Sannalla ei ole sormusta enää
Nytkö on bailu-pääministerille tullut ero? Ei näy enää vihkisormusta viimeisimmissä kuvissa.
https://pbs.twimg.com/media/FCg-GpoXsAIK62b?format=jpg&name=900x900
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Koska isänsä oli alkoholisti, niin eiköhän se ole tyttärelläkin ns. viinageeni vallitsevana, ainakin kun edesottamuuksiaan katsoo. Jos nimittäin ei pysty tuolla yhteiskunnan tasolla pysymään poissa baarien parrasvaloista, niin todella suuri tarve sille juopottelulle täytyy olla..
Isäni oli alkoholisti. Minä en ole. Jotta keksi parempia selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen et santsulta irtoo pildeä ku vähän tansahdellaan alkuun
No, ei ainaskaan sulle. Eikä sulla seisoiskaan, sen puoleen.
Ap:lla ollut pitkä aika odotella eroa. Kyllähän siinä hulluksi tulee, eli palstan tärähtäneimmäksi imbesilliksi eli Sanna-hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Kas, vaalien lähestyminen on aktivoinut vanhan roskaketjun.
Heh. 2021 ja "Sannalla ei ole enää sormusta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskakohan Marin on ollut lapsensa kanssa kokonaisen päivän? Kun koko kesävklp mennyt bailatessa...
MirkHe ahkera vahtaamaan Sannan peppua.
MirKHe
@mirkhe
Tietääkö lännen russofobit natonassit että myös Venäjä on valmis käyttämään ydinaseita jos kokee olemassaolonsa uhatuksi, sen jälkeen ei yksikään natonassi, russofobi tai satanistipedofiili ole vinkumassa enää mitään ja jauhamassa valhemedian valheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskakohan Marin on ollut lapsensa kanssa kokonaisen päivän? Kun koko kesävklp mennyt bailatessa...
MirKHe
@mirkhe
Tietääkö lännen russofobit natonassit että myös Venäjä on valmis käyttämään ydinaseita jos kokee olemassaolonsa uhatuksi, sen jälkeen ei yksikään natonassi, russofobi tai satanistipedofiili ole vinkumassa enää mitään ja jauhamassa valhemedian valheita.
Tällaisia kirjoittelevista lasu asap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mullakaan, 23 vuotta oltu naimisissa. Tuolla ne on lipaston laatikossa. Ovat vaan tiellä kun pistää kädet pullataikinaan, tonkii multaa ja maalaa tauluja. Sen verran usein teen noita, että sormukset lojuu siellä lipastossa. Pistän lähinnä juhliin.
Pääministeri ei sotke omia sormiaan töissä
-Kulta rahaksi-
Mä en pidä sormuksia kylmällä ilmalla, koska olen pudottanut niin monta jo ulos koska sormet ovat ohuempia kylmällä. Enää en halua menettää yhtäkään, siksi en pidä niitä aina talvella.. Kesällä en pidä niitä mökillä, koska ne vain tuhoutuisivat ulkotöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MirKHe
@mirkhe
onko mirkhe lesbo
Jos avioliitto on tärkeä ja toista rakastaa ja kunnioittaa keskinäistä lupausta, niin pitää sormusta.
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto on so last season. Nuorempi polvi on enemmän avoimien suhteiden ja polyamorian kannalla.
Huutista degeneraateille.
Miten joku haluisi erota noin ihanasta naisesta. Joku väärinkäsitys tässä nyt täytyy olla.
Vierailija kirjoitti:
Jos avioliitto on tärkeä ja toista rakastaa ja kunnioittaa keskinäistä lupausta, niin pitää sormusta.
Höpö höpö. Sormus on vain koru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Sormus on vain koru.
Rukoilkaamme sen liiton puolesta, jonka merkkinä tämä sormus on, sanotaan avioliiton vihkikaavassa.
Älä? Missä? Koska? Ota yhteys luottolehtesi Seiskan toimitukseen.