Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Englannin ope tapasi pommittaa vain minulla kysymyksillä

Vierailija
24.10.2021 |

Ämmä kuvitteli varmaan ulkonäköni perusteella, että osaan ihan saatanaan hjuvaa enklantia ja tiedän kaikkiin kysymyksiin vastauksen. Muilta akka ei ikinä juuri kysynyt ja jos vastaus oli "en tiedä", niin ämmä jankkas et "kyl sä tiedät, se on muistissas" missa muistissa jos ei tiedä koko sanaa ennestään.

En ikinä oppnut paskakaan englantia koulussa. Opin sitä anime, sarjojen ja pelaamisen kautta ennen kuin youtube tuli nettiin.

Joten en ole koskaan ollut hyvä englannissa ja sain pääasiassa hylsyjä enkusta. Se ämmä, joka pommitti minua tunneilla, opetti vain tunnin. Seuraava opettaja ei ymmärtänyt lainkaan, että miksen osaa englantia, vaikka olen niin hyvä ruotsissa. No ruotsia open neljävuotiaana tuosta vain suomen jälkeen, eikä ihmiset uskoneet, että opin ruotsia tuosta vain asuessani RUOTSISSA. Englantia en ole ikinä puhunut, lukuunottamatta koulun (eri koulu, missä ei ollut typeriä englannin kielen opeja, jotka kuvittelivat minun puhuvan sairaan hyvä)enklantia) maksamaa matkaa Englantiin.

Voitte haaskata vastauksia tyylin, et mistä itun Porvoosta tämäkin juttu on. En aio haaskata aikaa niiden lukemiseen saati niiden vastaamiseen. Alapeukutukset ovat myös tervetulleita. Aivoni toimii epämääräisesti "BÄÄ BÄÄ"-muodossa, ei ikinä kohdasta A kohtaan B.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen avaus siinä sitten.

Vierailija
2/8 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa sinulla outo ope.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transuranic heavy elements may not be used where there is life.

Vierailija
4/8 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmäärrän sinua ap. Itse en ikinä oppinut englantia koulussa ja olin opettajien silmätikku. He sanoivat, että tämä olisi pitänyt oppia jo esikoulussa (missä englantia ei edes vielä opetettu). Erittäin ahdistava kerta oli, kun opettaja pakotti minut kertomaan mitä minulla on päällä. Okei, päälivaatteet ok. Sitten hän kuitenkin käski kertomaan mitä minulla on paidan alla jne. Minä vain itkin suoraan tuolloin. Itkin oikeastaan joka englannin tunti. Se oli vain kamalaa. Opettajamme oli sadisti. Nyt aivoni ovat jotenkin ruvenneet suojelemaan minua enkä muista kaikkia tunteja. Olen myös huomannut, että sitä mukaa mitä unohdan noita tunteja niin sitä paremmin opin englantia. Toivo ei ole siis vielä aikuisenakaan menetetty. 

Vierailija
5/8 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajasi oli nolla. Paras kosto on menestyä ja julkaista englanniksi vaikka mitä. Opettajasi kyllä eksyy näkemään ne. Se on varma. Rikollinen palaa nimittäin aina rikospaikalle. 

Vierailija
6/8 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä olet englantisi oppinut ihan koulusta. Jos et olisi, niin et ymmärtäisi sanaakaan niistä animeista ja Youtube-videoista.

Vierailija
7/8 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transuranic heavy elements may not be used where there is life.

Haa, tunnistin tämän heti ilman Googlea! :-) Mutta olenkin jo 53.

Vierailija
8/8 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä olet englantisi oppinut ihan koulusta. Jos et olisi, niin et ymmärtäisi sanaakaan niistä animeista ja Youtube-videoista.

Hyppää sillalta alas. Sinua ei tarvita täällä. Tuhoat hienon sukupolvemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan