Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaihtoon

Vierailija
30.12.2014 |

Olen seurustellut puoli vuotta hyvän miehen kanssa. Seksi on hyvää eikä meistä kumpikaan pihtaile. Tulemme myös toimeen toisen lähipiirin kanssa. Meillä ei suhteessa ole mitään ongelmia, riitely on todella vähäistä. Mietin kuitenkin lähes päivittäin miehen jättämistä. Olenko vain parisuhdekammoinen vai kannattaako mies laittaa vaihtoon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/5 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ kun niin kerran itte sanot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelepa asiasta miehesi kanssa pikemminkin kuin täällä palstalla. Joku syyhän tuohon on ja hänen tulee tietää että suhteessanne on ongelma. Hän ei voi asialle mitään tehdä, jos et paljasta ongelman olemassaoloa.

Kannattaa ehkä purkaa suhde, jos itse et koe voivasi suhteeseen sitoutua. Se on reilumpaa teille molemmille ja miehellekin jää vielä mahdollisuus perheen perustamiseen uuden paremman suhteen löydettyään. 

Vierailija
4/5 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies vaihtamalla parane. Käy välillä vieraissa hakemassa paksumpaa. Mutta muista. Enne kuin menet vieraan kanssa sänkyyn, varmista vehkeen koko.

Rauno

Vierailija
5/5 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä, sun täytyy itse selvittää miksi haluat jättää miehesi ja vasta sen jälkeen voit yrittää korjata tuon, tuo pitää kuitenkin selvittää heti tai edes mahdollisimman pian. Ei tuo ole reilua toista kohtaan ja itsekin kärsit ehkä, jos mistään nyt välität?

N30yli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi