Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2021 syksy OFFICIAL

Vierailija
25.10.2021 |

Temppareiden virallinen lanka.

Kommentit (1987)

Vierailija
421/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiks joku huutaa täällä HEP kun temppareissa tapahtuu oikeasti jotain? Huoh joka kausi tylsempi 😣

Varatut naiset ovat kieltäneet sinkkumiesten kännäilyn. Kaikkea sitä saa kuulla etteivät sinkut saa hitto edes ottää känösiä.

Vierailija
422/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltä ootte tästä 26v sinkku jamista seurustelee 16v täyttäneen tytön kanssa

https://instagram.com/thicc.jami?utm_medium=copy_link

https://instagram.com/parvilaviivi?utm_medium=copy_link

https://www.bc.fi/blogi/tiedotteet/opiskelijavalinnat-tieto-ja-viestint…

Alottanu just merkonomi opinnot toi tyttö

Seurustelee siis naapurinsa Bebeloan kanssa ja julkaiseen hänen kanssaan aikuisviihdevideoita.

Ja sitten seurustelee myös ton Viivin kanssa jonka kanssa ei vielä julkaise aikuisviihdevideoita

Aikamoinen. Mut minkäs teet. Kun jätkä on "komee" niin saa 2 naista siinä missä minulla ei ole yhtään. Tasan ei mee nallekarkit vai miten se meni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltä ootte tästä 26v sinkku jamista seurustelee 16v täyttäneen tytön kanssa

https://instagram.com/thicc.jami?utm_medium=copy_link

https://instagram.com/parvilaviivi?utm_medium=copy_link

https://www.bc.fi/blogi/tiedotteet/opiskelijavalinnat-tieto-ja-viestint…

Alottanu just merkonomi opinnot toi tyttö

Seurustelee siis naapurinsa Bebeloan kanssa ja julkaiseen hänen kanssaan aikuisviihdevideoita.

Ja sitten seurustelee myös ton Viivin kanssa jonka kanssa ei vielä julkaise aikuisviihdevideoita

Aikamoinen. Mut minkäs teet. Kun jätkä on "komee" niin saa 2 naista siinä missä minulla ei ole yhtään. Tasan ei mee nallekarkit vai miten se meni?

Tosin ilmeisesti ei seurustele Bebeloan kanssa. Hänen kanssaan julkaistaan vain of-videot.

Viivin kanssa seurustellaan ja pannaan muttei videolla. 

Vierailija
424/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäs ikäisia jamin lapset on

Vierailija
425/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 26v pystyy seurustelemaan 16v tytön kanssa?

Vierailija
426/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

narkkanut aivonsa

Vierailija
427/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äijä nauroi että saaren naiset on ihan lapsia

Vierailija
428/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja äijä nauroi että saaren naiset on ihan lapsia

vaikka ne edes oli täysikäisiä

Vierailija
429/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamin tyttöystävä on täyttänyt 3kuukautta sitten 16v

Vierailija
430/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony kyllä puhuu Jeminasta koko ajan parjaten. Ei Jemina hauku Tonya tuolla, vai olenko missannut jotain? Se että toinen lähtee opiskelemaan 7 tunnin matkan päähän voi kyllä herättää muitakin tunteita kuin puhdas ilo, etenkin jos pelkona että toinen pettää.. Mun mielestä Tony puhuu heidän riidoistaan poimittuja kommentteja kuten että Jemina on sanonut että noin paskoilla arvosanoilla pääsit vaan noin kauas. Mitenkä Tony on tätä provosoinut? Vetäytymällä ja olemalla puhumaton? Tunnistan Jeminaa itsessäni, mun ex poika lähti ulkomaille huvikseen vuodeksi, ei siis opiskelemaan tai töihin. Hän kyl houkutteli että mun olisi pitänyt lähteä mukaan, mutta mulla oli työt ym. Kyllä mun turhautuminen oli kovaa. Lopulta, kuten Jeminakin, taivuin kaukosuhteeseen ja odottamaan häntä vuoden. Meillä oli ehtona että vain kirjeitse ollaan yhteydessä (2000-luvulla, ei älypuhelimia ym. ) ja tavataan ainakin neljä kertaa vuodessa. Mikään ei harmita mua niin paljon kuin että suostuin. Vuoden päästä se sitten palasi ja muutettiin yhteen erotaksemme vuoden sisällä.

Vierailija
431/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Jemina siellä itkee? Itsehän omalla sinkkuvisiitillään teki ihan samaa, mitä sinkut nyt tekevät hänen poikaystävälleen. Ei luulisi olevan yllätys, mikä on tämän ohjelman idea. 

Vierailija
432/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että Jemina ja Tony eroaa eikä Jemina suostu mihinkään kaukosuhde viritykseen! Jatkavat vaikka sitten myöhemmin jos tilanne on parempi ja välimatka lyhyempi. Nuoren kauniin ihmisen ei todellakaan ole järkeä riutua jossain etäsuhteessa... Free Jemina

Vierailija
433/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony on tullut eroamaan.

Miksi kummassa ei jättänyt Jemina ennen temppareita. Haukkuu ja valittaa vain.

Jos minulla on ollut noin onneton suhde, niin olen lähtenyt siitä.

Vierailija
434/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Jemina nyt näkee millainen Tony sitten on humalassa? Eikö hän sanonut alussa että ei ole nähnyt vielä? Kaukosuhteen kulmakivi on täydellinen luotto ja myös eräänlainen vapaus. Ei voi olla kovin kahlitseva tai tarvitseva kaukosuhteessa. Pitää olla jotain enemmän kuin vaan kiva parisuhde että se voi jatkua. Jemina ja Tony, tehkää viisaasti ja erotkaa. Vapaudutte molemmat ja voitte elää täysillä. Ei tuo suhde vaikuta kovin hääviltä ja kaukosuhteeseen ei ole mitään pelinappeja.

Vierailija
435/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalainen Marlon on KOKOAJAN kommentoimassa, eikö olisi voinut leikata pois ?!?!?! Huomaa että tylsä kausi..

Vierailija
436/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu + Huomasitteko videoterveisissä pari juttua? Näytti hassulta kun pari tytöistä luki paperista terveiset omalle kumppanilleen... ei välittynyt ehkä kauheen hyvin se yhteys omaan kumppaniin.. telkkarissa.

Ja Tonyn terveiset. Hän katsoo vasemmalle sivuun kun valehtelee että on kauhee ikävä sua ja möhköfanttii. Eikö toi ole joku ele, että kun valehtelee niin ihminen katsoo jonnekkin sivuun, ei keskustelukumppania silmiin. Janilla myös silmät vaeltelee aina kun puhuu ja tarkoittaa toista.. ekekieltä, vai mitä mieltä?

Vierailija
437/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tämä nyt on? Kuronen toppuuteli Jeminaa, että ”eihän tossa mitään tapahtunut”. Ja kaikkien videoissa näytetään kun puoliso sanoo jotain kivaa toisesta? Ei ole kyllä ennen näytetty?? I

Vierailija
438/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta,,

Eiko Valtterilla ollut muuta sanottavaa Viiville kuin ; näytät tv:ssä hyvälle !!!!!!!!!

Vierailija
439/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempparikaudesta yleisesti: On tosiaan nuoria parit, suhteet on jo valmiiksi osittain rikki. Vähintään epävarmoja... ehkä Valtteri ja Viivi on poikkeus. Missä analyysisetä?? Puuttuu pippuri, suola ja hapanimeläkastike! Me saadaan nyt vaan nuorten hömppien hölmöilyjä ilman syvempää näkemystä. Extran puuttuminen myös Selviytyjistä harmittaa! Miksi? Extrat on parhautta! Onko joku budjetin kiristys vai mikä? Terkkuja Harri Moisiolle, toivon että tämä ei ole pysyvää! Tenpparisetää kaipaisin että saisin enemmän irti köyhästä kaudesta.

Vierailija
440/1987 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsoa itse ohjelmaa, mutta Juufinin selostukset tästäkin ovat hauskoja. Ällöttää se Sami Kuronen. Mikä sitä vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme