Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On niin surullinen olo, kun Kokoomus ei välitä tavallisesta talliaisesta tuon taivaallista!

Vierailija
25.10.2021 |

Pitäisi olla isokenkäinen, jotta kelpaisi heille.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kokoomus valtaan päästyään lupauksiensa mukaan aikoo tasapainottaa valtiontalouden sosiaalimenoja pienentämällä, on pakko koskea myös eläkkeisiin ja esim. varakkaille automaationa maksettaviin lapsilisiin. Muuten ei mitenkään onnistu.

Eikö varakkaita pitäisi pikemminkin kannustaa hankkimaan lapsia eikä leikata heiltä lapsilisiä?

Niin kuin varakkailla ei olisi varaa hankkia lapsia ilman tuollaisten tukien nostamista?

Kyllä Kokoomus ottaa sen tuen pois kaikilta, jos varakkailtakin pitää ottaa, vaikka he jäävät plussalle Kokoomuksen lupaaman tuloveron laskun jälkeen. Säästävät veroissa enemmän kuin mitä tuki olisi.

'

Jos varakkailta viedään lapsilisät, niin sehän olisi heidän kannaltaan vain moninkertaista verottamista. Sitten pitäisi turvatua entistä enemmän verosuunnitteluun.

Vierailija
22/27 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus ei koske rikkaiden varoihin vaan ottaa köyhimmiltä ja pienituloisilta. Tästä syystä ihmettelen aina miten esim. Tavallinen sairaanhoitaja voi äänestää kokoomusta. Haihattelua sanon minä.

Enkä minä sellaisia opettajia, jotka kannattavat kokkareita tai jopa ovat sitä. Siinä saavat pienet (kylä)koulut kyytiä, kun he pääsevät valtaan. Lapsellani oli lukioaikoinaan kokoomuslainen rehtori: ryhmäkoot olivat valtavat. Fysiikankin peruskurssilla 42 oppilasta. Ranskan ja saksan ryhmiä lopetettiin surutta, jos oppilasmäärä tippui alle kymmenen. "Tenttikää!" oli vastaus, kun opiskelijat olivat hämmennyksissään, että mitäs nyt tehdään, kun on tätä ranskaa käyty jo 4 kurssia ja ...

Rehtori joutuu operoimaan niillä resursseilla ja määrärahoilla mitä koululle on annettu.

Lukioiden ryhmäkoilla ei oo mitään riippuvuutta rehtorin puoluekantaan.

Se rehtori oli vähän turhankin tarkka rahasta: fysiikan ryhmä puolitettiin, mutta vasta sen jälkeen, kun sekä opettaja että oppilaat tekivät vetoomuksen siitä, että ryhmä on liian iso, kun ei siellä luokkatilassa ollut edes pulpetteja eikä tuoleja sellaiselle oppilasmäärälle. Syy pihtailemiseen selvisi myöhemmin: hän havitteli budjettisäästöillä sivistystoimenjohtajan paikkaa. (Koulun määrärahoja jäi sinä lukuvuonna käyttämättä noin 10 prosenttia.)

Eli oma napa oli se tärkein.

Jos vaikka itselleen tulospalkkioksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kannattaisi Kokoomusta enkä liittyisi sen jäseneksi, vaikka siitä maksettaisiin miljoona euroa. On niitä muitakin puolueita - ja paljon parempiakin kuin joku Sekoomus.

Vierailija
24/27 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät naiset ja herrat, se on raha, joka ratkaisee. 

Raha ratkaisee paljon - ja se on hyvä asia - mutta mihin tarkalleen ottaen viittaat?

Vierailija
25/27 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Ap:lle murheellinen uutinen, kukaan ei välitä tavallisesta talliaisesta tuon taivaallista!

Valtio ei ole teidän holhoajanne. Ottakaa itsestänne vastuu. Välittäkää itse itsestänne.

Vierailija
26/27 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on enemmän työttömiä kuin avoimia ja piilotyöpaikkoja. Ei niitä siltikään riitä kaikille.

Vierailija
27/27 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I don't care for riffraff, got it?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi