Koska imetysfanaatikot ymmärtävät, ettei imetys tee parempaa äitiä
Naurettavaa haukkua huonoksi äidiksi jos ei imetä. Kaikki ei siihen pysty tai halua. Mä varmaan oksentaisin kuvotuksesta, jos joku pakottaisi imettämään lasta, sitten joskus kun lapsia hommaan.
Kommentit (761)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:24"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:42"]Minäpä en imettänyt sen vuoksi koska poltin tupakkaa enkä halunnut syöttää vauvalle sitä myrkkyä. Mitäs tästä sanotte? :) Antakaahan tulla oikein sydämenne kyllyydestä, utareet hölskyen! [/quote] Poltitko myös raskausaikana? [/quote] En. [/quote] Jos pystyit olemaan 9kk polttamatta, niin mikset jatkanut sitä synnytyksen jälkeekin? [/quote] Olipa tyhmä kysymys. No siksi pystyin koska olin raskaana. Synnytyksen jälkeen en enää ollut raskaana. Aika yksinkertaista.
[/quote]
Et ollut raskaana, mutta olisit voinut imettää. Sen sijaan valitsit tupakan ja korvikkeet, ok.
[/quote]
Eli hän oli sen asian suhteen huono äiti, *tadaaaaa* !!
Nyt voidaankin lopettaa tämä ketju, käy vielä pian niin että korvikefanaatikot tukehtuu korvikkeeseensa ja sitähän ei kukaan halua.
[/quote]
Eh, jos teidän pervo perheessä aikuisetkin juovat äidinmaitoa ei se tarkoita että korvikeperheissä aikuiset joisivat korviketta.
Jotkut kirjoittajat vetävät tässä ketjussa kylä niin tunteella, että he eivät taida edes lukea mitä toinen on kirjoittanut vaan alkavat vaan paasata...
Toistetaanpa siis: Se, että sanoo äidinmaidon olevan vauvalle soveliaanpaa ruokaa kuin korvike, ei tee kenestäkään imetysfanaatikkoa. Edes se ei tee henkilöstä imetysfanaatikkoa, että sanoo imetyksen lähes aina onnistuvan, jos äiti niin haluaa. Nämä kaksi asiaahan ovat ihan neutraaleja faktoja. Niiden sanomisella ei ole mitän tekemistä sen kanssa, että henkilö automaattisesti muuttuisi joksikin tunteettomaksi moukaksi, joka kaupassa haukkuu korviketta ostavaa äitiä tai arvostelee ystävän kummin kaimaa, naapuriaan tai edes ystäväänsä/sukulaistansa joka ei syystä tai toisesta imetä. Se, että reaalimaailmaan ja netiin mahtuu idioottimaisesti käyttäytyviä imetysfanaatikkoja, ei tee yhdestäkään imetyksen eduista asiapohjalla keskustelevasta hölmöläistä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:38"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:24"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:42"]Minäpä en imettänyt sen vuoksi koska poltin tupakkaa enkä halunnut syöttää vauvalle sitä myrkkyä. Mitäs tästä sanotte? :) Antakaahan tulla oikein sydämenne kyllyydestä, utareet hölskyen! [/quote] Poltitko myös raskausaikana? [/quote] En. [/quote] Jos pystyit olemaan 9kk polttamatta, niin mikset jatkanut sitä synnytyksen jälkeekin? [/quote] Olipa tyhmä kysymys. No siksi pystyin koska olin raskaana. Synnytyksen jälkeen en enää ollut raskaana. Aika yksinkertaista. [/quote] Et ollut raskaana, mutta olisit voinut imettää. Sen sijaan valitsit tupakan ja korvikkeet, ok. [/quote] Niin valitsin. :)
[/quote]
Tämä kertoo jo tarpeeksi.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:38"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:24"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:42"]Minäpä en imettänyt sen vuoksi koska poltin tupakkaa enkä halunnut syöttää vauvalle sitä myrkkyä. Mitäs tästä sanotte? :) Antakaahan tulla oikein sydämenne kyllyydestä, utareet hölskyen! [/quote] Poltitko myös raskausaikana? [/quote] En. [/quote] Jos pystyit olemaan 9kk polttamatta, niin mikset jatkanut sitä synnytyksen jälkeekin? [/quote] Olipa tyhmä kysymys. No siksi pystyin koska olin raskaana. Synnytyksen jälkeen en enää ollut raskaana. Aika yksinkertaista. [/quote] Et ollut raskaana, mutta olisit voinut imettää. Sen sijaan valitsit tupakan ja korvikkeet, ok. [/quote] Niin valitsin. :)
[/quote]
Tämä kertoo jo tarpeeksi.
[/quote]
Niin mistä? Siitä että olen huono äiti? :) Selvä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 11:47"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 09:31"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:18"]Minä en rakenteellisesta syystä voinut tulla raskaksi ilman ivf-ruljanssia. Pitäisikö minun nyt pää punaisena alkaa huutaa, että ne, jotka sanovat raskautumisen olevan useimmille naisille suhteelisen helppoa ja/tai pitävät ns. luonnollisilla keinoilla raskaaksi tulemista parempana vaihtoehtona kuin hedelmöityshoidoilla raskautumista, ovat raskausfanaatikkoja, kylmiä tunteettomia p****aisia? Miksi tällaisten faktojen kuulemisen pitäisi saada minut kauhean tunnekuohun valtaan? Faktat ovat faktoja. Ilkeä/moukkamainen/tms. käytös on asia erikseen. [/quote] No siis tottahan on ettei sinusta luonto äitiä tarkoittanut. Katsos luonto karsisi ne huonot ja heikot. Mietihän tätä hetki. [/quote] Joo minä mietin. Hhhmm. Olet Varmasti oikeassa. Ihan yhtä oikeassa kuin olisi se henkilö, jonka mielestä luonto on tarkoittanut, että ne vauvat, joiden äidit eivät pysty imettämään, saavatkin kuolla nälkään. Pahoittelen samantien tuota mautonta ja typerää kommenttiani. En siis todellakaan ajattele noin. Halusin sillä vain alleviivata tuollaisen "luonto ei ole tarkoittanut sinua äidiksi" -väitteen typeryyttä. Korvike on hyvä vaihtoehto, jos imettäminen ei onnistu. Hedelmöityshoidot ovat hyvä vaihtoehto, jos raskaaksi tulo ilman apua ei onnistu. [/quote] Luonto ei ole tarkoittanut sinua äidiksi on fakta eikä mikään typerä väite. ilman hedelmöityshoitoja yms ihmispopulaatio pysyisi aisoissa eikä maailma ylikansoittuisi ja lopulta tuhoutuisi. Vai miksi luonto mielestäsi ikinä olisi kehittänyt sellaisia asioita kuin esim homous tai erilaiset sairaudet? Tai sitten ne naiset jotka eivät luonnollisilla menetelmillä raskaudu. Niimpä. Teidän ei kuuluisi lisääntyä. Piste. Vauvat ovat kyllä selvinneet aikojen saatossa hengissä vaikka oma äiti ei olisi pystynyt imettämään joten vertauskuvasi on huono. [/quote] Sinun juttusi ovat kyllä vähintäänkin yhtä tyhmää luokkaa kuin se, että väittäisin vain äidinmaidon olevan sopivaa ruokaa imeväisikäisille. Luonnolla ei muuten ole mitään tekemistä hedelmöityshoitotarpeeni kanssa. Tarvitsin näet apua raskaaksitulossa aiemmin tapahtuneen lääkärin hoitovirheen vuosi. Eipä sillä, mielelläni suon hedelmöityshoidot myös niille naisille, joiden raskautumisen vaikeudet johtuvat hormonaalisista tai muita "luonnollisista" syistä. Sinun mielestäsi siis olisi ilmeisesti vain oikein, että jotkut naiset vaikkapa kapean lantion vuoksi kuolisivat synnytykseen, sillä "niinhän luonto oli tarkoittanut pitääkseen ihmispopulaation pienempänä". Ja esim. keskosia ei pitäisi pitää "luonnottomilla" keinoilla hengissä, sillä se on luonnon tahdon vastaista. Puhumattakaan nyt siitä, että ihmisten määrä pysyisi luonnon kannalta sopivampana, jos vain lopettaisimme kaikenmaailman sairaiden ja raihnaisten hoitamisen. Joten muistathan ajatella luontoa ja kieltäytyä hoidoista, jos/kun joskus tulevaisuudessa tulet vakavasti sairaaksi/vanhuuden raihnaiseksi. [/quote] Huomaatko? Tätä juuri ajoin takaa. ;) johan alkoi pää punaisena huutaminen. :D
[/quote]
En minä huuda pää punaisena. Itse asiassa juttusi (jonka kaltaisia olen toki saanut ennenkin lukea) eivät minua hetkauta. Minä olen sinut itseni ja valintani kanssa, en minä sinun hyväksyntääsi kaipaa. Kirjoitin vain tuon edellisen viestini osoittaakseni, kuinka ontto tuo "luonto ei ole tarkoittanut..." väittämäsi oli.
Kuten jo edellä sanoin, myönnän täysin, että on parempi tulla raskaaksi ns. luonnollisella tavalla kuin hedelmöityshoitojen avulla. Ei sen sanomisessa mielestäni ole mitään loukkaavaa. Eivätkä edes nuo typerät juttusi minua loukkaa. Ne ainoastaan osoittavat sinun moukkamaisuuttasi, mikä taas ei ole minun ongelmani.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:25"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:38"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:24"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:42"]Minäpä en imettänyt sen vuoksi koska poltin tupakkaa enkä halunnut syöttää vauvalle sitä myrkkyä. Mitäs tästä sanotte? :) Antakaahan tulla oikein sydämenne kyllyydestä, utareet hölskyen! [/quote] Poltitko myös raskausaikana? [/quote] En. [/quote] Jos pystyit olemaan 9kk polttamatta, niin mikset jatkanut sitä synnytyksen jälkeekin? [/quote] Olipa tyhmä kysymys. No siksi pystyin koska olin raskaana. Synnytyksen jälkeen en enää ollut raskaana. Aika yksinkertaista. [/quote] Et ollut raskaana, mutta olisit voinut imettää. Sen sijaan valitsit tupakan ja korvikkeet, ok. [/quote] Niin valitsin. :) [/quote] Tämä kertoo jo tarpeeksi. [/quote] Niin mistä? Siitä että olen huono äiti? :) Selvä.
[/quote]
Se kertoo siitä, että pistit itsesi etusijalle lapsesi sijasta. Tupakanhimo oli tärkeämpi kuin että lapsi olisi saanut parhainta ruokaa, äidinmaitoa. Äidinmaidon lukuisat terveyshyödyt ovat sinulle toissijaisia, mieluummin saastutat itsesi tupakalla kuin tarjoat lapsellesi tuota terveysjuomaa.
Hei, olen 40v ylipainoinen av-elämäntapa-fanaatikkoimettäjä mamma. Päälläni on nansopaita ja haisen parsakaalille. Lapsia minulla on 7 ja vanhin on jo ensimmäisellä luokalla koulussa. Imetän edelleen kaikkia lapsiani, vaikka näistä nahkarukkasista ei oikeastaan enää mitään irtoakkaan, mutta saan imetyksestä niin voimakkaita orgasmeja etten pysty lopettamaan. Harrastan käsityöaiheisia blogeja ja perhepeteilyä. Teen myös tutkielmaa kouluikäisten lasten imetyksen hyödyistä. Avioliitossani ei harrasteta seksiä muutoin kuin lisääntymistarkoituksessa koska kaikki ylimääräinen aikani menee lasteni imettämiseen ja av palstalla korvikeäitien mollaamiseen. Tästä syystä mieheni on redtuben suurkuluttaja ja panee töissä sihteeriään. Kauppareissuilla mieheni kuolaa jokaisen vastaantulevan blondin persettä ja onanoi iltaisin itsensä uneen työhuoneessamme.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:25"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:38"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:24"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:42"]Minäpä en imettänyt sen vuoksi koska poltin tupakkaa enkä halunnut syöttää vauvalle sitä myrkkyä. Mitäs tästä sanotte? :) Antakaahan tulla oikein sydämenne kyllyydestä, utareet hölskyen! [/quote] Poltitko myös raskausaikana? [/quote] En. [/quote] Jos pystyit olemaan 9kk polttamatta, niin mikset jatkanut sitä synnytyksen jälkeekin? [/quote] Olipa tyhmä kysymys. No siksi pystyin koska olin raskaana. Synnytyksen jälkeen en enää ollut raskaana. Aika yksinkertaista. [/quote] Et ollut raskaana, mutta olisit voinut imettää. Sen sijaan valitsit tupakan ja korvikkeet, ok. [/quote] Niin valitsin. :) [/quote] Tämä kertoo jo tarpeeksi. [/quote] Niin mistä? Siitä että olen huono äiti? :) Selvä.
