Sannalla ei ole sormusta enää
Nytkö on bailu-pääministerille tullut ero? Ei näy enää vihkisormusta viimeisimmissä kuvissa.
https://pbs.twimg.com/media/FCg-GpoXsAIK62b?format=jpg&name=900x900
Kommentit (77)
Käsihygienia on tärkeää ja sormuksen altakin pitäisi pestä.
Voi olla useita syitä miksi joku ei pidä sormusta.
Tiesitkö, et sormus on kunnon bakteeripesä.
Toisilla on herkempi iho ja siitä syystä sormessa voi olla jatkuvasti iho rikki. Varsinkin jos sormus on muutoinkin vähän liian tiukahko.
Voi olla, että jos sormuksen ottaa pois aina kotona ollessaan. Niin turvotus tai lihominen tekee sen, että se ei enää mahdu silloin ku haluaisi.
Jollakin voi olla sellainen työ, että on helpompi työskennellä ilman sormusta.
Joku ei muista laittaa sormusta kotoa lähtiessään tai ei vain tykkää käyttää.
Joku voi pitää sormusta myös kaulakorussa. Koska siinä se kulkee mukana ja sitä ei tarvitse erikseen ottaa pois töitä tehdessä.
Pääministerin tehtävien hoito arvokonservatismia. Nykypäivänä juhlitaan ja edustetaan instassa.
Säätöä sen draco malfoyn näköisen puoluejäsenen kanssa jonka kera boomerointia fiilistelee?
Putosiko saunan lauteiden väliin..
No mulla ei ole myöskään sormuksia, eikä muitakaan koruja, työturvallisuuden takia. Satunnaisesti muistan töiden ulkopuolella niitä pitää. Joskus menee viikkoja, jopa kuukausia, ilman niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se, ettei ole sormusta yhdessä kuvassa, tarkoittaa, että on eronnut? Sillä perusteella olen sitten itsekin eronnut, kun en ole sormuksia käyttänyt koko korona-aikana. Tosiasiassa olen edelleen naimisissa, kuten viimeise 20 vuotta, eikä eroaikeita ole.
Minun kuvissani ei sormuksia näy...kun niitä ei edes ole ikinä hankittu. Naimisissa ollaan oltu yli 40 vuotta ja varmasti elämämme loppuun ollaan.
Minä en kiiltävän perään ole koskaan ollut ja molempien työturvallisuus niiden käytön nuorempana olisi estänyt päivittäin ja harrastukset vapaa-ajalla. Olen nähnyt onnettomuuden jossa mies jää sormuksestaan roikkumaan kuorma-auton korkeaan laitaan, se oli sormen menoa.
Ei ne mitään rakkautta takaa.
Me nyt ei varsinaisesti olla kiinnostuttu sinun avioliittosi tilasta. Tässä on kyse pääministeristä.
Oman käsityksen mukaan Ilmari on homo. Oliko se Seiska joka uutisoi viettäneensä yönsä Torikan kanssa. Tämä perustuu muistikuvaani ja ei siis faktatietoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo muka ihme?
Huvittaa kyllä kun niin hehkutti vuoden kestänyttä liittoaan.
Suhdehan on kestänyt jo ainakin kymmenen vuotta, vaikka menivätkin avioon vasta vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mullakaan, 23 vuotta oltu naimisissa. Tuolla ne on lipaston laatikossa. Ovat vaan tiellä kun pistää kädet pullataikinaan, tonkii multaa ja maalaa tauluja. Sen verran usein teen noita, että sormukset lojuu siellä lipastossa. Pistän lähinnä juhliin.
Pääministeri ei sotke omia sormiaan töissä
Itse en ainakaan näin korona-aikana ole jaksanut käyttää sormuksia, kun tulee pestyä ja desinfioitua käsiä niin usein.
En ihmettele, tuskin on ollut paljoa aikaa toisilleen
Vierailija kirjoitti:
Tunkekaa nyt jo ne kommenttinne omista sormuksistanne ja avioliitoistanne p**seeseenne! Ketään ei kiinnosta.
Täällä nyt vain todetaan että Sannalla ei enää ole sormusta, piste ja loppu.
Koko ketju on yhtä maalitusta. Seuraavaksi käsitellään Marinin kengät, hiukset, laukut, korut?
Vierailija kirjoitti:
Persulinaa.
Viherripulia
Vierailija kirjoitti:
Tai siis vielä. Ilmari ei ole vielä kosinut.
Ilmari on homo. Siksi on Sannan paras ystävä. Jokaisella naisella kuuluisi olla ainakin yksi homokaveri, kuuluu sanonta.
Jaha, ja taas mennään uudella kohulla. Vieläkö joku tämän jälkeen väittää ettei Insta-päivitys ollut ihan paikallaan? Joillekin ihmisille Sanna Marinin jokaisen liikkeen tarkkailusta on tullut pakkomielle ja kaikesta närkästytään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä millaista roskaa some ja sitä kautta sen saastuttama muukin media on. Tuntemattomien ihmisten elämästä vedetään äärimmilleen vietyjä johtopäätöksiä jonkun kuvan perusteella.
Niin paljon kiinnosti sinuakin, että piti tulla
Kertomaan miten hyvä olet.
Vierailija kirjoitti:
jatkakaa jatkakaa...
elämä on av:llä!
Niin. Sinäkin olet täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen koronasinkku.
Tässä joutuu niin paljon pesemään käsiään, että olen jättänyt sormukset kaappiin.
Naimisissa kuitenkin ollut jo 32 vuotta ja yhä olen.
Tuskinpa koronan pelko syynä Marinilla, kun useita kertoja kesän aikana kutsunut 20-30 tuntematonta ihmistä bilettämään virka-asunnolleen.
Miten muuten sinun avioliittosi pituus liittyy Mariniin ja ketjun aiheeseen? Pitäisikö olla vaikuttunut?
Pitäisi. Ei ihan kaikilta onnistu.
No sitten ei ole. So what?