On niin surullinen olo, kun Kokoomus ei välitä tavallisesta talliaisesta tuon taivaallista!
Pitäisi olla isokenkäinen, jotta kelpaisi heille.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei koske rikkaiden varoihin vaan ottaa köyhimmiltä ja pienituloisilta. Tästä syystä ihmettelen aina miten esim. Tavallinen sairaanhoitaja voi äänestää kokoomusta. Haihattelua sanon minä.
Enkä minä sellaisia opettajia, jotka kannattavat kokkareita tai jopa ovat sitä. Siinä saavat pienet (kylä)koulut kyytiä, kun he pääsevät valtaan. Lapsellani oli lukioaikoinaan kokoomuslainen rehtori: ryhmäkoot olivat valtavat. Fysiikankin peruskurssilla 42 oppilasta. Ranskan ja saksan ryhmiä lopetettiin surutta, jos oppilasmäärä tippui alle kymmenen. "Tenttikää!" oli vastaus, kun opiskelijat olivat hämmennyksissään, että mitäs nyt tehdään, kun on tätä ranskaa käyty jo 4 kurssia ja ...
Rehtori joutuu operoimaan niillä resursseilla ja määrärahoilla mitä koululle on annettu.
Lukioiden ryhmäkoilla ei oo mitään riippuvuutta rehtorin puoluekantaan.
Se rehtori oli vähän turhankin tarkka rahasta: fysiikan ryhmä puolitettiin, mutta vasta sen jälkeen, kun sekä opettaja että oppilaat tekivät vetoomuksen siitä, että ryhmä on liian iso, kun ei siellä luokkatilassa ollut edes pulpetteja eikä tuoleja sellaiselle oppilasmäärälle. Syy pihtailemiseen selvisi myöhemmin: hän havitteli budjettisäästöillä sivistystoimenjohtajan paikkaa. (Koulun määrärahoja jäi sinä lukuvuonna käyttämättä noin 10 prosenttia.)
Eli oma napa oli se tärkein.
Jos vaikka itselleen tulospalkkioksi.
Minä en kannattaisi Kokoomusta enkä liittyisi sen jäseneksi, vaikka siitä maksettaisiin miljoona euroa. On niitä muitakin puolueita - ja paljon parempiakin kuin joku Sekoomus.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naiset ja herrat, se on raha, joka ratkaisee.
Raha ratkaisee paljon - ja se on hyvä asia - mutta mihin tarkalleen ottaen viittaat?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Ap:lle murheellinen uutinen, kukaan ei välitä tavallisesta talliaisesta tuon taivaallista!
Valtio ei ole teidän holhoajanne. Ottakaa itsestänne vastuu. Välittäkää itse itsestänne.
Suomessa on enemmän työttömiä kuin avoimia ja piilotyöpaikkoja. Ei niitä siltikään riitä kaikille.
I don't care for riffraff, got it?
'
Jos varakkailta viedään lapsilisät, niin sehän olisi heidän kannaltaan vain moninkertaista verottamista. Sitten pitäisi turvatua entistä enemmän verosuunnitteluun.