi.
Taisi mennä tunteisiin? :-D
En ole täydellinen. Mutta en ole pettänyt kumppaniani koskaan, enkä aio tehdä niin vastaisuudessakaan.
Jaahas, Siiri haluaa panna Tinoa joten syyllistää "ovelasti" ensin Janin oikeuttaakseen touhunsa.
Onhan Jani toki epävarman pikkupojan oloinen, melko epäsuhtainen pari alkujaankin.
Eetulla on todella rasittavat maneerit-kö-kökkö-kö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi mennä tunteisiin? :-D
En ole täydellinen. Mutta en ole pettänyt kumppaniani koskaan, enkä aio tehdä niin vastaisuudessakaan.
Tota, ei millään pahalla mutta tuskin sinua kukaan huolisikaan.. ei ole sinun valinta.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, Siiri haluaa panna Tinoa joten syyllistää "ovelasti" ensin Janin oikeuttaakseen touhunsa.
Onhan Jani toki epävarman pikkupojan oloinen, melko epäsuhtainen pari alkujaankin.
Eetulla on todella rasittavat maneerit-kö-kökkö-kö.
Siirin toiminta alkaa kyllä vähän ärsyttää.. Kunnon ylireagointia vieressä nukkumisesta ja sitten ite kiehnää menemään.
Saadaankohan edes uutta paria lähteneiden tilalle? Katsoin jonkun Tonyn haastattelun ja olivat kuulemma päässeet peruutuspaikalle mukaan ohjelmaan. Onkohan heillä enää muita varapareja käytettävissä..
Vierailija kirjoitti:
On kyllä heteroseksi idiootin näköistä. Pelkkää aivotonta, simpanssimaista paahtamista. Akka on kuin kuollut ja mies pakkoliikkeinen autisti joka ei pysty elämään ilman halkonsa työntämistä limakoloon. Ei ihme että heterot itsekin häpeävät ja vihaavat seksielämäänsä, toki te siirrätte kaiken inhon naisiin, sillä miehet ovat itsekeskeisiä pas*oja.
Huomaatteko miten naisvihaisia olette? Aina huorittelemassa, sallimassa miehen perheväkivallan, aina miesten ja heidän hirmuvaatimustensa puolella. Mies saa useita vaimoja, mies saa määritellä aina lapsen sukupuolen, mies saa kiusata tyttöjä. Nainen vain tollottaa paikallaan ja väittää muita naisia susiksi.
Kyllä on suhteenne säälittäviä. Jaksatte vielä leikkiä kotia, vaikka elämänne on vain typerää nykimispanemista ja lentävää spermaa.
Ai, Sukunimihullu seuraa TISiä?
😂
Pettäisikö teidän mies temptation island asetelmassa? Väitän että yli 95% miehistä pettäisi.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f94482b9-ad8f-4156-95e1-7887f5b… Jemina ja Tony jälleen yhdessä!
Kyllä meni oikealle naiselle Miss TIS -voitto, kun Roosa voitti.
Kiitos luojalle, että toi suhinahampainen Tony poistui ohjelmasta. Ehdottomasti ärsyttävin tyyppi varatuista. Kehoittaisin vielä tunnustelemaan itseään ja seksuaalista suuntautumistaan. Jos siitä löytyisi syy omaan pahaan oloon?
Eksyin katsomaan sinkkujuulian instaa ja in kyllä ihan erinäköinen kuin videolla 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut naisvihasta ja käytät itse termiä limakolo. Jep jep.
Ei ne huorittelut ja naisvihat teitä kanoja haittaa heteromiesen suusta ;)
Vierailija kirjoitti:
Saadaankohan edes uutta paria lähteneiden tilalle? Katsoin jonkun Tonyn haastattelun ja olivat kuulemma päässeet peruutuspaikalle mukaan ohjelmaan. Onkohan heillä enää muita varapareja käytettävissä..
Tulisipa Mattu! Saisi hauskaa viihdettä kun nuo on niin tylsiä ♥️
Jättäkeepi jo palstan tundrahanhet Toni ja Jemina ansaitsemaansa rauhaan. Kummallakaan ei ole narsistisia piirteitä edes nimeksi. Ja kyllä olen diletanttina Taina Kuuskorven "Pahat mielessä" -teoksen sekä kattavasti muuta ammattikirjallisuutta lukenut näin todetakseni. Naiiveja ja nuoria ovat molemmat ja mahdollisesti luonteiltaan liian erilaisia rakentamaan toimivaan parisuhdetta, mutta joka tapauksessa se ei meille "sopofiilikoille" kuulu eikä sitä ole tästä syystä syytä spekuloida. Sitä paitsi he palannevat yhteen ainakin lööppien mukaan, joten luulatavasti saivat asiat pakistua halki, poikki ja pinoon.