Minkälaista ihmistä en ottaisi kumppaniksesi?
Eli mitkä ominaisuudet ovat potentiaalisessa kumppanissa sellaisia, joiden vuoksi sanot "ei kiitos"?
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:44"]
Kahlitsevaa. Enkä sellaista enää koskaan, joka ei tosiasiassa hyväksy mun menneisyyttä ja mua sellaisena kuin olen, vaan teeskentelee ja lipsauttelee todellisia ajatuksiaan suuttuneena . Sellaista, joka manipuloi mut hienotunteisisesti toimimaan itseä vastaan ja käpristymään kokoon.
[/quote]
Tuo on niin täysin nappiin sanottu, olen täsmälleen samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:54"]
Tällä naamalla kaikki naiset kelpaa. Viime viikonloppuna päädyin sängyyn (pitkästä aikaa) täysin sekopäisen gimman kanssa. Kovaa draamaa jo baarissa heti alkuun ja syytteli exäänsä psykopaatiksi ja narsistiksi. Ylipainoinenkin oli. Laittanut tässä jo parikin viestiä, että josko treffejä, mutta ei ole nainen vielä vastannut. Surettaa....
[/quote]
Tapasit siis Tuksun?
(Anteeksi huono huumorini)
- alkoholistia/narkkia
- väkivaltaista
- kouluttamatonta ja sivistymätöntä
- itselleni liian nuorta tai liian vanhaa
- uskovaista tai muuten vaan jotakin hihhulia maailmanparantajaa
- ulkomaalaista
Huumoritajutonta, itsekästä, päällepäsmäriä, väkivaltaista, ylpeää, riidanhaluista, työtöntä (/opiskelematonta, lyhytaikainen työttömyys jostain syystä ok) .... näitä riittää
Sellaista, jonka kommunikaatiokyvyt ovat puutteelliset. Ei osaa kertoa tuntemuksistaan tai kykene keskustelemaan vaikeista asioista. Myöskään sellaista kumppania en haluaisi, joka ei antaisi minulle suunvuoroa tai ei olisi muutenkaan halukas kuuntelemaan.
Ihmistä, jolla ei ole käsitystä omista vahvuuksistaan tai heikkouksista, eikä täten halua kehittyä ihmisenä ja kumppanina. Kaikki ikävät asiat sysätään toisen syyksi eikä omaa osuutta suostuta näkemään. Myös puutteellisen tunnesäätelyn omaava kumppani olisi minulle kestämätön.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:31"]
Eli mitkä ominaisuudet ovat potentiaalisessa kumppanissa sellaisia, joiden vuoksi sanot "ei kiitos"?
[/quote]
joka äänestää demareita tai vihreitä! En IKINÄ!
Hauska, empaattinen, luotettava ja noihin negaatio EI- eteen.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:27"]
Miestä jolla on lapsia tai joka niitä haluaa. Narkkaria, väkivaltaista, työtöntä, mielenterveyspotilasta tai muuten kroonisesti sairasta.
[/quote]
Lisään vielä erään vastaajan innoittamana että mies ei saa äänestää vihreitä tai vasemmistoa!
-Itsekeskeisyys, narsistisuus, tunnekylmyys, ylimielisyys, empatian puute
-Mäkättäjä, määräilijä, alentava, sovinisti
-Ruokkoamaton, täysin sivistymätön, laiska ja löysäilijä.
-
Enää en tekisi sitä virhettä, että ottaisin miehen, jolla on jo lapsia...
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:27"]
Miestä jolla on lapsia tai joka niitä haluaa. Narkkaria, väkivaltaista, työtöntä, mielenterveyspotilasta tai muuten kroonisesti sairasta.
[/quote]
Lisään vielä erään vastaajan innoittamana että mies ei saa äänestää vihreitä tai vasemmistoa!
[/quote]
Itse en huolisi ketään joka äänestää Aku Ankkaa tai Mustanaamiota.
Uskovainen, alle 180-senttinen, pienimunainen, ostaa vaatteet kerran vuodessa Tarjoustalosta ja Prismasta, on harrastanut seksiä yli 7 naisen kanssa (pieni paljastus: oma lukuni on 9, mutta miehellä sama luku ällöttää :D). Ja oikeasti yli kolme on jo sellainen, että ällöttää...
VAKAVA ja yliasiallinen. Ei kiitos.
Ei ole edennyt elämässä. Ikuinen vuokra-asuja ja tekee jotain "paskaduunia" jossa ei voi edetä mihinkään.
...tai sitten on edennyt liikaa elämässään ja saanut aikaiseksi lapsia. Lapset ovat aika ehdoton ei. Ei poikkeuksia. Ja ON kokemusta.
LUOTTOTIEDOTON. En huolisi. osaan itsekin nuorena ihmisenä hoitaa raha-asiat joten minua vanhemman miehenkin on parempi osata. Ja sitten se ikä... asia, josta saan osakseni ikuista ihmettelyä: haluan reippaasti vanhemman miehen. 7-12 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 00:52"]Uskovainen, alle 180-senttinen, pienimunainen, ostaa vaatteet kerran vuodessa Tarjoustalosta ja Prismasta, on harrastanut seksiä yli 7 naisen kanssa (pieni paljastus: oma lukuni on 9, mutta miehellä sama luku ällöttää :D). Ja oikeasti yli kolme on jo sellainen, että ällöttää...
VAKAVA ja yliasiallinen. Ei kiitos.
Ei ole edennyt elämässä. Ikuinen vuokra-asuja ja tekee jotain "paskaduunia" jossa ei voi edetä mihinkään.
...tai sitten on edennyt liikaa elämässään ja saanut aikaiseksi lapsia. Lapset ovat aika ehdoton ei. Ei poikkeuksia. Ja ON kokemusta.
LUOTTOTIEDOTON. En huolisi. osaan itsekin nuorena ihmisenä hoitaa raha-asiat joten minua vanhemman miehenkin on parempi osata. Ja sitten se ikä... asia, josta saan osakseni ikuista ihmettelyä: haluan reippaasti vanhemman miehen. 7-12 vuotta.
[/quote]
Siis lapset ovat AINA
-Narkkari
-Bipo
-Bipo narkkari
Muuten ei ole väliä millään.
En missään tapauksessa halua miestä, joka ei kestä läheisyyttä. En halua kylmätunteista miestä. Jääkaappikin on parempaa seuraa.
Ilkeää, määräilevää tai fanaattisesti uskovaista. (Tosin tiettyjen lahkojen jäseniä en tapailisi ikinä.)
Juoppoa, narkkaria, mielenterveysongelmaista, väkivaltaista, kouluttamatonta sossun tuilla eläjää.