[/quote]
Se kertoo siitä, että pistit itsesi etusijalle lapsesi sijasta. Tupakanhimo oli tärkeämpi kuin että lapsi olisi saanut parhainta ruokaa, äidinmaitoa. Äidinmaidon lukuisat terveyshyödyt ovat sinulle toissijaisia, mieluummin saastutat itsesi tupakalla kuin tarjoat lapsellesi tuota terveysjuomaa.
[/quote]
Mä lähinnä ihmettelen, että jos oli jo raskausajan polttamatta niin miksi ihmeessä aloittaa uudelleen? Oikeastaan se että joiko lapsena korviketta tai ei on aika pieni juttu siihen verrattuna että äiti rakastaisi itseään ja lastaan niin että antaisi hänelle terveen äidin tulevaisuudessakin. Tosin en yhtään ihmettele jos av:lla tupakkakin muuttuu terveystuotteeksi! :D
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:40"]
[/quote]
[/quote]
Niin oli. :) ja niin ovat. :)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:57"]Hei, olen 40v ylipainoinen av-elämäntapa-fanaatikkoimettäjä mamma. Päälläni on nansopaita ja haisen parsakaalille. Lapsia minulla on 7 ja vanhin on jo ensimmäisellä luokalla koulussa. Imetän edelleen kaikkia lapsiani, vaikka näistä nahkarukkasista ei oikeastaan enää mitään irtoakkaan, mutta saan imetyksestä niin voimakkaita orgasmeja etten pysty lopettamaan. Harrastan käsityöaiheisia blogeja ja perhepeteilyä. Teen myös tutkielmaa kouluikäisten lasten imetyksen hyödyistä. Avioliitossani ei harrasteta seksiä muutoin kuin lisääntymistarkoituksessa koska kaikki ylimääräinen aikani menee lasteni imettämiseen ja av palstalla korvikeäitien mollaamiseen. Tästä syystä mieheni on redtuben suurkuluttaja ja panee töissä sihteeriään. Kauppareissuilla mieheni kuolaa jokaisen vastaantulevan blondin persettä ja onanoi iltaisin itsensä uneen työhuoneessamme.
[/quote]
Tässä taas älykäs ihminen antoi tyylinäytteen päänsä sisällöstä. Sitäpaitsi, av-mammat nimenomaan ei imetä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:40"]
[/quote]
[/quote]
Mä lähinnä ihmettelen, että jos oli jo raskausajan polttamatta niin miksi ihmeessä aloittaa uudelleen? Oikeastaan se että joiko lapsena korviketta tai ei on aika pieni juttu siihen verrattuna että äiti rakastaisi itseään ja lastaan niin että antaisi hänelle terveen äidin tulevaisuudessakin. Tosin en yhtään ihmettele jos av:lla tupakkakin muuttuu terveystuotteeksi! :D
[/quote]
No kun teki tupakkaa mieli, siksi aloitin uudestaan. :)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:57"]Hei, olen 40v ylipainoinen av-elämäntapa-fanaatikkoimettäjä mamma. Päälläni on nansopaita ja haisen parsakaalille. Lapsia minulla on 7 ja vanhin on jo ensimmäisellä luokalla koulussa. Imetän edelleen kaikkia lapsiani, vaikka näistä nahkarukkasista ei oikeastaan enää mitään irtoakkaan, mutta saan imetyksestä niin voimakkaita orgasmeja etten pysty lopettamaan. Harrastan käsityöaiheisia blogeja ja perhepeteilyä. Teen myös tutkielmaa kouluikäisten lasten imetyksen hyödyistä. Avioliitossani ei harrasteta seksiä muutoin kuin lisääntymistarkoituksessa koska kaikki ylimääräinen aikani menee lasteni imettämiseen ja av palstalla korvikeäitien mollaamiseen. Tästä syystä mieheni on redtuben suurkuluttaja ja panee töissä sihteeriään. Kauppareissuilla mieheni kuolaa jokaisen vastaantulevan blondin persettä ja onanoi iltaisin itsensä uneen työhuoneessamme.
[/quote]
Tässä taas älykäs ihminen antoi tyylinäytteen päänsä sisällöstä. Sitäpaitsi, av-mammat nimenomaan ei imetä.
