vaimokkeeni siskon kanssa
tulevan vaimoni isosiskon nainti aina kun tulee yökylään..pieni morkkis mutta tätä jatkunut vuosia.ilmeisesti ei periaatteessa ole paha juttu eikä pettämistä.näin perustelin itselleni
Kommentit (7)
Periaatteessa täysin tuomittavaa teidän molempien puolelta. Tietääkö vaimokkeesi asiasta? Miten suhtautuu?
Oletko kertonut asiasta vaimokkeellesi? Jos et voi kertoa, niin sitten homma ei ole ok.
Mitä teen? puolisoni lähti mökille poikani ja hänen vaimonsa kanssa. Tytärpuoleni kävi eilen meillä ja sanoi, heidän avioliitto päättyy ja että ero on varma. Hän oli laittautunut ja nahkasaappaat jalassa ja tissit oikein pömpötti, nännit näkyivät myös. Sanoi minulle tuletko huomenna naimaan minua kun lapset ja ukko lähtevät helsinkiin katsomaan lätkämatsia. Mitä teen käytänkö tilaisuutta hyväkseen, tytärpuoli sanoi ettei ole saanut munaa kolmeen kuukauteen, ajattelin avittaa. Teenkö oikein vai väärin kun minulla on myös tunteita että pääsisi panemaan oikein kunnolla. M
Meillä pystyy ulkoa tirkistellä saunaan ja pesutilaan. Vaimo käy siskonsa kanssa saunassa olen pari kertaa käynyt kurkkimassa. Siskonsa on 25v urheilumimmi. Monesti oon jälkeenpäin runkannu noille näkymille. T.aviomies
Ja lisäyksenä olen ajatellut jos joskus saisin molemmat samaan aikaan..se asia vasta kypsymässä ja odottaa oikeaa hetkeä