Mitä täytteitä kuuluu tortilloihinne?
Laittakaapa listaa, mitä täytteitä tarjoatte tortillojen kanssa. Jospa saisi jotain hyviä uusia ideoita tähän perinteiseen uuden vuoden ateriaan!
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:30"]
meillä eu tässä talossa syödä enää tortilloja kun lapset on muuttaneet jo kotoa. Meillä tortillaksi riittänee hyvin tuo miehen muna. Se on minun ja mieheni tortilla.
[/quote]
Eikö edes Frankesteinin kanankakkatortilla maistu?
Jos joku haluaa täytettä tortillaansa ni täältä saa ;)
Kanaa tai jauhelihaa, maissia, kurkkua, salaattia, tomaattia, paprikaa..
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:34"]
Voi vittu rupes tekee mieli tortilloi!! Kääk!!
[/quote] Ihan paras! Nii mullaki!!! :-)
http://chocochili.net/2011/03/paputahna/
Tämä paputahna sopii aivan loistavasti tortillan täytteeksi.
Tylsä tavallinen:
-kana +fajitamaustepussi
-jauheliha + tortillamaustepussi
-salaattia
-kirsikkatomaattia
-kurkkua
-punasipulia
-medium salsa
Perus mutta ah niin hyvää!
Fajitamaustettua kanaa, jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia, ananasta, juustoraastetta, fetajuustoa ja salsakastiketta.
Paistettua kanaa, paprikaa ja sipulia (maustettu fajita-mausteella), paholaisen hilloa, ranskankermas ja guacamolea. Jotain salaattiaki jos on. Parasta ikinä <3
Jäävuorisalaattia, kurkkua, paprikaa, tomaattia, guacamolea, cheddar-kastiketta. Joko ei lihaa ollenkaan, tai sitten ihan pieni määrä maustettua kanaa.
Ja mä luin että trolli-iltoihinne!
Teen aina itse tomaattikastikkeen missä on texmex maustrtta, jotain lihaa, salaattia, juustolevitettä, raejuustoa.
Fetaa, mozzarellaa, ananasta, paprikaa.
Ananas, paprika, punasipuli, tomaatti, jauheliha, avocado, creme fraice, dippikastike esim taco, juustodippi, salsa, salaatti.
Luomu ylämäänkarjaa tai papuja. Avokadoa.
Paistettua halloumia, bbq-kastikkeessa käristettyä punasipulia ja paprikaa, kidneypapuja, tuoretta korianteria, guacamolea, maissia, raastettua chiligoudaa, säilykejalapenoja...
Kana tai jauheliha, kurkku, tomaatti (tai itsetehty salsa), paprika, vihreä salaatti.. joskus lihan tilalla feta tai quorn
Joulukinkkua ja porkkanalaatikkoa
kanaa, tonnikalaa, fetaa, riisiä, sinappia, ripulilientä, chiliä. NAMI!