Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset suklaarasiat: Fzaer vs. Panda

Vierailija
30.12.2014 |

Mää nii kauhia pal ihmettelen Fazerin suklaarasiaa; siinä on 8 laatua konvehtia, ja kahdeksasta viisi on jonkun sortin caramelia tai toffeeta. Tykkään oikeastaan Fasun rasiasta vain karpalosta ja minttutryffelistä. Panda on monipuolisempi.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:38"]

Mä pidän pandasta myös enemmän. Mutta tällä palstalla se taitaa olla wt -rasia.

[/quote]

Eikös kaikki rasiat, joissa ei ole belgialaisia käsintehtyjä konvehteja, ole WT-rasioita?

Ap

[/quote]

Ei kun ne ulkomaiset halpisrasiat on, en tajua kuka niitä ostaa, niissä kaikki maistuu samalta, joltain vähän kuin viinalta.

[/quote]

Haha, ne! En oo syöny niitä halpiskonvehteja kun viimeksi 90-luvulla! Yöks...

Ap

Vierailija
22/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:42"]

Pandan karkkia syönyt aivan liikaa 15vuoden aikana joten maistuu jo liian makealle,fazer enemmän makuuni kaikin puolin

[/quote]

Fazerin konvehdeissa on parempi suklaa, mutta huonompi sisältö. Siksi Panda :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä vittumaista, kun avaat rasian ja siinä eka kerroksessa on zabaglione ja se ällö simpukkatryffeli enää jäljellä. Himoitset sitä alakerran kukka toffeeta, mikä on keskellä rasiaa. Rohkenet ryöväämään alakerroksesta vaikka yläkerros ei ole vielä tyhjä. Nostat yläkerroksen muovin, ja välissä olevan rapisevan pahvin pois-vain huomataksesi että joku on käynyt sinua ennen nyysimässä alhaalta kaikki parhaat päältä. Laitat vttuuntunena rasiat ja kerrokset paikoilleen ja jemmaat yhden avaamattoman rasian vaatekaappiisi piiloon, jotta varmasti saat edes yhden kukkatoffeen.

Vierailija
24/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panda vaan ei osaa tehdä suklaata, ei sitten yhtään. Keskittyisivät niihin lakuihin, kun niitä vielä pystyy syömään. Täytyy olla ihan kauhea suklaantuska, että saan Pandaa alas.

Vierailija
25/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:38"]Mä pidän pandasta myös enemmän. Mutta tällä palstalla se taitaa olla wt -rasia. [/quote] Jatkan vielä; pandan rasiassa kaikki maut on hyviä.

[/quote]

Ananas on kauhea. Yleinen konsesus on, että kukaan ei tykkää ananaksesta. Zabaglione on paha myös, pyörii ykkösestä vielä ananaksen kanssa kun on jo muuten kakkosta aloteltu.

Pandan juhlapöydän konvehtit on muutenkin nolo rasia, jota ei kehtaa edes kierrättää joulunpyhinä lahjana. Fazerit päätyvät kierrätettäviksi. Muita rasioita voi syödä itsekin, paitsi Budapesteja, jotka viedään töihin kierimään.

[/quote]

Ananas ja zabaglione on just parasta Pandan rasiassa, joulu ei tuu ilman niitä! Mä saan aina mun vanhemmilta Juhlapöydän konvehteja, tykkään :)

Ap

Vierailija
26/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandasta olen aina tykännyt, en syö fazerilta edes sinistä kun en tykkää. Mutta pandan juhlapöydän rasiasta häipyy vuosi vuodelta niitä mistä olen tykännyt. Muistaako joku ne jätskitötterösuklaat? Tryffelit on onneksi vielä. Kaikki täytemintut ja sellaiset toffeet voisi hävittää, hasselpähkinätäytettä (?)tilalle.

[/quote]

Tarkotatko sä sitä kultapaperiin käärittyä tummaa suklaata vai mitä?

Ap

Vierailija
27/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:48"]

Kumpikin yök, Lindt suklaat parempia.

[/quote]

Mä sain Lindtin rasian lahjaksi, mutten oo vielä avannut. En oo ikinä saanut näin paljon suklaata... oon tainnut lihoa ne pari oksennustaudilla laihduttua raskauskiloa  takaisin... Mä kuulun niihin, jotka eivät muuten laihdu imettäessä, tyvär.

Ap

Vierailija
28/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:49"]

Panda on paskaa ja junttien rasia. Me stadilaiset syödään fasua.

Olenhan kulinaristi jo kolmannessa polvessa.

t. Richard von Woesmann

[/quote]

Sorppa, kunnon AV-mamma syö vain käsintehtyjä belgialaisia konvehteja, Fasun rasia on ihan samassa kastissa Oandan kanssa, vaikka onkin sininen. Mä sain muuten myös belgialaista suklaata lahjaksi, ihan järkyttävää tää joulumässäys...

Ap

Vierailija
29/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panda on mun lemppari. Ja mä tykkään erityisen paljon mintusta ja ananaksesta. Ne menee mulla aina ekana.

Vierailija
30/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:38"]Mä pidän pandasta myös enemmän. Mutta tällä palstalla se taitaa olla wt -rasia. [/quote] Jatkan vielä; pandan rasiassa kaikki maut on hyviä.

