Kaverit
Moi, aattelin tulla kysymään teiän mielipidettä, koska en tiiä mitä teen.
Eli siis tulin uuteen kouluun tän vuoden alussa koska muutettiin ja sitte en aluks oikee löytäny kavereita, koska oon aika hiljanen ihmisten lähellä ketä en tunne. Menin siis nyt syksyllä seiskalle ja jatkoin samassa koulussa ja kutosen lopussa löysin pari ystävää, mutta ei olla enään kavereita koska tuli niin paljon riitoja yms. Nyt ne kokoajan haluu pitää jotain puhutteluja tai jotain jostain mitä muka oon tehny ja ne haukkuu mua rasistiks (sen takia ku mulla on yks ystävä kuka on rasistinen ja oon sen kaveri), kaksnaamaseks (koska jos meil on joskus ollu riita ku meitä on kolme nii oln joskus saattanu jostain sanoo jotain pahempaa niiku myös jompi kumpi niistä on sanonu), valehteliaks, pick me tytöks ilman syytä ja oon siis nyt kipeenä mutta ku meen huomenna tai ylihuomenna kouluu nii must tuntuu et ne huutelee mun perään eikä jätä mua rauhaan. Onneks vaihan varmaa kouluu joulun jälkee koska mulla ei oo tos koulus muita kavereita. Kenelle mun pitäs sanoo tosta? Mulla on onneks aika kuraattorille torstaina.
Hyvä että pääset puhumaan kuraattorille. Puhu hänelle avoimesti.