Minkälaista ihmistä en ottaisi kumppaniksesi?
Eli mitkä ominaisuudet ovat potentiaalisessa kumppanissa sellaisia, joiden vuoksi sanot "ei kiitos"?
Kommentit (72)
- seksi- ja nautintokielteisyys
- palava hinku saada lapsia
- tyhmyys ja sivistymättömyys
- rumuus ja tyylitajuttomuus
- yhteensopimattomat tavoitteet ja elämänarvot
- uskonnollisuus
- kissojen omistaminen
Alkoholi ongelma.don juanismi.psyykkinen persoonallisuushäiriö.eibammattia.ei yyöpaikkaa
Mielialalääkkeitä popsivaa masistelijaa
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:35"]Ei työpaikkaa
[/quote]
Et siis huolisi koroillaan elävää miljardööriä?
Kahlitsevaa. Enkä sellaista enää koskaan, joka ei tosiasiassa hyväksy mun menneisyyttä ja mua sellaisena kuin olen, vaan teeskentelee ja lipsauttelee todellisia ajatuksiaan suuttuneena . Sellaista, joka manipuloi mut hienotunteisisesti toimimaan itseä vastaan ja käpristymään kokoon.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:35"]Alkoholi ongelma.don juanismi.psyykkinen persoonallisuushäiriö.eibammattia.ei yyöpaikkaa
[/quote]
Huono kirjoitustaito.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:35"]Ei työpaikkaa
[/quote]
Et siis huolisi koroillaan elävää miljardööriä?
[/quote]Hienoa! Noin pitää juuri näpäyttää:).
Kyvyttömyys katsoa asioita toisen näkökulmasta. Esimerkiksi kieltäytyy ymmärtämästä erilaisia seksimieltymyksiä tai ottamaan toista huomioon. Pidän myös sellaista kapeakatseisuutena, jossa elämän tragedioiden tuomat esim.mielenterveysongelmat plus muut vaikeudet nähdään jonain täydellisyyden rikkojana eikä suinkaan inhimillisestä näkökulmasta että kukaan meistä ei ole täydellinen.
Tupakoiva, juoppo, väkivaltainen, huonokäytöksinen, tekee lapsia muttei jaksa hoitaa niitä, laiska, v-sanan kylväjä, rasisti....!
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:47"]Onks Ap.llä Unelmien miäs?
[/quote]Vai onks Ap itse naene?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:47"]
Onks Ap.llä Unelmien miäs?
[/quote]
Ei mutta erittäin hyvä nainen on. -ap
Ilkeää