[/quote]

Ananas on kauhea. Yleinen konsesus on, että kukaan ei tykkää ananaksesta. Zabaglione on paha myös, pyörii ykkösestä vielä ananaksen kanssa kun on jo muuten kakkosta aloteltu.

Pandan juhlapöydän konvehtit on muutenkin nolo rasia, jota ei kehtaa edes kierrättää joulunpyhinä lahjana. Fazerit päätyvät kierrätettäviksi. Muita rasioita voi syödä itsekin, paitsi Budapesteja, jotka viedään töihin kierimään.

[/quote]

Ananas ja zabaglione on just parasta Pandan rasiassa, joulu ei tuu ilman niitä! Mä saan aina mun vanhemmilta Juhlapöydän konvehteja, tykkään :)

Ap

[/quote]

Ooh, ensi kerralla kun joku lykkää minulle syystä x Pandan Juhlapöydän konvehteja, kutsun sinut kylään ja syötän sinulle zabaglionet ja ananakset. :) Olet uusi konvehtirasiaystäväni.

Vierailija
31/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta... Ostaako joku näitä itselleen?? Mä sain tänä vuonna NELJÄ sellaista fazeria ja laitoin ne välittömästi kiertoon. Siis miten voi suklaa maistua niin sanoinkuvaamattoman pahalta kuin siinä boxissa.

Vierailija
32/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei konvehteja myydä irtokarkkihyllyssä? Vai myydäänkö?

Vierailija
33/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:51"]

Aina yhtä vittumaista, kun avaat rasian ja siinä eka kerroksessa on zabaglione ja se ällö simpukkatryffeli enää jäljellä. Himoitset sitä alakerran kukka toffeeta, mikä on keskellä rasiaa. Rohkenet ryöväämään alakerroksesta vaikka yläkerros ei ole vielä tyhjä. Nostat yläkerroksen muovin, ja välissä olevan rapisevan pahvin pois-vain huomataksesi että joku on käynyt sinua ennen nyysimässä alhaalta kaikki parhaat päältä. Laitat vttuuntunena rasiat ja kerrokset paikoilleen ja jemmaat yhden avaamattoman rasian vaatekaappiisi piiloon, jotta varmasti saat edes yhden kukkatoffeen.

[/quote]

Mutta ajattele, miten iloista on joulu, jos tykkää kaikista niistä mauista!

Ap

Vierailija
34/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:57"]

Panda on mun lemppari. Ja mä tykkään erityisen paljon mintusta ja ananaksesta. Ne menee mulla aina ekana.

[/quote]

Mä tykkään myös noista :) Ananas on ihan paras!

Ap

Vierailija
35/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Just mun lempparit jotka syön, ja loput jää muille tai roskiin. Miten joku ei tykkää muka niistä? 

Vierailija
36/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:53"]

[/quote]

[/quote]

Ap

[/quote]

Ooh, ensi kerralla kun joku lykkää minulle syystä x Pandan Juhlapöydän konvehteja, kutsun sinut kylään ja syötän sinulle zabaglionet ja ananakset. :) Olet uusi konvehtirasiaystäväni.

[/quote]

Ihanaa, tuun heti!

Ap

Vierailija
37/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi lidlistä ostetun pienen konvehtirasian. Tiedän että oli ollut kallis, lähemmäs 10e, mutta aivan loistavan makuisia kaikki!!!! Makuina oli mm cointreau, shamppanja jne. Ihana oli...

Vierailija
38/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta... Ostaako joku näitä itselleen?? Mä sain tänä vuonna NELJÄ sellaista fazeria ja laitoin ne välittömästi kiertoon. Siis miten voi suklaa maistua niin sanoinkuvaamattoman pahalta kuin siinä boxissa.

[/quote]

No yhtään rasiaa en oo itselleni ostanut, oon vaan ollut tosi kiltti vissiin. 

Ap

Vierailija
39/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:31"]

Mää nii kauhia pal ihmettelen Fazerin suklaarasiaa; siinä on 8 laatua konvehtia, ja kahdeksasta viisi on jonkun sortin caramelia tai toffeeta. Tykkään oikeastaan Fasun rasiasta vain karpalosta ja minttutryffelistä. Panda on monipuolisempi.

[/quote]

Fazer on pilattu, ja minä juuri tykkään vain niistä toffee/caramelli, paitsi en siitä yhdesä neliön muotoisesta. Karpalo ja minttu on tummaa suklaata ja siksi pahoja, roskiin menee jos en saa jollekin tyrkytettyä.

Panda on tosiaan vähän parempi, se zabaglione on aina ollu paras, ananas on hyvä, ja tietysti toffee. Suklaatryffeli ihan järkyttävän pahaa, kuka sitä karvasta sisältöä haluaisi syödä?

[/quote]

Mä taas syön normaalisti lähinnä tummaa suklaata. Mun suuhun suklaatryffeli on kyllä tosi makea, ei lainkaan karvas :)

Ap

[/quote]

Se sisus on kuin kerran suodatettua kahvinporoa, hyi helkkari! En kyllä juo kahviakaan, enkä syö mitään kahvin makuisia suklaita :)

Vierailija
40/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei konvehteja myydä irtokarkkihyllyssä? Vai myydäänkö?

[/quote]

Noita kukkatoffeita on joskus ollut. Ja eikös Stockalta saa niitä AV-mammojen hienostuneiden takeita, eli belgialaisia konvehteja, irtona?

Ap