Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet saanut aikaan tänään?

Vierailija
24.10.2021 |

Millainen päivä sinulla on ollut tänään? Mitä asioita olet saanut aikaan? Mitä ehkä vielä aiot tehdä?

Onko päivä ollut aikaansaamisten osalta sinulle normaali, vai tavallista tehokkaampi/saamattomampi?

Aloitan itse:
- Siivosin keittiön, joka olikin päässyt tosi sotkuiseen ja likaiseen kuntoon. Tein oikein kunnon jynssäyksen eli tiskit + kaikki pinnat sekä lajittelin ja vein pois kaiken ylimääräisen kuten tyhjät kipot ja kartongit.

- Lenkitin koiraa 45 min. Tämä nyt tapahtuu joka päivä, mutta silti se aina tuntuu pieneltä saavutukselta, saa jotain aikaiseksi ja samalla itse raitista ilmaa ja ulkoilua.

-Kävin ruokakaupassa, näillä ostoksilla pärjää ainakin seuraavat 4-5 päivää.

- Tein ruoan täksi ja huomiseksi päiväksi

- Leikkasin koiran kynnet

-Venyttelin.

Minulle tämä on normaalia enemmän aikaansaamista. Olen yleensä tosi vähäenerginen ja saan aika vähän aikaan päivätöiden lisäksi. Tänään on sunnuntai, joten oli energiaa tehdä enemmän kun oli nukkunut paremmin eikä ollut töitä.

Topikin tein inspiroitumisen vuoksi :) Saan aina tsemppiä omaan arkeen kun näen muiden ihmisten olevan tehokkaita ja tekevän asioita.

Eli kerro mitä olet tänään saanut aikaan? :)

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla salilla ja tein ruokaa. Peruslaiska ja epäsosiaalinen viikonloppu.

Vierailija
2/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen levännyt koko päivän hypätäkseni huomenna oravanpyörään ja tuottamaan lisäarvoa omistajalle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein mitään.Kävin kaupassa ja apteekissa.Sitten tulin kotiin lämmitin takan ja join samalla pari olutta.

M38

Vierailija
4/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin kauppareissuihin 4 tuntia. Kävi työstä sillä en tykkää vaatteiden sovittamisesta ja ostamisesta. Selkä märkänä saa raahautua liikkeestä toiseen.

Vierailija
5/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imuroinut koko kämpän, pyyhkinyt pölyjä ja tiskannut. Kohta vaihdan lakanat ja sitten menen suihkuun.

Palkinnoksi katson uusimman videopostauksen ilmailuaiheiselta youtubekanavalta 74 Gear. Se tulee joka sunnuntai alkuillasta.

Vierailija
6/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armon virta Sipoossa Vapaakirkon YouTube Asko Toivola armon virta .

Vierailija
7/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE Areena Gere elokuva liikemiehestä

Vierailija
8/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rötköttänyt sohvalla telkkaria katsoen..

Vierailija
9/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa 

Kävin pyöräilemässä

Söin kohtuullisesti

Vierailija
10/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioiksemme pidimme lepopäivän. Kolme viimeistä viikkoa on ollut vähän liian haipakkaa.

Vierailija
11/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin lakanat ja pesin pyykkiä. Näpyttelin reklamaation ostamastani viallisesta tuotteesta, toivon saavani jotain hyvitystä. Kävin kävellen ruokakaupassa. Pyöritin hulavannetta 15 minuuttia. Päivä huipentuu illalla hemmotteluhetkeen; aion tehdä vartalokuorinnan, ajelen säärikarvat ja laitan hius- sekä kasvonaamion. :) Melko keskiverto päivä.

Vierailija
12/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään kotitöitä. Kävin kirkossa ja olen sen jälkeen kuunnellut radio patmosta. Viikonloppu on lepäämistä varten.

Vierailija
13/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollasin ihmisiä taas aivan turhaan raivon ja pelon partaalle.

Te ootte niin helppoja.

Vierailija
14/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kävellen kuntosalilla aamupäivästä; kävelyä yhteensä 7 km ja 30 min kahvakuulatreeni. Laitoin pyykkiä kaappiin ja uutta pyörimään. Viikonlopun ohjelmassa oli uunin pesu, koska tilaamani vaihtotiivisteet saapuivat. Lahjoin teini-pojan rahalla jynssäämään uunin puhtaaksi. Diili oli molemmille mieluinen. Kävin isosti ruokaostoksilla. Aika normi sunnuntai-suoritus. Poikkeuksellisesti en tehnyt lainkaan ruokaa, kun oli jäljellä vaikka mitä tähteitä. Pyrin urheilemaan viikonloppuna molempina päivinä. Haravointi jäi tekemättä, kun ehti alkaa satamaan, mutta laitan liikunnan viikonlopun ykkösprioriteetiksi.

Vierailija
15/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tein muksuille välipalaa. Muutoin olen koomaillut tietokoneella.

Vierailija
16/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin suihkussa ja söin eilisiä tähteitä.

Oon kipeenä ja nukunut suurimmaksi osaksi viimeiset 4 vrk. Eilen tein ruokaa ja nukuin.

Vierailija
17/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljon mitään. Tyhjensin ja täytin astianpesukoneen kaksi kertaa, pesin ja kuivasin myös vaatteita ja pyyhkeitä, laitoin lohta uunissa, vein roskia kaksi kertaa. En pahemmin muuta.

Vierailija
18/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ulkoillut 3,5v lapsen kanssa kaksi kertaa, n. tunnin pätkät aamupäivällä ja iltapäivällä metsässä/ puistossa.

-käynyt kaverin kanssa n. tunnin rauhallisella kävelyllä hörppien take away kahvia.

- tehnyt ruokaa.

- pessyt pyykkiä ja siivonnut keittiötä.

Aika perus päivä viikonloppuna. :)

Vierailija
19/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkität koiraa ainoastaan 45minuuttia päivittäin??

Vierailija
20/56 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 3. Kello ois soinu 5. En saanu enää unta. Lähdin töihin. Sain lapset töissä syömään vihanneksia ja hedelmiä vähän eri taktiikalla ku ennen, olin siitä iloinen. Tulin kotiin ja tein ruokaa. Loppuilta menee varmaan omalla painollaan ja lähden nukkumaan ennen 21.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan