Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2021 syksy OFFICIAL

Vierailija
25.10.2021 |

Temppareiden virallinen lanka.

Kommentit (1987)

Vierailija
461/1987 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin koronakaranteeniin mökille ja yritän viihdykkeeksi katsoa tätä. IKÄVÄ viime kauden Mikaa ja Mirkkua. Eihä tässä tapahdu mitään! Ei kuivapanojakaan. Boooriinggg...

Lisäksi voin pahoin tästä sydämen sivistyksen puutteesta - ja muunkin sivistyksen. Tuo rahapari..."mikä on paras automerkki?" Ekaluokkalainen poika vois kysyä tommosta.

Vierailija
462/1987 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattokaa seiskan youtubesta iltarovio, siellä löytyy syy miks jere lähti. oli jotai että ei sovi paikkaan missä ruupätään että traumat iski tmv.. että oman henkisen puolen takia lähti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1987 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä aiempien kausien sinkkumiehiä jotka todella osasivat keskustella varattujen naisten kanssa ja tukea heitä parisuhde asioissa. Pari Santeria muistan ainakin, jotka oli ihania. Nyt sinkkupojat on tullut vaan dokaamaan, eikä niillä ole mitään yritystä varattuja kohtaan . Naissinkut vetää vähän paremmin tosin.

Vierailija
464/1987 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin koronakaranteeniin mökille ja yritän viihdykkeeksi katsoa tätä. IKÄVÄ viime kauden Mikaa ja Mirkkua. Eihä tässä tapahdu mitään! Ei kuivapanojakaan. Boooriinggg...

Lisäksi voin pahoin tästä sydämen sivistyksen puutteesta - ja muunkin sivistyksen. Tuo rahapari..."mikä on paras automerkki?" Ekaluokkalainen poika vois kysyä tommosta.

jotkut tulee panemaan

Vierailija
465/1987 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

350tdi kirjoitti:

Ei irtoo 15000€ tommone mene. Onks toisaalta 50-60 kiloeuroo kallis auto?musta ei.

Mersu CLS amg 187000€ pihassa. Ja joo, ei riittänyt rahat 20 kiloeuron kelloon enää 😂

Mulla on 2012 vuoden auto, ajettu 120tkm jolle juuri tällä viikolla autoliike tarjosi vaihdossa 9000"kiloa".. No se on vaan auto ja suurimman osan ajasta pihassa, todella hölmö sijoittaa älyttömiä summia tuohon pihakoristeeseen. Ainiin, mulla on kyllä velaton rivari asunto jonka pihaa tuo vanha auto koristaa ja tilillä on löysää rahaa tuon amg Mersun verran eli päälle 180000€..

Kuinka tyhmä täytyy olla että tulee lässyttämään mitä omistaa ja kuinka paljon on rahaa.

No ei ainakaan äly ja omaisuus kohtaa. Voisin väittää että perittyä tai voitettua rahaa on noin tyhmällä ihmiselle joka ei edes tajua ettei ketään kiinnosta mitä sä omistat ja ketju on temppareista.

Vierailija
466/1987 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiseuraaja kirjoitti:

Spoileeerriii!!

Kaikki Jeminaa ja Tonya Instagramissa seuranneet tietää että viettävät yhä aikaa yhessä, joten ovatko pystyneet pysymään vain hyvinä ystävinä vai ovatko vielä yhdessä sen aika näyttää..

Kuitenkaan kovin terveeltä tuo nuiden suhde ei vaikuta näin telkkarin välityksellä. Tony vaikuttaa kokoajan siltä, että ei haluaisi enää Jeminan kanssa olla. Pressissä näiden välit vaikutti kuitenkin olevan kunnossa.

Julian ja Eetun pressin perusteella vaikutti siltä, että ovat eronneet. Eetu muuten näytti hyvältä pressissä! Näidenkään suhde ei ole ihan terveen oloinen, kun Eetu vaikuttaa olevan hyvin tarrautunu Juliaan kun taas Julia on aika pomottajan oloinen.

Myös Siiri ja Jani pressin perusteella vaikuttivat siltä että ovat eronneet. Ei kuulosta omaan korvaan hyvältä se että Siiri ei anna Janille läheisyyttä, kun taas Jani haluaisi sitä kovin.

Myös saman havainnon kuin kahdesta edellämainituista pareista tein Viivin ja Valtterin pressin perusteella, mutta onko asia näin niin se jää nähtäväksi. Kovin pinnalliselta vaikuttaa näiden suhde, mutta on jo vähän tullut sitä Valtterin herkkää puolta esille mitä on ollut kiva nähdä. Kuitenkin kokoajan vielä joku rooli yllä..

PS. Kuka heiluttaa peittoa, oma veikkaukseni on tämän hetkisen perusteella, että läheisyydenkaipuinen Jani+Roosa tai Eetu+Essi, mutta se jää nähtäväksi. Tai Julia+Arttu?

Muuten tämä uusi uudistus siitä, että kaikki näkee iltavideot on hyvä! Marlon ois voitu leikata pois ohjelmasta, ymmärtääköhän Nelonen kuinka paljon katsojia verottaa se että se jätettiin näkymään. Nousee aina oksennus kurkkuun kun sen näkee, nyt sentään vähemmän kun kommentaattori kaveri Jere lähti kotiin. Itekkin mietin että pystynkö ees katsomaan koko ohjelmaa, mutta onneksi ruutu+ saa kelattua sen yli.

Sinkuista Kristian vaikuttaa tosi sympaattiselta, ja Roosa! Konnakopla on nolo😂

Tätä minäkin mietin. Tuossa ohjelmassa on muutenkin vastenmielistä katsoa noiden juoruakkojen kännistä sössötystä. Itse hädin tuskin uskaltavat puhua varatuille, mutta kovasti on kyllä mielipiteitä ja kerrottavaa. 

Ensi jakson paneskelu tapahtuu miesten villalla Tonyn makkarissa. En muista kuka muu varatuista miehistä nukkuu Tonyn kanssa. 

Vierailija
467/1987 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jemina on perustyytymätön. Mikään ei ole hyvin. Asiaa tuskin auttaa, että on tarrautunut parisuhteeseen, missä kumpikaan osapuoli ei voi hyvin.

Vierailija
468/1987 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

350tdi kirjoitti:

Ei irtoo 15000€ tommone mene. Onks toisaalta 50-60 kiloeuroo kallis auto?musta ei.

Mersu CLS amg 187000€ pihassa. Ja joo, ei riittänyt rahat 20 kiloeuron kelloon enää 😂

Mulla on 2012 vuoden auto, ajettu 120tkm jolle juuri tällä viikolla autoliike tarjosi vaihdossa 9000"kiloa".. No se on vaan auto ja suurimman osan ajasta pihassa, todella hölmö sijoittaa älyttömiä summia tuohon pihakoristeeseen. Ainiin, mulla on kyllä velaton rivari asunto jonka pihaa tuo vanha auto koristaa ja tilillä on löysää rahaa tuon amg Mersun verran eli päälle 180000€..

Mun isä on tienaa tuhat miljoona ziljoonaa kertaa enemmän kuin sä. Lukko.

Vierailija
469/1987 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on dilemma Valtterin ja Viivin kanssa. Täällä ilmoitettiin, että luksuksesta pitävän Valtterin ja Viivin tulot verotietojen mukaan olivat aika alhaiset ja selitys löytyi Valtterin inttivuodesta. 

Mä en ole rikas, mutta varakas, koska aloitin yrittäjyyden lukioaikana ja alan kanssa kävi tuuri että se kasvoi seuraavien parinkymmen vuoden aikana paljon. Siis todella paljon. Silloin kun olin intissä, firma teki rahaa kuukausittain ja se näkyi myös mun verotuksessa. Valtterilla ei näy ja se on erikoista. 

Toinen dilemma liittyy rahan hallitsemiseen ja taloudesta huolehtimiseen. Mies joka ostaa 300 eken t-paitoja ei ole varakas, rikas tai äveriäs. Hän on ainoastaan esiintymishaluinen. Kukaan rahaa arvostava ihminen ei tuhlaa rahaa. Mun t-paita maksaa muutaman euron ja se on mun päällä hyvännäköinen.

Mun ainoa johtopäätös tuollaisesta luksuksesta pitävästä pariskunnasta on, että he kustantavat sen toisten rahoilla, vanhempien tai pankkilainan antamilla. 

Selvää on, että taloudesta kummatkaan eivät osaa pitää huolta.

Vierailija
470/1987 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on dilemma Valtterin ja Viivin kanssa. Täällä ilmoitettiin, että luksuksesta pitävän Valtterin ja Viivin tulot verotietojen mukaan olivat aika alhaiset ja selitys löytyi Valtterin inttivuodesta. 

Mä en ole rikas, mutta varakas, koska aloitin yrittäjyyden lukioaikana ja alan kanssa kävi tuuri että se kasvoi seuraavien parinkymmen vuoden aikana paljon. Siis todella paljon. Silloin kun olin intissä, firma teki rahaa kuukausittain ja se näkyi myös mun verotuksessa. Valtterilla ei näy ja se on erikoista. 

Toinen dilemma liittyy rahan hallitsemiseen ja taloudesta huolehtimiseen. Mies joka ostaa 300 eken t-paitoja ei ole varakas, rikas tai äveriäs. Hän on ainoastaan esiintymishaluinen. Kukaan rahaa arvostava ihminen ei tuhlaa rahaa. Mun t-paita maksaa muutaman euron ja se on mun päällä hyvännäköinen.

Mun ainoa johtopäätös tuollaisesta luksuksesta pitävästä pariskunnasta on, että he kustantavat sen toisten rahoilla, vanhempien tai pankkilainan antamilla. 

Ohjelmassa sanotaan sanatarkasti, että pari pitää luksuksesta. Pitää saa, se on eri asia onko sellaiseen varaa. Se että Valtterilla on helvetin rumat ja kalliit vaatteet ja typerät aurinkolasit, ei tarkoita että Valtteri olisi millään tavalla rahoissaan. Hän vain tuhlaa vähät hillonsa typeriin asioihin. Minä olisin ainakin värjännyt ensimmäisenä muijan hampaat, mutta senkin rahan Valtteri sijoitti itseensä.

Vierailija
471/1987 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on niin helppo ostaa osamaksulla tavaraa netistä, että vähävaraisemmatkin pystyvät niitä helposti kustantamaan.

Tuotteissa on myös palautusoikeudet. Ainakin instassa pyörii vaikuttajien keskuudessa tapa, että ostetaan kallis vaate tms. ja otetaan kuvat, jonka jälkeen palautetaan takaisin. 

Tuo, että kaikissa merkkivaatteissa lukee isolla suunnittelijan logo on noloa ja kielii huomionhakuisuudesta ja myös varojen puuttumisesta.

Valtteri ja Viivi on ihan perus köyhyysrajan alapuolella elelevä nuoripari. 

Vierailija
472/1987 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VALTTERI.

Valtteri on vielä nuori, eikä vielä osaa kantaa itseään, eikä välttämättä tiedä vielä mitä haluaa. En yllättyisi jos lähivuosina hän ilmoittaisi olevansa homoseksuaali. Tässä ei minusta mitään pahaa ole, saan vaan hänestä todella, todella voimakkaat gay signaalit. Aika näyttää.

Vierailija
473/1987 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no jos Viivin mielestä Victoria's Secretin toppi on merkkivaate niin voi päätellä kuka maksaa noiden merkkivaatteet.

