Mitä olet saanut aikaan tänään?
Millainen päivä sinulla on ollut tänään? Mitä asioita olet saanut aikaan? Mitä ehkä vielä aiot tehdä?
Onko päivä ollut aikaansaamisten osalta sinulle normaali, vai tavallista tehokkaampi/saamattomampi?
Aloitan itse:
- Siivosin keittiön, joka olikin päässyt tosi sotkuiseen ja likaiseen kuntoon. Tein oikein kunnon jynssäyksen eli tiskit + kaikki pinnat sekä lajittelin ja vein pois kaiken ylimääräisen kuten tyhjät kipot ja kartongit.
- Lenkitin koiraa 45 min. Tämä nyt tapahtuu joka päivä, mutta silti se aina tuntuu pieneltä saavutukselta, saa jotain aikaiseksi ja samalla itse raitista ilmaa ja ulkoilua.
-Kävin ruokakaupassa, näillä ostoksilla pärjää ainakin seuraavat 4-5 päivää.
- Tein ruoan täksi ja huomiseksi päiväksi
- Leikkasin koiran kynnet
-Venyttelin.
Minulle tämä on normaalia enemmän aikaansaamista. Olen yleensä tosi vähäenerginen ja saan aika vähän aikaan päivätöiden lisäksi. Tänään on sunnuntai, joten oli energiaa tehdä enemmän kun oli nukkunut paremmin eikä ollut töitä.
Topikin tein inspiroitumisen vuoksi :) Saan aina tsemppiä omaan arkeen kun näen muiden ihmisten olevan tehokkaita ja tekevän asioita.
Eli kerro mitä olet tänään saanut aikaan? :)
Kommentit (56)
Kävin kaupassa, tein ruokaa, siivosin keittiön, poistin kalkin vesihanasta, pesin kylpyhuoneen- lattiakaivot, wc pöntön, poistin kalkkia hanasta ja suihkupäistä, pesin lattian ja pyyhin seinät.
Tein 200 euroa puhdasta voittoa urheiluvedonlyönnissä. Tyypillinen päivävoitto päivätyön tienestien lisäksi.
Jos minulla olisi jokin turhake kuten koira niin en pystyisi tällaisia lisätuloja tekemään, koska kohteet on valittava huolella.
Monenlaista showta. Päivä ja ilta mennyt työn merkeissä,🥲
Mies53v
Tulin aamupäivällä Ruotsista. Pessyt pyykkiä, lukenut Hesarit, kattonut töllöä, valmistautunut töihin. Normaalia laiskempi päivä. Huomenna taas paluu arkeen.
En yhtikäs mitään. Makaan sairaalassa pahan yleisinfektion (bakteeri verenkierrossa) takia ja olo on ihan voimaton. Just ja just jaksoin aamulla käydä suihkussa ja pestä hampaat. Sen jälkeen nukuinkin sitten tunnin päiväunet…
Kävelin 14 km. Ei ole varaa autoon eikä ajokorttiin. Ei ollut pahemmin muita kulkijoita. Kaikilla muilla on auto ja lähes jokaisessa näkemässäni autossa istui kuski yksinään. Mietin siinä kulkiessani, että milloinkahan minulla alkaa sellainen elämä, että on edes itsestäänselvyydet saatavissa: autot, ystäviä, työ, josta saa palkkaa, jolla pystyy elämään...
Maanantai ei mittään,
Tiistai ei mittään,
.
.
.
.
Sunnuntai ei sitäkään mittään
Tänään sunnuntaina oli aika perussunnuntai, ei mitään kovin erityistä tekemistä, mutta jotain kuitenkin
- olen käynyt lenkittämässä koiranpentua
- luin sunnuntain sanomalehden
- astianpesukoneella astioiden pesua
- pyykkikoneella pyykkien pesua
- maksoin nettiliittymän laskun
- kokkasin aamupalan ja lounaan lapsille
- ruokin myös koiranpennun
- kuljetin lapset juna-asemalle
- kävin ostamassa dekkarin kierrätettynä
- laitoin nettikirppikselle pari huonekalua myyntiin
- vein muovit, biojätteen ja sekajätteen roska-astioihin
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa, tein ruokaa, siivosin keittiön, poistin kalkin vesihanasta, pesin kylpyhuoneen- lattiakaivot, wc pöntön, poistin kalkkia hanasta ja suihkupäistä, pesin lattian ja pyyhin seinät.
Tuossa on sulle mitalli. Olet sää niin sankari. Sarkasmia kun ei osaa edes sunnuntaina relata.
Rauhallinen aamupala, sitten porukalla ulos metsään koiran kanssa. Ruoan laitto, samalla pari koneellista pyykkiä ja lautapelejä. Sen jälkeen katseltiin telkkarista yhtä sarjaa yksi jakso, sitten vietiin esikoinen juna-asemalle ja lähdettiin vielä iltakävelylle. Soitto iäkkäälle sukulaiselle, sauna ja nyt vielä hetki katsellaan telkkaria.
Luin aamulla pitkään lehteä, kuten usein sunnuntaisin.
Syysloman päätteeksi helpotin alkavaa viikkoa tekemällä muutaman tunnin töitä. Yleensä en ikinä tee töitä viikonloppuna, mutta nyt halusin vähentää ensi viikon työkuormaa.
Kävin lähimetsässä koiran kanssa ja keräsin suppiksia. Putsasin ne kotona ja kuuntelin samalla äänikirjaa.
Tein sienipastaa. Avattiin volkkari.
Katsoin hyvän leffan. Nyt kirjan kanssa sänkyyn.
Nyt töissä. Työpäivän jälkeen varmaan koomaan sohvalla ja yritän saada jotain ruokaa väsättyä illaksi ja huomiseksi työevääksi. Sekin iso ponnistus. Vaativa työ ja uniongelmat on pop yhdistelmä..
Tehnyt työpäivän, käyttänyt koirat lenkillä ennen ja jälkeen. Siivous tänään tavoitteena kotona, teen niin paljon kuin jaksan, tehtävää täällä kyllä riittää.
Olin 7 tuntia seurani kisoissa vapaaehtoisena ja kisasin itsekin. Sitten hoidin vielä seuran someasioita. Nyt laitan ruokaa. En jaksa eritellä, mitä siellä kisoissa tapahtui.