Mitä täytteitä kuuluu tortilloihinne?
Laittakaapa listaa, mitä täytteitä tarjoatte tortillojen kanssa. Jospa saisi jotain hyviä uusia ideoita tähän perinteiseen uuden vuoden ateriaan!
Kommentit (60)
Jauhelihalla:
Jauhelihaa (mausteet: valkkari, suola,pippuri, paprika, cayenne, korianteri, sinapinsiement jne.), härkäpavut chilikastikkeessa, guacamole, salsa, juusto, creme fraiche, tomaatti ja jalapeno.
Kanalla:
Kanaa (mausteet samat kuin jauhelihassa), salaattia, tomaattia ym. kasviksia, bonjour taco-tuorejuusto, salsa, jalapeno
Ot, mutta googlatkaa tortillalasagne! On taivaallista! Parempaa kuin tortillat ja lasagne yhteensä!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:48"]
Hitto kun alkoi nyt tekemään mieli tortilloja...
[/quote]
Nyt on K-Citymarketissa tarjouksessa kaksi pakettia Santa Marian tortilloja kaksi euroa. Sanon vain, koska olen itse ajatellut nimittäin käyttää tarjouksen.
[/quote]
niin, eikös kuulostakin mahtavalta tämä maksalaatikko-kinuskiversio ja vielä kettukarkeilla, nams!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:52"]
[/quote]
niin, eikös kuulostakin mahtavalta tämä maksalaatikko-kinuskiversio ja vielä kettukarkeilla, nams!
[/quote]
Joo, kuulostaa, kuulostaa. Minä lisään siihen vielä koiranmakkaraa sekaan.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:52"]
[/quote]
[/quote]
Joo, kuulostaa, kuulostaa. Minä lisään siihen vielä koiranmakkaraa sekaan.
[/quote]
Meillä siihen tulee myös Kekkilän kanankakkaa. Etenkin silloin kun kanssamme aterioi Frangesteinin hirviö niin hänelle kovasti mieleen tuo kanankakka.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:28"]
Jauhelihaa, salaattia, ananasta, persikkaa, punasipulia, valkosipulia, fetaa. Salsaa ja creme fraichea. Nam.
[/quote] tassahan tuli jalkiruokakin kreikkalaisen fetan kanssa meksikolaiseen ruokaan :D
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:07"]
Ei kyllä ikinä syödä, sen verran wt
[/quote]
Ettekö söisi edes silloin, jos Fragesteinin hirviö kaikessa komeudessaan sen teille tarjoaisi ja tortillat tuoksyisivat ihanasti kanankakalle ja hirviö sanoisi:"Saisiko olla tortti torttu tartti...ööö... mikä se nyt oli: uudenvuoden torttuja?" ja vääntäs housuunkin yhen tortun. Mihin sen laittaisi, niin tietenkin tortillojen väliin, minnekäs sitä nyt muualle? ;)
Maustettua jauhelihaa tai papu-sipuli-sienisörsseliä, salsaa, salaattia, guacamolea, ranskankermaa, juustoraastetta. Muista täytteistä riippuen lisäksi myös tomaattia, paprikaa, kurkkua.
Kylässä on täytteinä ollut myös esim. feta, raejuusto, tsatziki tai tölkkiananas. Näitä en itse käytä, mutta eipä sekään väärin kai ole, vaan lähinnä "eurooppalaistunut" versio.
Soijarouhe sipulilla ja tacomausteella, kurkkua, salaattia, tomaattia, paprikaa, korianteria, itse tehtyä guacamolea, ananasta, salsaa ja juustonachoja vielä tortillan väliin rapsakkuutta tuomaan! Nams.
Kana/jauheliha
salaatti+tomaatti+kurkku
sipuli
salsa
juustokastike
fetajuusto
paprika
jalapeno
oliivi
ananas
Pavut tai tölkkimaissi tacomaustetun soijarouheen seassa ovat myös hyviä!
meillä eu tässä talossa syödä enää tortilloja kun lapset on muuttaneet jo kotoa. Meillä tortillaksi riittänee hyvin tuo miehen muna. Se on minun ja mieheni tortilla.
jauheliha/kana/kebab-liha,kurkkua,cheddar-juustoa,kermaviili tai turkkilaista jogurttia,salaattia,paprikaa,sipulia,salsaa ja jos haluaa tulisempaa niin jalopenoja. kaikki tietysti omissa kipoissaan ja kukin ottaa mit haluaa
Jauhelihakastike jossa valkoisia papuja. Salaattia, mieluiten jäävuori. Tomaattia, kurkkua ja paprikaa siivuina, juustoraastetta, kermaviiliä, tulista salsaa, guacamolea.