Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä karpalosuolla

Vierailija
25.10.2021 |

Olimme tyttöystäväni kanssa keräämässä karpaloita suolla. Niitä saimmekin melko paljon. Yhtäkkiä naistani alkoi pissattaa. Minä sanoi, että housut alas ja antaa vaan pissan tulla. Niin hän tekikin. Minä katselin vierestä. Minua alkoi pissaamista katsellessa panettamaan. Meni hänen luokseen ja työnsin käteni karvaiseen märkään pilluun. Sormetin sitä ja tunsin kuinka muna alkoi kovettumaan. Siirryimme jonkin matkaa housut kintuissa kuivalle maalle ja asetin naiseni mahalleen poikittain kaatuneen puun päälle. Polvistuin ja aloin nuolemaan pillua ja pyllyvakoa. Pillunesteet ja pissa maistuivat kiihottavan hyvältä. Muutaman minuutin kuluttua nousin ylös ja työnsin patukkani märkään pilluun. Tyttöystäväni huohotti ja ulvoi, minulta pääsi äänekäs ulvahdus kun laukesin. Sen jälkeen nuolin vielä hieman pilua ja nostin tyttöystäni ja omat housut ylös. Illalla kotiin päästyämme jatkoimme sängyssä. Kyllä kulli luisti hyvin, kun pääsin omille liukkaille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä tietää miten kundin saa marjaan!

Vierailija
2/4 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen pariskunta joka nai miltei jokaisella sienestysretkellä. Pikaiset mättäällä kruunaa ulkoilun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen päiväuni tällä kertaa.

Vierailija
4/4 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asia on ratkaistu niin, että vaimo ottaa marjassa suihin ja minä lähden mukisematta mukaan, vaikka en innostu marjastamisesta ollenkaan. M48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän