Yksinäinen olo vaikka...
Mulla on maailman ihanin perhe, poikaystävä ja paras kaveri joille voin kertoa ihan mitä vaan. Sit on muutamia hyviä ystäviä ja tosi paljon sellasia hyvänpäivän tuttuja. Silti on tosi yksinäinen olo koska kaikki kaverit on muuttanu eri paikkakunnille opiskelemaan ja en nää vapa-ajalla koskaan ketään ystävää :( Olen melko sosiaalinen ja tykkään nauraa hyville vitseille ja heittelen itsekin niitä koko ajan, mutta jotenkin nykyään on hirveen vaikee saada enään oikeasti hyviä kavereita!!
Masentavaa seurata facebookista ja instagramista muitten päivityksiä ja kuvia juhlista ja tyttöjenilloista. Enkä todellakaan viitsi tunkea noin vaan muitten porukoihin mukaan.. Kohtalotovereita?
Kommentit (4)
En osaa sanoa minulla ei ole masennusta ennen ollut. Olen menettänyt vasta erään läheisen ihmisen ja joutunut keskelle kamalaa hässäkkää, sekä koulussa aivan minulle tuntematon ihminen oli haukkunut minua ja laittanut opettajalle perättömiä ilmoituksia.. Välillä mieli on todellakin maassa ja itken pienistä asioista mutta välillä olo tuntuu ihan normaalilta.. Masennusta en kyllä ennen ole edes ajatellut AP
Up