Miksi parisuhteesta aina sanotaan "ihanaa herätä toisen vierestä"
"ihanaa nukahtaa toisen kainaloon"
Minusta parasta on, kun toinen nukkuu sohvalla ja saan nukahtaa omaan tahtiin aikaisemmin. Jos toinen lukisi ja pyörisi sängyssä, en saisi unta. Aamulla toinen on äreä ja torkuttaa tunnin. Minä tykkään herätä yksin ja ajatella omia ajatuksiani.
Kommentit (39)
Toiset tykkää läheisyydestä ja toiset ei. Vaikea on löytää sellaista miestä, joka tykkäisi.
Nimenomaan. Tätä ihmetellyt itsekin.
Ihme läheisriippuvainen sanonta. Ihmisen unirytmi on jotain täysin yksilöllistä.
Ihana saada ensimmäinen kissanpskahönkäys kasvoille.
Valitettavasti me eletään kellon eikä luonnollisen rytmin mukaan.
Joten mennään suunnilleen samaan aikaan nukkumaan ja herätään myös herätyskelloon.
Tuo sanonta sopii niille, jotka nimenomaan tykkää tuollaisesta läheisyydestä, eihän se kaikille mikään ihana asia tietysti ole.
Ai.
Mä taas tykkään että paras paikka nukahtaa on lusikassa puolison kanssa.
Minä olen se iso lusikka.
Näin on ollut jo yli 20 vuoden ajan.
Hyi. Ukko kuorsaa niin että haluaisin vetää turpaan .
Joo, murhanhimo jotenkin haittaa nukkumista.
Minustakin yksin nukkuminen on paljon parempaa kuin jonkun vieressä.
Joka ikinen ilta olin onnellinen, kun sain nukahtaa rakastamani miehen viereen. Joka ikinen aamu olin kiitollinen ja onnellinen, kun sain herätä rakastamani miehen vierestä, suukottaa hellästi ja sanoa "mä rakastan sua". Harrastimme seksiä pääasiassa aamuisin, joten aamupanon jälkeen päivä alkoi mitä parhaiten ja olin aina hyvällä tuulella koko päivän.
Ukko38 kirjoitti:
Ai.
Mä taas tykkään että paras paikka nukahtaa on lusikassa puolison kanssa.
Minä olen se iso lusikka.
Näin on ollut jo yli 20 vuoden ajan.
Mitä nukutte lusikassa? Miten mahdollista että nukkuu ruokalusikassa? Sehän pieni ja sillä syödään.
Ne jotka horisee ihanasta heräämisestä jonkun vieressä elävät harhassa, jossa kummastakin on hyvä idea ryhtyä rakko täynnä ja henki haisten aamuseksiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Ukko kuorsaa niin että haluaisin vetää turpaan .
Ihanaa! 💏
En tiedä ketkä kaikki sanoo ja kenelle? En itse ainakaan sano kenellekään tuollaista hölynpölyä eikä luojan kiitos kukaan tuollaista ole tullut sepustamaan.
Jotain oleellista puuttuu aloittajan parisuhteesta.
Ainakin läheisen sietäminen.
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä nukutaan?
Eri osoitteissa.
Onhan se kiva kun on yöllä joku reiteen pieremässä. Lämmittää.
Miehillehän tuo on sinänsä mukava herätä kun on teltta pystössä ja siveä nainen vieressä.
mies53v
Ollessani pari suhteessa. Herätessäni kultani vierestä sanoin mukava herätä nenä toisen karvaisessa kainalossa.