Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinua kiusattiin koulussa?

Vierailija
29.12.2014 |

Minua kiusattiin, koska:
- Olin pömppömahainen jo lapsena, vaikkakin ihan normaalipainoinen
- Olin hyvä koulussa
- Olin luokan nuorin
- Vanhempani olivat hiukan boheemeja
- Olin tavallista älykkäämpi lapsi
- Osasin lukea ennen kuin tulin kouluun
- Käsivarressani on paljon pieniä luomia
- Mulla oli ruskeat hiukset
- Soitin pianoa
- En kiinnostunut mistään muodeista
- Olin lyhyt
- Olin huono urheilussa
- Olin kohtelias ja kiltti
- Meillä ei ollut telkkaria. Sen sijaan meillä luettiin joka päivä, niin aikuiset kuin lapsetkin.
Tämän kaiken sain kuulla suoraan kiusaajiltani. Nämä kaikki yhdistettynä tekivät minusta nolon, huonon, ärsyttävän, typerän, ruman jne. Kiusaajani olivat ns. paremman perheen lapsia. Hauskinta oli että heidän isänsä oli opettaja ja äitinsä psykologi... (Pyydän anteeksi jos teksti tuli yhteen pötköön. Mobiili ja kappalejako, nääs!)

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli silmälasit, olin ujo, pärjäsin hyvin koulussa, olin sosiaalisesti hieman kömpelö, mutta ennen kaikkea minua kiusattiin, koska olin laiha. Lapset on ilkeitä.

Vierailija
22/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujoudesta ja laihuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin luokan uusin oppilas, uskovainen ja hyvä koulussa. En myöskään ollut silloin vielä kiinnostunut muodista ja meikkaamisesta enkä kuunnellut populaarimusiikkia tai katsonut suosittuja tv-ohjelmia, eli olin monella tapaa erilainen kuin muut. Lisäksi ahdistuin näkyvästi nälvimisestä, mikä tietenkin vain yllytti kiusaajia.

Vierailija
24/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ulkonäöstä
-lesboksi nimitettiin
-eniten kiusattiin hajusta

Vierailija
25/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen uskovaisesta perheestä.

Vierailija
26/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiltti, hiljainen, naivi ja hyvä koulussa. Myös tavallista kauniimpi ja varakkaampi ja suosittu poikien keskuudessa ja se ärsytti joitain kateellisia. Onneksi oli myös omia kavereita jotka puolustivat.

Vierailija
27/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat aina yrittävä suojella lapsiaan kiusaamiselta kuka milläkin tavalla, mutta tämä ketju on hyvä osoitus siitä miten se oikeastaan on ihan sattumanvaraista ja syyt voi olla ihan  mitä vaan. Itsestäni tunnistan varmaan 80% ap:n listaamista ominaisuuksista, mutta en silti joutunut kiusatuksi. Joko olin onnekas tai luokkakaverini fiksuja, tiedä häntä.

Vierailija
28/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:03"]-ulkonäöstä
-lesboksi nimitettiin
-eniten kiusattiin hajusta
[/quote]
Tiedätkö mikä se haju oli?

Meillä oli koulussa myös tyttö jota kaikki vältteli koska hän haisi.

Nyt aikuisena tajuan että asuivat hometalossa ja se haju oli pinttynyt kaikkeen vaatteisiin, hiuksiin, koulukirjoihin...järkyttävää...eikä se ollut tytön syy.

Vierailija
29/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:06"]

Koska olen uskovaisesta perheestä.

[/quote]

Mulla tämä yksi. Sitten se ekaluokalla, kun olin kiltti ja hiljainen, mutta hyvä matikassa ja osasin lukea. Siihen aikaan vain harva osasi koulun alkaessa ja minä osasin jo hyvin. Myös vammainen veli oli yksi syy. Sitten se, että olin huono laulamaan. Eli paljon sellaisia asioita, joihin itse en voinut vaikuttaa. 