[/quote]
Taisi kirpaista. ;D
Ihanko oikeasti joku kuvittelee, että tuollainen jotain kirpaisisi? :D Itse lähinnä nostelin kulmakarvoja ja mietin, miten mielikuvitukseton tuonkin kirjoittaja mahtaa olla. Jos kerran pitää imetyksen valinneita äitejä haukkua, niin tekisivät sen edes jotenkin uudella ja mielikuvitusta osoittavalla tavalla. Noi roikkutissit, seksitön avioelämä ja kauhtuneet Nanson yöpaidat kun on jo niin kulunutta materiaalia :)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:08"]Ihanko oikeasti joku kuvittelee, että tuollainen jotain kirpaisisi? :D Itse lähinnä nostelin kulmakarvoja ja mietin, miten mielikuvitukseton tuonkin kirjoittaja mahtaa olla. Jos kerran pitää imetyksen valinneita äitejä haukkua, niin tekisivät sen edes jotenkin uudella ja mielikuvitusta osoittavalla tavalla. Noi roikkutissit, seksitön avioelämä ja kauhtuneet Nanson yöpaidat kun on jo niin kulunutta materiaalia :)
[/quote]
Älä nyt viitsi lässyttää. Kirpaisi ihan taatusti, olisit muutoin jättänyt koko tekstin huomiotta. Jos sua ei oikeasti liikuta suuntaan tai toiseen et kommentoi enää koko juttuun yhtään mitään. Painu nyt imettämään sitä taaperoasi.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:57"]
Hei, olen 40v ylipainoinen av-elämäntapa-fanaatikkoimettäjä mamma. Päälläni on nansopaita ja haisen parsakaalille. Lapsia minulla on 7 ja vanhin on jo ensimmäisellä luokalla koulussa. Imetän edelleen kaikkia lapsiani, vaikka näistä nahkarukkasista ei oikeastaan enää mitään irtoakkaan, mutta saan imetyksestä niin voimakkaita orgasmeja etten pysty lopettamaan. Harrastan käsityöaiheisia blogeja ja perhepeteilyä. Teen myös tutkielmaa kouluikäisten lasten imetyksen hyödyistä. Avioliitossani ei harrasteta seksiä muutoin kuin lisääntymistarkoituksessa koska kaikki ylimääräinen aikani menee lasteni imettämiseen ja av palstalla korvikeäitien mollaamiseen. Tästä syystä mieheni on redtuben suurkuluttaja ja panee töissä sihteeriään. Kauppareissuilla mieheni kuolaa jokaisen vastaantulevan blondin persettä ja onanoi iltaisin itsensä uneen työhuoneessamme.
[/quote]
Hei, olen 25v ylipainoinen av-elämäntapa-fanaatikkokorvikkeenantaja mamma. Päälläni on napapaita ja haisen tupakalle. Lapsia minulla on 7 ja vanhin on jo ensimmäisellä luokalla koulussa. Loput 5 on päiväkodissa, kun hoidan pienintä kotona. Harrastan muotiblogeja ja kännäilyä. Teen myös tutkielmaa korvikkeen paremmuudesta verrattuna äidinmaitoon. Avioliitossani ei harrasteta seksiä muutoin kuin lisääntymistarkoituksessa koska kaikki ylimääräinen aikani menee lasteni ruokkimiseen eineksillä ja av palstalla imettäjien mollaamiseen. Tästä syystä mieheni on redtuben suurkuluttaja ja panee töissä sihteeriään. Kauppareissuilla mieheni kuolaa jokaisen vastaantulevan blondin persettä ja onanoi iltaisin itsensä uneen työhuoneessamme.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:08"]Ihanko oikeasti joku kuvittelee, että tuollainen jotain kirpaisisi? :D Itse lähinnä nostelin kulmakarvoja ja mietin, miten mielikuvitukseton tuonkin kirjoittaja mahtaa olla. Jos kerran pitää imetyksen valinneita äitejä haukkua, niin tekisivät sen edes jotenkin uudella ja mielikuvitusta osoittavalla tavalla. Noi roikkutissit, seksitön avioelämä ja kauhtuneet Nanson yöpaidat kun on jo niin kulunutta materiaalia :) [/quote] Älä nyt viitsi lässyttää. Kirpaisi ihan taatusti, olisit muutoin jättänyt koko tekstin huomiotta. Jos sua ei oikeasti liikuta suuntaan tai toiseen et kommentoi enää koko juttuun yhtään mitään. Painu nyt imettämään sitä taaperoasi.
[/quote]
Onko sulla paha olla? Vai muutenko vain mesoat?
Kumpikin lapseni on ajat sitten jo ohittanut imetysvaiheen, joten voit mesota siellä vaikka kuinka eikä täällä päässä osu eikä uppoa. Tai mitäs jos ihan vaan lopettaisit mesoamisesi ja hyväksyisit sen, että vaikka korvike onkin ihan hyvää ruokaa vauvalle, on se silti yhä vain korviketta?
Koittakaa nyt jo rauhoittua. Sillä ei ole teidän lastenne elämään käytännön tasolla mitään vaikutusta, ruokitteko niitä vauvavuoden äidinmaidolla vai korvikkeella. Teidän lastenne terveys riippuu siitä, mitä ne syö loppuelämänsä ajan ja minkälaiset elämäntavat ne oppivat kotoa. Ajatelkaa, kuinka paljon paremmalla tolalla nykylasten terveys olisi, jos hormonihuuruiset raivotarmammat keskittyisivät olennaiseen sen sijaan, että vaahtoaisivat kaiken päivää korvikkeiden/imetyksen puolesta. Esim. kouluikäisten tai teinien terveellinen ruokinta on oikeasti mielekkäämpää ja haastavampaa pohdittavaa länsimaisessa ympäristössä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:57"]
[/quote]
Hei, olen 25v ylipainoinen av-elämäntapa-fanaatikkokorvikkeenantaja mamma. Päälläni on napapaita ja haisen tupakalle. Lapsia minulla on 7 ja vanhin on jo ensimmäisellä luokalla koulussa. Loput 5 on päiväkodissa, kun hoidan pienintä kotona. Harrastan muotiblogeja ja kännäilyä. Teen myös tutkielmaa korvikkeen paremmuudesta verrattuna äidinmaitoon. Avioliitossani ei harrasteta seksiä muutoin kuin lisääntymistarkoituksessa koska kaikki ylimääräinen aikani menee lasteni ruokkimiseen eineksillä ja av palstalla imettäjien mollaamiseen. Tästä syystä mieheni on redtuben suurkuluttaja ja panee töissä sihteeriään. Kauppareissuilla mieheni kuolaa jokaisen vastaantulevan blondin persettä ja onanoi iltaisin itsensä uneen työhuoneessamme.
[/quote]
Melko köyhää. Keksisit omat jutut.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:08"]Ihanko oikeasti joku kuvittelee, että tuollainen jotain kirpaisisi? :D Itse lähinnä nostelin kulmakarvoja ja mietin, miten mielikuvitukseton tuonkin kirjoittaja mahtaa olla. Jos kerran pitää imetyksen valinneita äitejä haukkua, niin tekisivät sen edes jotenkin uudella ja mielikuvitusta osoittavalla tavalla. Noi roikkutissit, seksitön avioelämä ja kauhtuneet Nanson yöpaidat kun on jo niin kulunutta materiaalia :) [/quote] Älä nyt viitsi lässyttää. Kirpaisi ihan taatusti, olisit muutoin jättänyt koko tekstin huomiotta. Jos sua ei oikeasti liikuta suuntaan tai toiseen et kommentoi enää koko juttuun yhtään mitään. Painu nyt imettämään sitä taaperoasi.
[/quote]
Onko sulla paha olla? Vai muutenko vain mesoat?
Kumpikin lapseni on ajat sitten jo ohittanut imetysvaiheen, joten voit mesota siellä vaikka kuinka eikä täällä päässä osu eikä uppoa. Tai mitäs jos ihan vaan lopettaisit mesoamisesi ja hyväksyisit sen, että vaikka korvike onkin ihan hyvää ruokaa vauvalle, on se silti yhä vain korviketta?
[/quote]
On oikeastaan koska söin hieman liikaa jauhelihakeittoa äsken. :)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:24"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:42"]Minäpä en imettänyt sen vuoksi koska poltin tupakkaa enkä halunnut syöttää vauvalle sitä myrkkyä. Mitäs tästä sanotte? :) Antakaahan tulla oikein sydämenne kyllyydestä, utareet hölskyen! [/quote] Poltitko myös raskausaikana? [/quote] En. [/quote] Jos pystyit olemaan 9kk polttamatta, niin mikset jatkanut sitä synnytyksen jälkeekin? [/quote] Olipa tyhmä kysymys. No siksi pystyin koska olin raskaana. Synnytyksen jälkeen en enää ollut raskaana. Aika yksinkertaista.
[/quote]
Et ollut raskaana, mutta olisit voinut imettää. Sen sijaan valitsit tupakan ja korvikkeet, ok.
[/quote]
Niin valitsin. :)