Roikkuvat rinnat
http://m.iltalehti.fi/kauneudeksi/2014122318948682_ip.shtml
Alkoi ahdistaa tuo kynätesti- kommentti tämän uutisen kommenteista.. Omat rintani ovat AINA olleet sellaiset että se kynä jää sinne alle, jo 14vuotiaana. Muistan kun 14v tapasin yhden kaverini joka aina hihkutti että jes kun kynä putoaa tissien alta ja itsellä se jäi sinne jo silloin.
Kommentit (51)
Miksi ihmeessä niitä tissejä on ylipäänsä pakko esitellä jossain? Jos kumppani ei tykkää, niin hakekoon jotkut silikonitissit. Hyvässä suhteessa on tärkeämpiä asioita, kuin riippuuko tissit vai ei.
Naisella roikkuvat tissit ja iso takapuoli on seksikkäät!!! Kiva naida takaapäin kun muodokas takapuoli siinä edessä ja tissit heiluu....!!!!!
Nainen saa olla pyöreä, tissit roikkua, iso takapuoli......silti ihana naida!!!
Mä muistan kans teininä kun oli kova juttu toi kynätesti.
Siis ihan älytöntä. Muutenkin teininä oli kaikkia tyttöjä mollaavia testejä ja kisoja, esim. Kiusattiin jos oli vielä neitsyt, kiusattiin jos meni kaks sormee, kiusattiin jos meni yks sormi, kiusattiin jos pihtas, kiusattiin jos iho oli vaalea...
Pojat oli todella julmia meidän kaveripiireissä ja luulinkin olevani ihan paska kun en halunnut seksiä 14 vuotiaana, ihoni oli vaalea, tissien alle jäi tulitikku (joka oli siis vielä parempi kuin kynä) jne.
Nyt onneksi lapsien saannin jälkeen olen tajunnut että olen kaunis tälläisenä.
Kroppani oli teininä täydellinen ja nyt ei enään niinkään, mutta tiedän myös sen ettei se vanhetessaan enään tule paranemaankaan joten nyt iloitaan vain vähän laskeutuneemmista rinnoista ja pepusta.
Kokoajan iho löystyy kun ikää tulee.
Kauneus on moninaista. Ja sitä paitsi löllöt tissit tuntuu seksikkäiltä, pehmoisilta ja ihanilta.
Vierailija kirjoitti:
Älä kuule huoli roikkuvat rinnat ovat todella kauniit, paitsi jos on tyhjät pussit.
Mutta suomalaisilla naisillahan ne on paitsi roikkuvat, myös tyhjät pussit ja lisäksi vielä kokonaisuus kruunautuu sillä, että ovat vielä pienetkin. Täällä Suomessa on lattarintoja ja ulkomailla monessa maassa isorintaisia naisia. Ovatpa vielä useimmat luomujakin, sen kun pystyy näkemään mm. siitä, miten rinnat pomppivat.
En tiedä onko muilla tätä ongelmaa mutta olen erittäin rintava ( 70J) ja rinnat näyttää ilman rintaliivejä ihan tosi paljon pienemmiltä roikkumisesta johtuen.
Ei kuitenkaan roiku ihan hirveän paljoa kun olen vasta 15 ,mutta en edes käytä mitään push uppeja vaan ihan normaaleja tukevia kaarituellisia rintaliivejä ja sitten kun ottaa rintsikat pois niin tissit näyttää ehkä mallistaan tai roikkumisesta johtuen mooonta kuppi kokoa pienemmältä .
Pidän itse rinnoistani ,mutta minulle tulee epämukava olo niiden aiheuttamasta huomiosta . Olen tosi introvertti luonteeltani ja en haluaisi herättää huomiota ,mutta vähän hankalaa kun on tommoset lollot ja 67 cm vyötärö vaikka en muualta hoikka olekkaan.
Tän viestin pointti oli nyt siis se ,että onko kukaan muu huomannut samanlaista " pienentävää" vaikutusta johtuen roikkumisesta vai johtuukohan jotain muusta ?
Sanoin kerran anopille, joka valitteli omia roikkuvia tissejään rukkasiksi, että noihan on närit ja näppärät: saat niistä millaiset tahansa sopivilla liiveillä! Oli mielissään. Taisi poiketa rintaliiviostoksille suraavalla kaupunkimatkalla.
Roikkuvat tissit seksikkäitä. kirjoitti:
Sanoin kerran anopille, joka valitteli omia roikkuvia tissejään rukkasiksi, että noihan on närit ja näppärät: saat niistä millaiset tahansa sopivilla liiveillä! Oli mielissään. Taisi poiketa rintaliiviostoksille suraavalla kaupunkimatkalla.
Niin ja sen jälkeen näytti minulle ostoksensa. N@inniksihan se meni. Emme kertoneet vaimolleni. Ovat ne kyllä kauniit ne anopin tisukat.
Vierailija kirjoitti:
Muuten on nätit, mutta tuo lävistys ei ole minun makuuni. Tokkopa kovin monen muunkaan?
Lävistys ainoa asia mistä en näissä tykkää. M34
Jotenkin jännä että naiset niin halveksivat roikkorintojaan. Minusta on ihana kun vaimon roikkorinnan voi ottaa suuhun siinä kupeella ja kumpi voi rueta nukkumaan.
Oiskiva nähdä tämän päivän tilanne, onko muutosta tapahtunut?