Vierailija
30/54 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain osakseni inhottavaa kohtelua yläasteen lopulla ja lukion ekalla. Olin kovasti poikien mieleen, ja siitäkös muut tytöt vihoittelivat minulle! Olin kiltti tyttö, jota pojat eivät juurikaan vielä kiinnostaneet, ja siksi tuo muiden tyttöjen ilkeily tuntui tosi pahalta. En voinut sille mitään, että ulkonäköni viehätti useita poikia. Myöhemmin itsevarmuutta saaneena opin kyllä ottamaan kauneudestani kaiken irti ja sen avulla avautuikin aivan uusi maailma!

Vierailija
31/54 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin siksi ja vain siksi että musta sai aina jonkun reaktion kun jostain nälväsi.Olen nyt aikuisiällä sen ymmärtänyt.Se on syy kiusaamisenn..

itse tulistuin ja kivahdin jotain vastaan..joku itkee tai punastuu...siinä syy..

jos haluaa olla rauhassa ota lunkisti ja hymyile päälle niin ei ne kauaa jaksa.

Vierailija
32/54 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erityistä syytä, kiusaajan sanojen mukaan hän hoveineen ottivat muuten vaan minut silmätikukseen. 

Vierailija
33/54 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikka mistä

Vierailija
34/54 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut keskustaajamasta, vaan kylän syrjäkulmilta. Nillitys loppui yläasteella, kun kiusaaja sai pataansa. Yritti vielä kerätä jengiä kostaakseen, mutta kukaan ei lähtenyt hänen kelkkaansa.

Vierailija
35/54 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli pirun siistiä kiusata sellasta todella hyvän näköstä likkaa ylä-asteella koska se meni aina ihan puihin kun ilkuin sitä..sana ei ollu edes paha mut otti sen raskaasti..nyt kun sitä on nähny on tosi pahassa kunnossa ja käyttää kait aineita ja liikkuu epämääräsissä porukoissa..hyvä minä!Musersinpa jonkun itsetunnon tyystin..oisinkin tajunnu silloin että se oli niin herkkä.

Vierailija
36/54 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy oli kiusaajissa, ei minussa.

Toivon, että te muutkin lisäätte tuon syyn listoillenne, jos ette sitä jo tehneet.

Vierailija
37/54 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sitä syytä löytyy vähän kiusatusaakin,turha väittää.Jos joku vetää aina kilarit niin onhan sitä hauska tökkiä.

Ja joillakin nyt on hirveesti ylimääräistä energiaa siihen että täytyy olla jotenkin erilainen.Kakarat kiusaa toisiian siksi että toinen huomaisi käyttäytyvänsä omituisesti tai haisevansa pahalle.Asialle kannattaa tehdä jotain varmaan jos usea asioista huomauttaa.

Vierailija
38/54 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kiusaaminen alkoi tarhasta ja on jatkunu myös henkilökohtaisena kiusaamisena mm tällä palstalla.

Olet ruma, lihava, pömppövatsa, rinnaton, kuole pois, et koskaan saa ketään, jos jonkun joskus saat sä maksat sille et se nai sua, kannattas ampua ittes ni pääsis maapallo yhdestä pedosta eroon. Kaikkia en edes viitsi tähän laittaa, noi on aika kesyä vielä. Myös omat vanhemmat/ sukulaiset on haukkunu pienestä pitäen.

Vierailija
39/54 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kiusaaminen alkoi tarhasta ja on jatkunu myös henkilökohtaisena kiusaamisena mm tällä palstalla.

Olet ruma, lihava, pömppövatsa, rinnaton, kuole pois, et koskaan saa ketään, jos jonkun joskus saat sä maksat sille et se nai sua, kannattas ampua ittes ni pääsis maapallo yhdestä pedosta eroon. Kaikkia en edes viitsi tähän laittaa, noi on aika kesyä vielä. Myös omat vanhemmat/ sukulaiset on haukkunu pienestä pitäen.

No voisko syynä olla just toi et otat kaikki tod henkilökohtaisesti?Koita vähä rauhoittua niin ehkä helpottais?Ärsyttäviä tollaset ihmiset jotka nyyhkyttää joka asiasta..kaikkia meitä nälvitään eikä se johda mihinkään!

Jos vaikka oot vähän turhan herkkä??

Vierailija
40/54 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska koulu oli täynnä paviaaneja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme