Miksi mun mies on tälläinen?
Moittii usein ulkonäköäni vihjailevasti, on oikea natsi -> haluaa päättää kaikesta, peruu lupauksiaan ja eikä minun saisi käydä ystävien kanssa ulkona tai edes shoppailemassa. Tänään olin alennusmyyntejä kiertämässä muutaman tunnin niin mies nyt sitten mököttää. Yritin lepytellä ja puhua mukavia mutta sain vain tiuskimista takaisin. Kaiken huippu oli se että kehotti lähtemään vieraisiin, kun pyysin päästä kainaloon ja että olisi touhuiltu jotain. Diagnoosi?
Kommentit (6)
Mitä väliä, miksi hän on tuollainen? Sillä on merkitystä, miksi olet tuollaisen kanssa??? Milloin salloit hänen kohtelevan sua noin huonosti?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:47"]Mitä väliä, miksi hän on tuollainen? Sillä on merkitystä, miksi olet tuollaisen kanssa??? Milloin salloit hänen kohtelevan sua noin huonosti?
[/quote]
En tiedä itsekään...
Ap, sinullekin voisi psykiatrinen hoito olla paikallaan, koska suostut seurustelemaan moisen korpin kanssa. Oletko ajatellut, että saatat kärsiä läheisriippuvuudesta tai alemmuuskompleksista? Psykiatrinen konsultaatio on myös kohdallasi ehdottomasti paikallaan. Samoin kannattaa jättää mies mahdollisimman pian.
Narsismin oireyhtymä taitaa miehelläsi olla. Suosittele hänelle ajan varaamista kallonkutistajan vastaanotolle.