Teneriffa loka-marraskuussa
Ajattelimme lähteä ensivuonna loka-marraskuussa viikoksi Teneriffalle, mutta meillä on kaksi kriteeriä:
Haluamme asua kolmiossa (meitä 2 aikuista ja 2 lasta (iät 2 ja 5)) ja haluamme paikan jossa on All inclusive! Mitä tehdä???
Kommentit (4)
Olimme pkolme vuotta sitten Playa Paraisolla, ja nyt en muka "näe" muita hyviä vaihtoehtoja.... siksi ajattelin kysyä ammattilaiselta :)
Isot kaupungit ei kiinnosta, juuri tuollainen "kyläpahanen" olisi meidän juttu. Extrahyvä olisi, jos paikka olisi lähempänä Loro Parkkia kuin Paraiso.
Kyllähän näitä kriteereitä on, siksi hakukoneella kyllästyin surffaamaan. Ja ainahan on se sama paikka siellä missä jo oltiin...
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 13:00"]
Olimme pkolme vuotta sitten Playa Paraisolla, ja nyt en muka "näe" muita hyviä vaihtoehtoja.... siksi ajattelin kysyä ammattilaiselta :)
Isot kaupungit ei kiinnosta, juuri tuollainen "kyläpahanen" olisi meidän juttu. Extrahyvä olisi, jos paikka olisi lähempänä Loro Parkkia kuin Paraiso.
Kyllähän näitä kriteereitä on, siksi hakukoneella kyllästyin surffaamaan. Ja ainahan on se sama paikka siellä missä jo oltiin...
[/quote]
Minä tuossa vastasin ylempänä. Itse matkustan paljon. Ja huomaan myös itsessäni sen, että "sokeutuu" ja ihan, kuin vain näkisi ne tutut kohteet ja hotellit. Parhaillaan katselen meille matkaa maaliskuulle ja kummasti sitä katselee Teneriffaa, Lanzarotea ja Bahia Feliziä. Yritän avartaa matkailuani ja löytää uuden kohteen :) Toki taas tuttuun paikkaan ja hotelliin on helppo mennä. Tietää mitä saa ja missä mitäkin on. Meillä, kun on vaan aina viikko aikaa lomailla niin ei mene aikaa etsiessä. Tuttu paikka viikoksi niin se on todella sellainen löhöloma mikä on meille tarkoituskin. Ja olemme pyrkineet siihen, että joka vuosi olisi ainakin yksi uusi kohde.
t. kakkonen ja ei en ole Finnmatkoilla töissä- Matkustan vaan ahkerasti, mutta Finnmatkat on meidän ykkönen matkatoimistoissa. Ja heidän kyydissä 95% matkoista.
Hei
Teneriffalta löytyy kyllä kivoja hotelleja joissa on kolmioita ja All Inclusive.
Näitä hotelleja ovat:
http://www.finnmatkat.fi/lomakohde/espanja/teneriffa/playa-paraiso/clubhotel-riu-buena-vista/pc-000002156/?season=talvi-14-15
http://www.finnmatkat.fi/lomakohde/espanja/teneriffa/playa-de-las-americas/parque-cristobal/pc-000002139/?season=talvi-14-15
Loro Park sijaitsee Puerto De La Cruzissa joka taasen ei ole ilmastollisesti se lämpimin paikka Teneriffalla.
Loro Parkiin pääsee kyllä etelästäkin kätevästi mm. Finnmatkojen retken mukana.
Etelä Teneriffalla on myös kiva eläinpuisto Jungle Park. Tämä sijaitsee vain 10 minuutin taksimatkan päässä Playa De Las Americasista.
Terveisin
Finnmatkat/Tiina
Onhan tuolla tarjontaa. Esimerkiksi Teneriffa, Playa de las Americas ja hotelli
Blue Star Oasis FFFF.
2 aikuista, 2 lasta, kolmio, all inc kustantaa 3192€. Ja tuohon päälle kuljetukset yms mitä haluaa. Lähtöpäivä 3.11.2015.
Blue Star Parque Cristobal FFFF
toisena vaihtoehtona. Hintataso sama.
Aluetta et ole tarkentanut. Mainitsit vain Teneriffan. Itse löysin nuo heti alkuun laittamalla hakuun 2 aikuista + 2 lasta, iät, arpomalla lähtöpäivä marraskuulle. Ja lisäsin hakuun all inclusiven.
Jos haluat tietyn huonekoon ja tietyt kriteerit aterioista jne niin suosittelen varaamaan/ostamaan matkan pikaisesti. Nopeat ottavat parhaimmat.
Itse olin juuri Teneriffalla ja tykkäsin paikasta. Aurinkoiset päivät osuivat meidän lomaviikolle.