Vierailija
474/1987 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voice.fissä oli uutinen, että Valtteri ei halunnut jonkun sinkkutytön pussaavan kaulaansa pelissä, mutta käteen kuulemma antaisi pussata. Tästä Juulia kimpaantui, ettei hän ala toisen kättä nuolemaan. No en kyllä minäkään haluaisi kenenkään lähes tuntemattoman (ovat tunteneet viikon) suutelevan kaulaani. Huulillekkin pussaaminen ois mun mielestä parempi kuin kaula.

Vierailija
475/1987 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Signal kirjoitti:

VALTTERI.

Valtteri on vielä nuori, eikä vielä osaa kantaa itseään, eikä välttämättä tiedä vielä mitä haluaa. En yllättyisi jos lähivuosina hän ilmoittaisi olevansa homoseksuaali. Tässä ei minusta mitään pahaa ole, saan vaan hänestä todella, todella voimakkaat gay signaalit. Aika näyttää.

Nopeaa rikastumista ja tavaroiden haalimista, sekä kavereiden ihailua joilla on ylimääräistä rahaa tuhlata. Tällaista on nykymaailma, joka ei tuo mitään onnellisuutta. Nuoret ovat todellakin pihalla mitä maailmassa tapahtuu ja heidän ympärillään. Sitten valitetaan vähintään omille vanhemmille kun pitäisi saada tuota ja tätä. Ja isukki tietenkin maksaa tuhansia euroja näistä vaatimuksista, jotkut ottavat velkaa saadakseen omaan elämäänsä huonoa piristystä.

Vierailija
476/1987 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi ja Valtteri vaikuttaa siltä, että tuo luksuselämä on suunniteltu juttu kuvitellen että tää julkisuus auttaa oikeesti pääsemään sellaseen elämäntyyliin jos ne nyt larppaa tän tarpeeksi hyvin. Omituisen tyhjät IG-tilitkin, viimeisimmät kuvat valikoituja juuri tätä varten. Jos rahaa ois niin kyllä se ton ikästen somesta olis nähtävillä. Se raha mitä on, on selvästi isien ja äitien. Viivi pukeutuu Gina Tricotiin ja lässyttää luksuksesta. OK. Valtterin IG:n mukaan hän linkittyy Antti Kurhiseen. Eli piirit ainakin aika todella kaukana "paremmista piireistä". Noloa, mutta eihän se väärin oo.

Vierailija
477/1987 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viivi ja Valtteri vaikuttaa siltä, että tuo luksuselämä on suunniteltu juttu kuvitellen että tää julkisuus auttaa oikeesti pääsemään sellaseen elämäntyyliin jos ne nyt larppaa tän tarpeeksi hyvin. Omituisen tyhjät IG-tilitkin, viimeisimmät kuvat valikoituja juuri tätä varten. Jos rahaa ois niin kyllä se ton ikästen somesta olis nähtävillä. Se raha mitä on, on selvästi isien ja äitien. Viivi pukeutuu Gina Tricotiin ja lässyttää luksuksesta. OK. Valtterin IG:n mukaan hän linkittyy Antti Kurhiseen. Eli piirit ainakin aika todella kaukana "paremmista piireistä". Noloa, mutta eihän se väärin oo.

Antti Kurhiseen

Sii onko sama jolla oli nukke bortelli, muttei menestynyt ja nykyisin ajaa taksia ja opiskelee .

Vierailija
478/1987 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antti Kurhiseen

Sii onko sama jolla oli nukke bortelli, muttei menestynyt ja nykyisin ajaa taksia ja opiskelee .

Joo 😂

Vierailija
479/1987 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viivin ig kuvat feikkiä kulissia. Eihän se edes näytä samalle temppareissa.

Vierailija
480/1987 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan pareista ollut yhdessä yli vuotta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä