siis miksi se herättää paheksuntaa, että nainen
haluaa seksissä ensisijaisesti tyydyttää itsensä?
Kommentit (15)
Varmaan vaan sitten itsekkäissä miehissä? Useimmitenhan se on se mies joka vaan haluaa oman tyydytyksensä.
Harvoin jos ikinä, olen kuuullutkaan naisesta, joka saa orgasmin ja jättää sitten miehen kylmksi, paitsi jos se mies ei vaan saa.Nainen antas kyllä.
Mutta usein niin, että mies saa ja jättää sitten vaan naisen tyydyttämättä. Normia, ikävä kyllä.
Oma kokemus on että miehet nimenomaan yleensä ovat paljon enemmän innoissaan, jos mä saan ja olen ihan sairaan villinä ottamassa mitä haluan. Tykkään siis kyllä saada monta orgasmia myös ja tätä ei kaikki miehet kyllä jaksa tai ehkä ymmärrä. Harmi:)
Se on ihan ok, kunhan ei vain makaa paikallaan. Parisuhteessa asia on sitten eri. Sooloseksissä olisi ihan suotavaakin tyydyttää itsensä.
Mitä helvetinvittua?!
Mene, lihava kaulapartainen ap, ulisemaan laudallesi.
Sii oma mies haluaa antaa aina paljonorgasmeja, mutta ne yksittäiset ei ikinä,haluavat vain oman tyydytyksensä. Näin se menee.
Ehkä, jos maksullinen seuralainen olisi vähäisesti asiakaspalveluhenkinen, paheksuisin. Kuka tuota paheksuu muuten?
Ei se herätä paheksuntaa. Se herättää jos nainen ei ollenkaan tee orgasmin eteen mitään, vaan makaa. Oli sitten kyse kumman orgasmista tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Sii oma mies haluaa antaa aina paljonorgasmeja, mutta ne yksittäiset ei ikinä,haluavat vain oman tyydytyksensä. Näin se menee.
Kannattaa varmaan sitten harrastaa seksiä vain sen oman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan sitten harrastaa seksiä vain sen oman miehen kanssa.
Niin teenkin! Nuo oli huomioita ennen miestäni. Oma on paras, ollut jo kauuuuaaaan!
Miksi se ei herättäisi paheksuntaa? Juuri tuosta syystä miehiä on haukuttu vuosikymmenet.
Se on mielenkiintoista että sama mamma paheksuu miehiä tästä jokaisessa ketjussa, ja sitten tekee ketjun ja kysyy miksi naisia paheksutaan. Kun kysytään missä ja koska paheksutaan, niin vastausta ei tule. Agenda on vain moittia miehiä siitä että ovat miehiä, joko suoraan tai passiivisagressiivisesti. Ap, ole hyvä ja vastaa: Miksi kysyt pelkästään naisista? Osaatko perustella?
nosto