Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen oikea ihminen en provo.t.ammattivalittaja

Vierailija
29.12.2014 |

Mulla vaan on ollut vaikea ja paska elämä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kun ketään ei kiinnosta sun harhaiset höpinät.

Vierailija
2/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se valittamalla parane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:04"]

Kuule kun ketään ei kiinnosta sun harhaiset höpinät.

[/quote]

Mun höpinäni on ihan oikeaa elämää ei mitään harhaisen höpinää. ap

Vierailija
4/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sä sentään laitat otsikkoon nikkisi niin tietää olla avaamatta tyhjänpäiväisiä viestejäsi

Vierailija
5/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittele vaan jos haluat, äläkä välitä siitä että jotkut sanovat sinua provoksi. Tällä palstalla nyt vähän kaikkea epäillään aina provoksi. 

Vierailija
6/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:36"]

Kirjoittele vaan jos haluat, äläkä välitä siitä että jotkut sanovat sinua provoksi. Tällä palstalla nyt vähän kaikkea epäillään aina provoksi. 

[/quote]

No harvalla on niin vaikea ja kummallinen elämä kuin mulla siksi sitä ei oikein kukaan ymmärrä. ap

Vierailija
7/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:36"]

[/quote]

No harvalla on niin vaikea ja kummallinen elämä kuin mulla siksi sitä ei oikein kukaan ymmärrä. ap
[/quote]

Kyllä sun elämää ymmärtää lähes kaikki. Sun käytöstä ja perusnegatiivista kaikesta valittamista ja jatkuvaa tuuliviireilyä sekä pyydettyjen kommenttien dissaamista puolestaan ei ymmärretä.

Vierailija
8/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:36"] Kirjoittele vaan jos haluat, äläkä välitä siitä että jotkut sanovat sinua provoksi. Tällä palstalla nyt vähän kaikkea epäillään aina provoksi.  [/quote] No harvalla on niin vaikea ja kummallinen elämä kuin mulla siksi sitä ei oikein kukaan ymmärrä. ap [/quote] Kyllä sun elämää ymmärtää lähes kaikki. Sun käytöstä ja perusnegatiivista kaikesta valittamista ja jatkuvaa tuuliviireilyä sekä pyydettyjen kommenttien dissaamista puolestaan ei ymmärretä.

[/quote]

Mä nyt en voi elää niinkuin muut. En voi esim erota kun en ole terve enkä pärjää monessa asiassa että terveiden voi olla vaikea tajuta mun elämästäni mitään. ap

Vierailija
9/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:36"] Kirjoittele vaan jos haluat, äläkä välitä siitä että jotkut sanovat sinua provoksi. Tällä palstalla nyt vähän kaikkea epäillään aina provoksi.  [/quote] No harvalla on niin vaikea ja kummallinen elämä kuin mulla siksi sitä ei oikein kukaan ymmärrä. ap [/quote] Kyllä sun elämää ymmärtää lähes kaikki. Sun käytöstä ja perusnegatiivista kaikesta valittamista ja jatkuvaa tuuliviireilyä sekä pyydettyjen kommenttien dissaamista puolestaan ei ymmärretä.

[/quote]

Mä nyt en voi elää niinkuin muut. En voi esim erota kun en ole terve enkä pärjää monessa asiassa että terveiden voi olla vaikea tajuta mun elämästäni mitään. ap
[/quote]

Miksi sitten haluat elää kuin terveet? R-Kioski, perhekoti, miehestä eroaminen... Huolestuttavaa että välillä olet kartalla ja välillä todellisuuden tajusi heittää niin kärrynpyörää.

Vierailija
10/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:50"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:45"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:36"] Kirjoittele vaan jos haluat, äläkä välitä siitä että jotkut sanovat sinua provoksi. Tällä palstalla nyt vähän kaikkea epäillään aina provoksi.  [/quote] No harvalla on niin vaikea ja kummallinen elämä kuin mulla siksi sitä ei oikein kukaan ymmärrä. ap [/quote] Kyllä sun elämää ymmärtää lähes kaikki. Sun käytöstä ja perusnegatiivista kaikesta valittamista ja jatkuvaa tuuliviireilyä sekä pyydettyjen kommenttien dissaamista puolestaan ei ymmärretä. [/quote] Mä nyt en voi elää niinkuin muut. En voi esim erota kun en ole terve enkä pärjää monessa asiassa että terveiden voi olla vaikea tajuta mun elämästäni mitään. ap [/quote] Miksi sitten haluat elää kuin terveet? R-Kioski, perhekoti, miehestä eroaminen... Huolestuttavaa että välillä olet kartalla ja välillä todellisuuden tajusi heittää niin kärrynpyörää.

[/quote]

Koska elän täällä ns siviilissä eli en missään laitoksessa, silloinhan ihmiseltä edellytetään työssäkäyntiä ja normaalia elämää ja ilkeillään jos ei siihen kykene. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme